logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mbridge - Marketing Experts nawiązuje współpracę z Coffeedesk.pl

  PR 12.03.2020, przeczytano 354 razy

Od marca 2020 roku agencja interaktywna MBridge - Marketing Experts odpowiada za prowadzenie działań SEO dla Coffeedesk.pl, polskiego sklepu internetowego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mbridge---marketing-experts-nawiazuje-wspolprace-z-coffeedesk.pl,386042,artykul.html

W ramach współpracy agencja interaktywna będzie odpowiedzialna przede wszystkim za optymalizację strony internetowej, a także opublikowanych na niej treści. Działania mają na celu zwiększenie ruchu z organicznych wyników wyszukiwania. Ze strony agencji prace nadzoruje Tomasz Klusek, SEO Manager w MBridge - Marketing Experts.

Coffeedesk.pl to polski sklep online, który oferuje największy na rynku wybór kaw jakości speciality, herbat oraz akcesoriów do ich parzenia. Każdy miłośnik kawy znajdzie tam coś dla siebie, niezależnie czy jest profesjonalistą, czy parzy kawę w domowych warunkach - od ekspresów do kawy, przez młynki do mielenia ziaren, aż po akcesoria do alternatywnych metod parzenia.

Źródło: MBridge

www.mbridge.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764