W sierpniu 2022 roku agencja interaktywna MBridge – Marketing Experts rozpoczęła współpracę z biurem podróży Exim Tours. Naczelnym celem MBridge jest zwiększenie widoczności oferty Klienta w wyszukiwarce Google poprzez działania SEO oraz Google Ads. Równolegle agencja wspiera analitykę biznesową Exim Tours.
Po stronie SEO za działania dla Exim Tours odpowiada Joanna Alberska – SEO Specialist – oraz manager działu Tomasz Klusek. Aktualnie trwają prace nad kompleksową analizą techniczną witryny oraz jej optymalizacją. Rozpoczęły się również działania content marketingowe, mające na celu zbudowanie na stronie sekcji blogowej oraz pozyskanie wartościowych linków z zewnętrznych witryn.
Koordynacji kampanii Google Ads podjął się Piotr Świniarski – Performance Marketing Manager, natomiast nad całym projektem czuwa Piotr Grabarczyk – Digital Strategist. W wybranych działaniach uczestniczą również specjaliści z działów Contentu i Analityki.
- W przeszłości mieliśmy już okazję prowadzić działania SEO dla firm z branży turystycznej, ale pandemia znacząco zmieniła trendy w tym sektorze. Tym większym wyzwaniem będzie dla nas współpraca z Exim Tours. Liczymy na to, że uda nam się zrealizować cele, jakie przed sobą postawiliśmy i przyszłoroczne wakacje będą należeć do Exim Tours. - mówi Tomasz Klusek, SEO Manager w MBridge – Marketing Experts
- Marketing to klucz do sukcesu każdej firmy, a dobrze prowadzony online marketing to obecnie podstawa. Nawiązując współpracę z agencją MBridge postawiliśmy przed sobą wiele celów, do których sukcesywnie dążymy. Przed nami dużo pracy, ponieważ konkurencja nie śpi, ale wierzę, że łącząc siły, wiedzę i doświadczenie odniesiemy sukces. - dodaje Dominika Jurkowska, Manager ds. Marketingu i Rozwoju Sieci Agencyjnej Biura Exim Tours
Źródło: MBridge