logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

MBP 2016: Konkurs na adaptację jednego z dziesięciu słynnych plakatów

   14.04.2016, przeczytano 1676 razy
strzałkistrzałka
Peace Love and Happinees Shin Matsunaga

Na 25. Międzynarodowym Biennale Plakatu w Warszawie zostaną pokazane najlepsze prace w konkursie na adaptację jednego z dziesięciu słynnych plakatów z minionych edycji Biennale – imprezy, która w swojej kategorii uchodzi za najważniejszą na świecie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mbp-2016%3A-konkurs-na-adaptacje-jednego-z-dziesieciu-slynnych-plakatow,28175,artykul.html

Coraz częściej plakaty są prezentowane na ekranach cyfrowych.

Dziesięciu czołowych projektantów, których prace wystawiano na warszawskim Biennale od 1966 roku: Milton Glaser, Marion Diethelm, Roman Cieślewicz, Jacqueline S. Casey, Alain Le Quernec, Finn Nygaard, Shin Matsunaga, Aminian Tahamtan, Shaghayegh Fakharzadeh i Małgorzata Gurowska – zgodziło się, by ich projekty przerobiono na ruchome obrazy.

Do stworzenia GIF-ów lub krótkich filmików w oparciu o legendarne dzieła zapraszamy artystów, grafików i animatorów z całego świata. Konkurs jest otwarty dla wszystkich!

Jury oceni nadesłane animacje i wybierze 10 najlepszych prac, po jednej dla każdego plakatu.

Zostaną one pokazane na 25. Międzynarodowym Biennale Plakatu w Warszawie, podczas wystawy „Plakat – remediacje”.

Jury przyzna też nagrodę główną w wysokości 1000 euro. Wyniki zostaną ogłoszone 15 maja 2016.

Zgłoszenia można nadsyłać do 10 maja 2016.

Więcej informacji: http://www.biennale.postermuseum.pl/konkurs/

Źródło: STGU

www.stgu.pl

Galeria: MBP 2016: Konkurs na adaptację jednego z dziesięciu słynnych plakatów

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764