logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

MBridge nawiązuje współpracę z drogerią LaDiosa

  PR 12.06.2024, przeczytano 322 razy
ilustracja

Agencja MBridge – Marketing Experts rozpoczęła działania digital marketingowe dla drogerii internetowej LaDiosa. Głównym celem współpracy jest wzrost sprzedaży, zwiększenie ruchu płatnego i organicznego oraz kompleksowa poprawa widoczności marki LaDiosa w wynikach wyszukiwania Google.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mbridge-nawiazuje-wspolprace-z-drogeria-ladiosa,404611,artykul.html

Współpraca LaDiosa i MBridge — Marketing Experts

W ramach współpracy skoncentrowano się na szeroko zakrojonym performance marketingu, realizacji strategii SEO i wsparciu w zakresie analityki, a celem nadrzędnym jest przede wszystkim wzrost sprzedaży, wraz ze zwiększeniem świadomości LaDiosa wśród konsumentek i konsumentów, poprawą widoczności marki w wynikach wyszukiwania oraz zwiększeniem ruchu płatnego i organicznego. Za działania SEO odpowiedzialni są Łukasz Rusek – SEO Specialist oraz Tomasz Klusek – manager działu SEO. Kampaniami Google Ads, Meta Ads i Bing Ads zarządzają z kolei Rafał Olas – Performance Marketing Specialist i Piotr Świniarski – Performance Marketing Manager. O spójność strategii dba Piotr Grabarczyk, Team Leader oraz Digital Strategist w MBridge. Współpraca została nawiązana w ramach zapytania ofertowego, a wspólnie ustalona strategia działań poskutkowała podjęciem jej na czas nieokreślony.

LaDiosa osiągała duże przychody z reklam płatnych jeszcze zanim rozpoczęliśmy współpracę, ale jej potencjał sprzedażowy pozwalał na osiąganie jeszcze lepszych wyników. Od początku kwietnia dążymy do tego, aby ustanowione cele były realizowane z najwyższą skutecznością. Niemała w tym zasługa Klienta, który jest bardzo zaangażowany we współpracę i otwarty na zmiany.

Rafał Olas, Performance Marketing Specialist

Źródło: MBridge – Marketing Experts

mbridge.pl

Dodatkowe informacje:

O drogerii LaDiosa

LaDiosa to jedna z największych drogerii internetowych w Polsce. Działa równolegle w segmencie B2C i B2B – w ofercie znajdują się zarówno kosmetyki popularnych marek, jak i preparaty oraz akcesoria przeznaczone do zabiegów profesjonalnych, a nawet wyposażenie salonów beauty.

LaDiosa powstała z pasji do manicure, i choć obecnie marka nie działa wyłącznie w tej jednej niszy, produkty do stylizacji i pielęgnacji paznokci nadal są jednym z najbardziej wyrazistych elementów oferty. Wokół manicure i pedicure koncentruje się także komunikacja marki w social mediach.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) przypomina, że zbliża się termin zakończenia naboru „Wzornictwo w MŚP” z programu Fundusze Europejskie dla Polski Wschodniej 2021-2027 (FEPW). W ramach działania można otrzymać środki na opracowaną strategię wzorniczą, która będzie przedmiotem wdrożenia innowacji w przedsiębiorstwie. Budżet naboru to 100 mln...
czołowi międzynarodowi eksperci i działacze w obszarze zdrowia publicznego wzywają do rezygnacji ze sponsoringu dużych imprez sportowych przez duże marki słodzonych napojów. Nowa kampania pt. "Kick Big Soda Out of Sport” („Pozbądźmy się dużych marek napojów z imprez sportowych”) zwraca uwagę na szkodliwość obecnego modelu współpracy...
Biuro Coca-Cola HBC w Warszawie projektu Bit Creative
Biuro firmy Coca-Cola HBC w warszawskim budynku Business Garden rozlokowane zostało na 3 piętrach o łącznej powierzchni 5,5 tys. mkw. Inwestorowi zależało by było ono nie tylko funkcjonalne i dopasowane do stylu pracy korporacji, ale też zaprojektowane zgodnie z brandbookiem firmy. Do współpracy przy projekcie wnętrza zaprosili więc architektów...
Projekt „Fokus na Allure” w kampanii Peugeot E-3008
Agencja Leo Burnett Warszawa na zlecenie marki Peugeot zrealizowała projekt wokół kampanii wprowadzającej na rynek nowego elektrycznego SUV-a typu fastback „Next-Level” – Peugeot E-3008. Innowacyjny model promuje wirtualna galeria, prezentująca wynik współpracy marki Peugeot z wybitnymi fotografami.
Marka Tygryski stawia na multibranding
W poszukiwaniu jeszcze bardziej atrakcyjnych rozwiązań dla swoich Klientów, marka Tygryski specjalnie dla sieci sklepów Lidl przygotowała coś wyjątkowego! W ramach akcji multibrandingu razem z Grupą JuraPark, Tygryski o smaku toffi i miód malina pojawiły się na sklepowych półkach w nowych, większych opakowaniach. Lecz to nie wszystko… W...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764