logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mbridge rozpoczyna współpracę z Mfinanse

  PR 13.08.2019, przeczytano 771 razy

Agencja marketingowa MBridge – Marketing Experts rozpoczęła współpracę z mFinanse, spółką będącą częścią Grupy mBanku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mbridge-rozpoczyna-wspolprace-z-mfinanse,383570,artykul.html

W ramach współpracy, MBridge odpowiedzialne jest za prowadzenie kompleksowych działań digital dla serwisu www.mfinanse.pl oraz prowadzenie wizytówek placówek w Google Moja Firma. Po stronie MBridge działania koordynuje Maciej Brożonowicz, COO w MBridge – Marketing Experts.

- Po udanej współpracy przy wdrożeniu nowej strony internetowej postanowiliśmy kontynuować współpracę z MBridge. Powierzyliśmy agencji promocję naszej domeny, gdyż mamy pełne przekonanie, że rozumieją nasze potrzeby oraz oczekiwania. Liczymy na to, że to będzie długa, a przede wszystkim owocna współpraca – mówi Marta Oleksiak, odpowiedzialna za Digital Marketing w mFinanse.

Spółka mFinanse jest firmą pośrednictwa finansowego należącą do Grupy mBanku. Prowadzi ponad 200 placówek na terenie całej Polski. Zapewnia klientom wsparcie przy ważnych decyzjach finansowych. Oferuje zarówno rachunki osobiste i kredyty hipoteczne oraz konsumpcyjne, jak i produkty biznesowe – rachunki, kredyty i leasing.

Źródło: MBridge – Marketing Experts

www.mbridge.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764