logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mbridge rozpoczyna współpracę z portalem grupy Unilever

  PR 25.07.2019, przeczytano 511 razy

Agencja marketingowa MBridge - Marketing Experts nawiązała współpracę z Cleanipedia.com. To należący do grupy Unilever portal o globalnym zasięgu, dla którego MBridge realizuje działania na polskim rynku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mbridge-rozpoczyna-wspolprace-z-portalem-grupy-unilever,383355,artykul.html

Od lipca 2019 roku MBridge odpowiada za prowadzenie działań z zakresu SEO. Głównym celem współpracy jest zwiększenie widoczności treści zamieszczonych na stronie Cleanipedia.com w organicznych wynikach wyszukiwarki Google. Za działania po stronie agencji odpowiada SEO Manager – Tomasz Klusek.

Cleanipedia.com to globalny portal należący do grupy Unilever, światowego lidera branży FMCG. Oferuje treści poradnikowe – artykuły i materiały video – z kategorii „Homecare”, wśród których internauci znajdą skuteczne wskazówki dotyczące sprzątania domu i pielęgnacji ubioru. Na Cleanipedia.com dostępne są również porady na temat zrównoważonego rozwoju, planowania rodzinnego budżetu oraz ekologicznych rozwiązań, które warto wprowadzić w swoim gospodarstwie domowym. Portal jest wspierany przez takie marki, jak Cif, Domestos, Sunlight czy Surf.

- Chcemy, aby Cleanipedia odpowiadała na wszystkie potrzeby użytkowników – zarówno wtedy, gdy szukają natychmiastowej pomocy dotyczącej usunięcia uporczywych zabrudzeń, jak i wtedy, gdy planują remont, sprzątanie całego gospodarstwa domowego lub przeprowadzkę. Zależy nam również, aby Cleanipedia miała realny wpływ na otaczający na świat, dlatego wciąż aktualizujemy kategorię porad związanych z recyklingiem, ekologicznymi rozwiązaniami i zrównoważonym rozwojem. Mamy świadomość, że w czystym domu po prostu żyje się lepiej i ta idea przyświeca naszemu serwisowi. – mówi Tomasz Smolewski, Brand Manager Sunlight w Unilever.

Źródło: MBridge – Marketing Experts

www.mbridge.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

O włączenie targowych firm podlegających pod PKD 82.30 i 73.11 do pomocy w ramach tarczy 10.0, przyznanie im rządowego wsparcia na obiecane przez ministerstwo m-ce maj-sierpień 2021, wliczenie do rozliczenia tarczy PFR 2.0 czasu do sierpnia 2021 włącznie czy przedstawienie im wytycznych dotyczących bezpiecznej organizacji imprez targowych – zwraca się do premiera Komitet Obrony...
Nowość od marki Wawel – Miniczekolada Danusia o smaku kokosowym
Klasyczna Danusia z Wawelu teraz dostępna w nowej, pysznej odsłonie! Do kultowego produktu o smaku orzechowo-czekoladowym dołączyła Danusia Kokosowa.
Agencja Monday Comms z kampanią dla Dell Technologies
Artur, w którego wciela się aktor Łukasz Simlat, jako pracownik korporacji przeżywa codzienne dylematy osób pracujących zdalnie. W postaci Artura każdy z nas może znaleźć siebie. Dlatego w poszukiwaniu rozwiązań pozornie błahych trudności, bohater zachęca do znalezienia w sobie wewnętrznego szefa i stania się lepszą wersją siebie na miarę dzisiejszych...
Epson rozpoczyna epokę otwartych innowacji
Firma opracowuje nowatorską technologię produkcji tworzyw sztucznych z biomasy i sproszkowanych metali z recyklingu.
Mediahub wspiera projekt XPS Revolt
MediaHub Poland odpowiada za obsługę mediową projektu „XPS Revolt” przygotowanego przez agencję reklamową Pakaya dla marek Dell i Intel EVO.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764