logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mbank z nową kampanią usługi skierowanej do przyszłych przedsiębiorców

  PR 06.09.2018, przeczytano 627 razy
ilustracjastrzałka

Ruszyła kolejna odsłona kampanii zachęcającej przyszłych przedsiębiorców do otwierania firmy w placówkach oraz na stronie internetowej mBanku. W kampanii przygotowanej przez agencję VML Poland podkreślono fakt, że w mBanku zakładając działalność gospodarczą można zyskać wsparcie księgowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mbank-z-nowa-kampania-uslugi-skierowanej-do-przyszlych-przedsiebiorcow,37807,artykul.html

Usługa mBanku umożliwia zarówno jego obecnym, jak i nowym klientom załatwienie wszelkich formalności związanych z rejestracją działalności gospodarczej w jednym miejscu. Dodatkowo, podczas składania wniosku przedsiębiorcy zyskują fachową poradę i wsparcie księgowej, która rozwieje wszelkie wątpliwości.

Ideą spotów jest pokazanie uczuć, jakie towarzyszą zakładaniu firmy z mBankiem i podkreślenie radości płynącej z bycia swoim własnym szefem.

Z mBankiem każdy przedsiębiorca założy firmę, otrzyma pomoc księgowej, a wszystkie formalności załatwi przez Internet lub w placówce.

Linię kreatywną opartą na emocjach, które towarzyszą zakładaniu pierwszej firmy, przygotowała agencja VML Poland. Agencja odpowiada również za dwa wizerunkowe spoty, reklamy prasowe i radiowe, stronę internetową, kampanię display, formaty do komunikacji w social media, a także materiały do komunikacji w placówkach mBanku. Produkcją spotów zajęła się Flota Filmowa, a planowaniem i zakupem mediów Mindshare.

Działania prowadzone będą do końca października 2018 roku.

Źródło: VML Poland

www.poland.vml.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764