W grudniu 2022 roku agencja MBridge – Marketing Experts rozpoczęła współpracę z Towarzystwem „Więź”. Priorytetem w działaniach prowadzonych przez MBridge jest zwiększenie widoczności serwisu Więź.pl w Google poprzez działania SEO oraz w ramach Google Ad Grants.
Za działania SEO dla Towarzystwa „Więź” – wydawcy serwisu Więź.pl, kwartalnika „Więź” oraz książek– odpowiedzialni są Aneta Zając – Junior SEO Specialist w MBridge – oraz Team Leader działu Maciej Orpik. Przy wsparciu zespołu SEO, Aneta i Maciej skoncentrują się przede wszystkim na optymalizacji witryny od strony technicznej, a także analizie konkurencji i fraz kluczowych, które mają odpowiedni potencjał zarówno pod kątem wyszukań, jak i celów „Więzi”.
W ramach naszej współpracy planujemy także działania z zakresu Google Ad Grants, za które odpowiedzialny będzie Piotr Świniarski – Performance Marketing Manager. Google Ad Grants to rozwiązanie, które pozwala promować istotne inicjatywy oraz organizacje NGO, a my jako MBridge zapewniamy wsparcie w dołączeniu do programu Google for Nonprofits oraz uruchomieniu i optymalizacji kampanii w ramach Ad Grants.
Koordynacją całego projektu po stronie MBridge zajmie się natomiast nasz Digital Strategist, Piotr Grabarczyk.
- Jesteśmy pewni, że z odpowiednim zaangażowaniem obu stron będziemy w stanie osiągnąć zadowalające wyniki. MBridge posiada już doświadczenie w promowaniu wydawnictw, księgarni internetowych i fundacji. Każdy projekt traktujemy jednak indywidualnie i jesteśmy nastawieni na wdrażanie oraz testowanie skutecznych rozwiązań, tak aby osiągnąć zamierzone cele. Mamy nadzieję, że uda nam się zrealizować to, co zaplanowaliśmy, a nasz klient odnotuje znaczne wzrosty w wielu obszarach – mówi Maciej Orpik, SEO Team Leader w MBridge – Marketing Experts
- „Więź” istnieje na polskiej mapie intelektualnej od 65 lat. Z perspektywy katolicyzmu otwartego na świat poruszamy najważniejsze problemy społeczno-polityczne, religijne i kulturalne. Jesteśmy świadomi, że digital marketing jest obecnie najlepszym sposobem na osiągnięcie sukcesu w internecie. Współpraca z MBridge wynika z naszej strategii dotarcia do jeszcze większej liczby nowych czytelników online. Jesteśmy pewni, że wszelkie działania wdrażane przez ekspertów agencji zagwarantują nam osiągnięcie planowanych wyników, a przez to owocną współpracę. - dodaje Jakub Halcewicz-Pleskaczewski, redaktor naczelny Więź.pl
Źródło: MBridge – Marketing Experts