logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mbridge Marketing Experts nawiązuje współpracę z Exim Tours

  PR 03.11.2022, przeczytano 195 razy

W sierpniu 2022 roku agencja interaktywna MBridge – Marketing Experts  rozpoczęła współpracę z biurem podróży Exim Tours. Naczelnym celem MBridge jest zwiększenie widoczności oferty Klienta w wyszukiwarce Google poprzez działania SEO oraz Google Ads. Równolegle agencja wspiera analitykę biznesową Exim Tours.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mbridge-marketing-experts-nawiazuje-wspolprace-z-exim-tours,397833,artykul.html

Po stronie SEO za działania dla Exim Tours odpowiada Joanna Alberska – SEO Specialist – oraz manager działu Tomasz Klusek. Aktualnie trwają prace nad kompleksową analizą techniczną witryny oraz jej optymalizacją. Rozpoczęły się również działania content marketingowe, mające na celu zbudowanie na stronie sekcji blogowej oraz pozyskanie wartościowych linków z zewnętrznych witryn.

Koordynacji kampanii Google Ads podjął się Piotr Świniarski – Performance Marketing Manager, natomiast nad całym projektem czuwa Piotr Grabarczyk – Digital Strategist. W wybranych działaniach uczestniczą również specjaliści z działów Contentu i Analityki.

- W przeszłości mieliśmy już okazję prowadzić działania SEO dla firm z branży turystycznej, ale pandemia znacząco zmieniła trendy w tym sektorze. Tym większym wyzwaniem będzie dla nas współpraca z Exim Tours. Liczymy na to, że uda nam się zrealizować cele, jakie przed sobą postawiliśmy i przyszłoroczne wakacje będą należeć do Exim Tours. - mówi Tomasz Klusek, SEO Manager w MBridge – Marketing Experts

- Marketing to klucz do sukcesu każdej firmy, a dobrze prowadzony online marketing to obecnie podstawa. Nawiązując współpracę z agencją MBridge postawiliśmy przed sobą wiele celów, do których sukcesywnie dążymy. Przed nami dużo pracy, ponieważ konkurencja nie śpi, ale wierzę, że łącząc siły, wiedzę i doświadczenie odniesiemy sukces. - dodaje Dominika Jurkowska, Manager ds. Marketingu i Rozwoju Sieci Agencyjnej Biura Exim Tours

Źródło: MBridge

www.mbridge.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

210 wystawców i blisko 600 marek – trwa rejestracja na Promo Show
Wyjątkowo zapowiada się zbliżająca edycja Międzynarodowych Targów Reklamy i Druku PROMO SHOW. 8-9 lutego TOP Dostawcy spotkają się w EXPO XXI, mieszczącym się w samym sercu Warszawy, z gośćmi z ponad 20 krajów. 
Marka YOPE powierzyła spółce technologicznej Euvic 360 e-com (Grupa Euvic Performance), działania reklamowe związane z usługą display retargetingu.
Aldi promuje marki własne
ALDI promuje marki własne angażując wewnętrznych ekspertów. To prosty, ale trafiony pomysł. Kto najlepiej opowie o produkcie, o jego właściwościach, sposobach produkcji, smaku, aromacie, unikatowych cechach? Pracownik – ekspert, opiekun kategorii. Ekspert ALDI Poleca – pod takim hasłem w gazetkach online, na stronie internetowej i w sklepach startuje komunikacja...
Agencja martech & e-commerce connected SalesTube znalazła się w zestawieniu najszybciej rozwijających się firm magazynu Forbes. Należąca do Group One spółka zajęła 6. pozycję w Rankingu Diamenty Forbes 2023 w branży e-commerce, na liście liczącej ponad sześćdziesiąt firm.
Nowy projektor laserowy PV800UL od Sharp Nec
Sharp NEC Display Solutions Europe wprowadzi w marcu 2023 r. na rynek nowy projektor laserowy NEC PV800UL. Jaśniejszy projektor instalacyjny PV800UL i jego siostrzany model PV710UL mają kompaktową konstrukcję, oferują elastyczną instalację dzięki szerokiemu wyborowi obiektywów i innym kluczowym wbudowanym funkcjom, w tym obsłudze ProAssist ułatwiającej m.in. sterowanie i...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764