logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mbridge rozpoczyna współpracę z Mfinanse

  PR 13.08.2019, przeczytano 208 razy

Agencja marketingowa MBridge – Marketing Experts rozpoczęła współpracę z mFinanse, spółką będącą częścią Grupy mBanku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mbridge-rozpoczyna-wspolprace-z-mfinanse,383570,artykul.html

W ramach współpracy, MBridge odpowiedzialne jest za prowadzenie kompleksowych działań digital dla serwisu www.mfinanse.pl oraz prowadzenie wizytówek placówek w Google Moja Firma. Po stronie MBridge działania koordynuje Maciej Brożonowicz, COO w MBridge – Marketing Experts.

- Po udanej współpracy przy wdrożeniu nowej strony internetowej postanowiliśmy kontynuować współpracę z MBridge. Powierzyliśmy agencji promocję naszej domeny, gdyż mamy pełne przekonanie, że rozumieją nasze potrzeby oraz oczekiwania. Liczymy na to, że to będzie długa, a przede wszystkim owocna współpraca – mówi Marta Oleksiak, odpowiedzialna za Digital Marketing w mFinanse.

Spółka mFinanse jest firmą pośrednictwa finansowego należącą do Grupy mBanku. Prowadzi ponad 200 placówek na terenie całej Polski. Zapewnia klientom wsparcie przy ważnych decyzjach finansowych. Oferuje zarówno rachunki osobiste i kredyty hipoteczne oraz konsumpcyjne, jak i produkty biznesowe – rachunki, kredyty i leasing.

Źródło: MBridge – Marketing Experts

www.mbridge.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Neolt – włoska jakość urządzeń do post-produkcji
Neolt specjalizuje się w produkcji urządzeń i akcesoriów do wielkoformatowej post-produkcji. Z tej włoskiej, rodzinnej fabryki z tradycjami, wychodzą na cały świat profesjonalne laminatory, piły, trymery automatyczne i wiele innych… sprytnych i ułatwiających pracę urządzeń.
Influencerzy testują produkty Aldi
ALDI rozwija kolejny etap kampanii marketingowej, która rozpoczęła się we wrześniu tego roku pod hasłem RAZ ALDI, ZAWSZE ALDI. Głównymi bohaterami kampanii są produkty marek własnych, a do ich testowania zapraszani są klienci i influencerzy.
Agencja 180heartbeats + JUNG v MATT wygrała przetarg na prowadzenie profili marki Tymbark – lidera na rynku soków, nektarów i napojów – w mediach społecznościowych.
Czytaj PL – ponad 130 tysięcy przeczytanych książek w miesiąc
Ponad 130 tysięcy – tyle książek pobrali w tym roku uczestnicy akcji Czytaj PL, pobijając jednocześnie o prawie 50 procent rekord poprzedniej edycji. Polacy czytali od Islandii aż po Antarktydę – plakaty z kodami QR można było znaleźć na 4 kontynentach, w 14 krajach, blisko 1000 miejscowościach w Polsce i 28 miejscach za granicą. Aż 50 tysięcy osób specjalnie pobrało...
Iluminacje świąteczne z Polski od Kanady po Austarilę
Od mroźnego kanadyjskiego Quebecu po australijskie gorące Perth – Multidekor po raz kolejny rozświetla mapę świata! Z fabryki w Piastowie ruszyły dziesiątki tirów po brzegi zapakowanych zimowymi, świetlnymi ozdobami, które by rozjaśnić przestrzenie Paryża, Moskwy czy Madrytu pokonają ponad 45 tysięcy kilometrów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764