logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mbridge rozpoczyna współpracę z portalem grupy Unilever

  PR 25.07.2019, przeczytano 614 razy

Agencja marketingowa MBridge - Marketing Experts nawiązała współpracę z Cleanipedia.com. To należący do grupy Unilever portal o globalnym zasięgu, dla którego MBridge realizuje działania na polskim rynku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mbridge-rozpoczyna-wspolprace-z-portalem-grupy-unilever,383355,artykul.html

Od lipca 2019 roku MBridge odpowiada za prowadzenie działań z zakresu SEO. Głównym celem współpracy jest zwiększenie widoczności treści zamieszczonych na stronie Cleanipedia.com w organicznych wynikach wyszukiwarki Google. Za działania po stronie agencji odpowiada SEO Manager – Tomasz Klusek.

Cleanipedia.com to globalny portal należący do grupy Unilever, światowego lidera branży FMCG. Oferuje treści poradnikowe – artykuły i materiały video – z kategorii „Homecare”, wśród których internauci znajdą skuteczne wskazówki dotyczące sprzątania domu i pielęgnacji ubioru. Na Cleanipedia.com dostępne są również porady na temat zrównoważonego rozwoju, planowania rodzinnego budżetu oraz ekologicznych rozwiązań, które warto wprowadzić w swoim gospodarstwie domowym. Portal jest wspierany przez takie marki, jak Cif, Domestos, Sunlight czy Surf.

- Chcemy, aby Cleanipedia odpowiadała na wszystkie potrzeby użytkowników – zarówno wtedy, gdy szukają natychmiastowej pomocy dotyczącej usunięcia uporczywych zabrudzeń, jak i wtedy, gdy planują remont, sprzątanie całego gospodarstwa domowego lub przeprowadzkę. Zależy nam również, aby Cleanipedia miała realny wpływ na otaczający na świat, dlatego wciąż aktualizujemy kategorię porad związanych z recyklingiem, ekologicznymi rozwiązaniami i zrównoważonym rozwojem. Mamy świadomość, że w czystym domu po prostu żyje się lepiej i ta idea przyświeca naszemu serwisowi. – mówi Tomasz Smolewski, Brand Manager Sunlight w Unilever.

Źródło: MBridge – Marketing Experts

www.mbridge.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764