logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mbridge rozpoczyna współpracę ze sklepem internetowym Ataf

  PR 11.04.2019, przeczytano 666 razy

Od kwietnia 2019 roku MBridge odpowiada za prowadzenia działań z zakresu Google Ads dla polskiego sklepu internetowego ATAF. Współpraca ma na celu zwiększenie świadomości marki oraz wzrost sprzedaży. Prace po stronie agencji nadzoruje Piotr Świniarski, Performance Marketing Manager.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mbridge-rozpoczyna-wspolprace-ze-sklepem-internetowym-ataf,382047,artykul.html

- Firma ATAF to nasz kolejny klient z branży e-commerce. Bardzo cieszymy się ze współpracy z marką, która ma tak wierną bazę klientów w swojej grupie docelowej. Wierzymy, że będzie to kooperacja z korzyścią dla obu stron, która pozwoli na wspólny rozwój – mówi Piotr Świniarski, Performance Marketing Manager w MBridge – Marketing Experts.

ATAF to sklep internetowy obecny na polskim rynku od 2007 r. Oferuje ubrania oraz obuwie sportowe. Firma jest sponsorem i producentem odzieży drużyny Energa Basketliga – HydroTruckRadom.

Źródło: MBridge

www.mbridge.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764