logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mbridge rozpoczyna współpracę z Mfinanse

  PR 13.08.2019, przeczytano 243 razy

Agencja marketingowa MBridge – Marketing Experts rozpoczęła współpracę z mFinanse, spółką będącą częścią Grupy mBanku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mbridge-rozpoczyna-wspolprace-z-mfinanse,383570,artykul.html

W ramach współpracy, MBridge odpowiedzialne jest za prowadzenie kompleksowych działań digital dla serwisu www.mfinanse.pl oraz prowadzenie wizytówek placówek w Google Moja Firma. Po stronie MBridge działania koordynuje Maciej Brożonowicz, COO w MBridge – Marketing Experts.

- Po udanej współpracy przy wdrożeniu nowej strony internetowej postanowiliśmy kontynuować współpracę z MBridge. Powierzyliśmy agencji promocję naszej domeny, gdyż mamy pełne przekonanie, że rozumieją nasze potrzeby oraz oczekiwania. Liczymy na to, że to będzie długa, a przede wszystkim owocna współpraca – mówi Marta Oleksiak, odpowiedzialna za Digital Marketing w mFinanse.

Spółka mFinanse jest firmą pośrednictwa finansowego należącą do Grupy mBanku. Prowadzi ponad 200 placówek na terenie całej Polski. Zapewnia klientom wsparcie przy ważnych decyzjach finansowych. Oferuje zarówno rachunki osobiste i kredyty hipoteczne oraz konsumpcyjne, jak i produkty biznesowe – rachunki, kredyty i leasing.

Źródło: MBridge – Marketing Experts

www.mbridge.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fabryka mediów ekologicznych Ikonos na Remadays
Podczas targów REMADAYS 2020, wśród kilkuset wystawców, nie zabraknie materiałów i pełnej oferty polskiej fabryki ekologicznych materiałów samoprzylepnych i powlekanych – IKONOS z Opola.
Firmy w Polsce niegotowe na kryzys - kluczowe zarządzanie reputacją
Zdaniem prawie 95 proc. dyrektorów komunikacji w Polsce reputacja ma wpływ na wyniki finansowe i chroni markę w sytuacjach kryzysowych. Jednocześnie 44 proc. badanych przewiduje, że w ciągu trzech lat ich firmę może spotkać kryzys wizerunkowy – wynika z pierwszego w Polsce badania na temat zarządzania reputacją, które objęło dyrektorów komunikacji...
Rusza nowa intensywna kampania wspierająca kategorię czekolad marki Wawel
Marka Wawel ruszyła właśnie z nową kampanią podkreślającą wyjątkową jakość czekolad. Najnowszy spot, który można zobaczyć od 20 stycznia wspiera całą kategorię czekolad standardowych 100 g Wawel ze szczególnym wyróżnieniem czekolady Gorzkiej 70% cocoa. Kampania widoczna będzie w wiodących stacjach telewizyjnych oraz kinach. Zaplanowano także silną...
Canon: Spotkajmy się na Remadays
Na lutowych Targach Reklamy i Druku RemaDays zaprezentujemy najszybsze na rynku drukarki oraz urządzenie z atrakcyjną funkcją matowego lub błyszczącego wykończenia – zapowiada Canon Polska. W Strefie Canon nie zabraknie także interesujących pokazów i możliwości spotkania z ekspertami marki.
LMC z nową odsłoną kampanii promującej Pracę za Rogiem
Ruszyła kolejna edycja ogólnopolskiej kampanii promującej należącą do LMC aplikację mobilną Praca za Rogiem. To innowacyjne rozwiązanie rekrutacyjne służy do wyszukiwania ofert pracy oraz kandydatów z wykorzystaniem kryterium odległości oraz poziomu wynagrodzenia. Autorem zdjęć do spotu jest Mac ‘Dronksy’ Poschwald – jeden z najlepszych...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764