logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mbridge nawiązuje współpracę z Gentleman-store.pl

  PR 17.01.2019, przeczytano 417 razy

Agencja marketingowa MBridge – Marketing Experts rozpoczęła działania z zakresu SEO dla sklepu internetowego Gentleman-Store.pl.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mbridge-nawiazuje-wspolprace-z-gentleman-store.pl,380831,artykul.html

Od stycznia 2019 roku MBridge odpowiada za prowadzenie działań z zakresu SEO dla polskiego sklepu internetowego Gentleman-store.pl, który oferuje kosmetyki dla mężczyzn. Współpraca ma na celu zwiększenie widoczności marki w organicznych wynikach wyszukiwania Google. Po stronie agencji działania nadzoruje Tomasz Klusek, manager działu SEO.

- Osiągane wyniki w działaniach SEM oraz przejrzysta komunikacja między nami a agencją przekonały nas, że warto rozszerzyć naszą współpracę. Od stycznia razem z MBridge aktywnie pracujemy w obszarze SEO.  Liczymy na to, że poszerzenie działań przełoży się na uzyskiwanie jeszcze lepszych rezultatów – mówi Konrad Gawlak, właściciel sklepu Gentleman-store.pl.

Źródło: MBridge – Marketing Experts

www.mbridge.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764