logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mbridge Marketing Experts nawiązuje współpracę z Exim Tours

  PR 03.11.2022, przeczytano 291 razy

W sierpniu 2022 roku agencja interaktywna MBridge – Marketing Experts  rozpoczęła współpracę z biurem podróży Exim Tours. Naczelnym celem MBridge jest zwiększenie widoczności oferty Klienta w wyszukiwarce Google poprzez działania SEO oraz Google Ads. Równolegle agencja wspiera analitykę biznesową Exim Tours.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mbridge-marketing-experts-nawiazuje-wspolprace-z-exim-tours,397833,artykul.html

Po stronie SEO za działania dla Exim Tours odpowiada Joanna Alberska – SEO Specialist – oraz manager działu Tomasz Klusek. Aktualnie trwają prace nad kompleksową analizą techniczną witryny oraz jej optymalizacją. Rozpoczęły się również działania content marketingowe, mające na celu zbudowanie na stronie sekcji blogowej oraz pozyskanie wartościowych linków z zewnętrznych witryn.

Koordynacji kampanii Google Ads podjął się Piotr Świniarski – Performance Marketing Manager, natomiast nad całym projektem czuwa Piotr Grabarczyk – Digital Strategist. W wybranych działaniach uczestniczą również specjaliści z działów Contentu i Analityki.

- W przeszłości mieliśmy już okazję prowadzić działania SEO dla firm z branży turystycznej, ale pandemia znacząco zmieniła trendy w tym sektorze. Tym większym wyzwaniem będzie dla nas współpraca z Exim Tours. Liczymy na to, że uda nam się zrealizować cele, jakie przed sobą postawiliśmy i przyszłoroczne wakacje będą należeć do Exim Tours. - mówi Tomasz Klusek, SEO Manager w MBridge – Marketing Experts

- Marketing to klucz do sukcesu każdej firmy, a dobrze prowadzony online marketing to obecnie podstawa. Nawiązując współpracę z agencją MBridge postawiliśmy przed sobą wiele celów, do których sukcesywnie dążymy. Przed nami dużo pracy, ponieważ konkurencja nie śpi, ale wierzę, że łącząc siły, wiedzę i doświadczenie odniesiemy sukces. - dodaje Dominika Jurkowska, Manager ds. Marketingu i Rozwoju Sieci Agencyjnej Biura Exim Tours

Źródło: MBridge

www.mbridge.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764