logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mbridge – Marketing Experts nawiązuje współpracę z Towarzystwem „Więź”

  PR 10.01.2023, przeczytano 431 razy

W grudniu 2022 roku agencja MBridge – Marketing Experts rozpoczęła współpracę z Towarzystwem „Więź”. Priorytetem w działaniach prowadzonych przez MBridge jest zwiększenie widoczności serwisu Więź.pl w Google poprzez działania SEO oraz w ramach Google Ad Grants.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mbridge-%E2%80%93-marketing-experts-nawiazuje-wspolprace-z-towarzystwem-_wiez_,398586,artykul.html

Za działania SEO dla Towarzystwa „Więź” – wydawcy serwisu Więź.pl, kwartalnika „Więź” oraz książek– odpowiedzialni są Aneta Zając – Junior SEO Specialist w MBridge – oraz Team Leader działu Maciej Orpik. Przy wsparciu zespołu SEO, Aneta i Maciej skoncentrują się przede wszystkim na optymalizacji witryny od strony technicznej, a także analizie konkurencji i fraz kluczowych, które mają odpowiedni potencjał zarówno pod kątem wyszukań, jak i celów „Więzi”.

W ramach naszej współpracy planujemy także działania z zakresu Google Ad Grants, za które odpowiedzialny będzie Piotr Świniarski – Performance Marketing Manager. Google Ad Grants to rozwiązanie, które pozwala promować istotne inicjatywy oraz organizacje NGO, a my jako MBridge zapewniamy wsparcie w dołączeniu do programu Google for Nonprofits oraz uruchomieniu i optymalizacji kampanii w ramach Ad Grants.

Koordynacją całego projektu po stronie MBridge zajmie się natomiast nasz Digital Strategist, Piotr Grabarczyk.

- Jesteśmy pewni, że z odpowiednim zaangażowaniem obu stron będziemy w stanie osiągnąć zadowalające wyniki. MBridge posiada już doświadczenie w promowaniu wydawnictw, księgarni internetowych i fundacji. Każdy projekt traktujemy jednak indywidualnie i jesteśmy nastawieni na wdrażanie oraz testowanie skutecznych rozwiązań, tak aby osiągnąć zamierzone cele. Mamy nadzieję, że uda nam się zrealizować to, co zaplanowaliśmy, a nasz klient odnotuje znaczne wzrosty w wielu obszarach – mówi Maciej Orpik, SEO Team Leader w MBridge – Marketing Experts

- „Więź” istnieje na polskiej mapie intelektualnej od 65 lat. Z perspektywy katolicyzmu otwartego na świat poruszamy najważniejsze problemy społeczno-polityczne, religijne i kulturalne. Jesteśmy świadomi, że digital marketing jest obecnie najlepszym sposobem na osiągnięcie sukcesu w internecie. Współpraca z MBridge wynika z naszej strategii dotarcia do jeszcze większej liczby nowych czytelników online. Jesteśmy pewni, że wszelkie działania wdrażane przez ekspertów agencji zagwarantują nam osiągnięcie planowanych wyników, a przez to owocną współpracę. - dodaje Jakub Halcewicz-Pleskaczewski, redaktor naczelny Więź.pl

Źródło: MBridge – Marketing Experts

www.mbridge.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764