logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania Mbank: Odetchnij pełną piersią

  PR 27.10.2016, przeczytano 594 razy

Kampania mBanku wspiera klientki w podjęciu decyzji o ubezpieczeniu się na wypadek zachorowania na nowotwór złośliwy piersi. Działania są skierowane do kobiet, które w natłoku obowiązków zapominają czasem o zaopiekowaniu się sobą. Kampania potrwa do końca listopada tego roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-mbank%3A-odetchnij-pelna-piersia,30364,artykul.html

Kampania skierowana jest do aktywnych i nowoczesnych kobiet, które z uwagi na natłok obowiązków zapominają niekiedy o własnym zdrowiu. Tymczasem rak piersi jest najczęstszym nowotworem diagnozowanym u kobiet w Polsce. Niektóre dane mówią o ponad 16 tys. przypadków rocznie. Ponadto, zdecydowana większość pacjentek jest diagnozowana już w zaawansowanym stadium choroby, podczas gdy wczesna diagnoza daje bardzo duże szanse na całkowite wyleczenie. Niestety, w Polsce z bezpłatnej  mammografii korzysta wciąż jedynie ok. 25 proc. kobiet. Dlatego działania przypominające o istnieniu tego zjawiska mają niebagatelne znaczenie.

- Ministerstwo Zdrowia ogłosiło październik miesiącem walki z rakiem piersi. To najczęściej występujący nowotwór u kobiet. W całym kraju odbywają się akcje profilaktyczne. Poświęcając chwilę na zastanowienie się nad stanem swojego zdrowia warto też pomyśleć o zabezpieczeniu siebie i rodziny na wypadek zachorowania. W mBanku odpowiedzią na tę potrzebę jest ubezpieczenie mWaleczni – mówi Tomasz Raczyński, wicedyrektor departamentu ubezpieczeń w mBanku.

Choć komunikacja kampanii odnosi się do raka piersi to zakres ubezpieczenia jest znacznie szerszy. Produkt skierowany jest zarówno dla kobiet, jak i mężczyzn i obejmuje długą listę nowotworów złośliwych.

- Wybraliśmy przede wszystkim nowotwory złośliwe, te najczęstsze i z przerzutami, więc najbardziej niebezpieczne, gdyż nie przeżywa ich blisko połowa chorujących. Ich leczenie jest długotrwałe i wyczerpujące, a więc potrzebny jest dodatkowy zastrzyk gotówki, na przykład na zrekompensowanie zmniejszonych dochodów, pokrycie kosztów konsultacji medycznych, badań ambulatoryjnych, opiekę w domy czy pomoc psychologa - mówi Marta Domańska-Trzaskoma, AXA Direct Polska Dyrektor ds. Rozwoju Sprzedaży i Innowacji.

Ubezpieczenie spośród podobnych ofert wyróżnia prosta konstrukcja. Produkt dostępny jest w trzech wariantach. W najniższym wariancie ubezpieczenie dostępne jest od 9,99 zł miesięcznie, a w najwyższym od 19,99 zł. Natomiast maksymalna kwota jaka może zostać wypłacona klientowi, w sytuacji otrzymania diagnozy, to 100 tys. zł. Klient sam decyduje na co przeznaczy te środki.

Aby przystąpić do ubezpieczenia wystarczy wypełnić wniosek w serwisie internetowym banku. Miesięczna opłata wyliczana jest podczas przystępowania do ubezpieczenia i nie zmienia się wraz z wiekiem. Nie trzeba o niej także pamiętać, ponieważ jest automatycznie pobierana z rachunku. Produkt powstał we współpracy z firmą ubezpieczeniową AXA, która jest też współorganizatorem wszystkich działań.

Źródło: mBank

www.mbank.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764