logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

McCann dla Mastercard z trzecią najczęściej nagradzaną kampanią kreatywną

  PR 20.03.2024, przeczytano 831 razy
ilustracja

Ranking WARC Creative 100 docenił kampanię "Gdzie Zamieszkać/Where to Settle" realizowaną przez McCANN Poland dla Mastercard, ogłaszając ją trzecią najczęściej nagradzaną w 2023 roku kampanią kreatywną na świecie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mccann-dla-mastercard-z-trzecia-najczesciej-nagradzana-kampania-kreatywna,403548,artykul.html

W nowo opublikowanym rankingu WARC Creative 100 za rok 2023, kampania "Gdzie Zamieszkać/Where to Settle", stworzona przez McCANN Poland dla Mastercard, zajęła trzecie miejsce wśród wszystkich nagradzanych w ubiegłym roku kampanii realizowanych na wszystkich kontynentach. To wyjątkowe osiągnięcie podkreśla globalne uznanie dla projektu, który wykorzystuje moc nowoczesnych technologii i analitycznych danych do rozwiązywania społecznych wyzwań.

Kampania "Gdzie Zamieszkać/Where to Settle" powstała w 2022 roku po inwazji Rosji na Ukrainę, by wspierać uchodźców szukających schronienia w Polsce, oferując im cyfrową platformę ułatwiającą znalezienie bezpiecznego miejsca poza dużymi ośrodkami miejskimi. Wyróżnienie w rankingu WARC Creative 100 świadczy o międzynarodowym uznaniu za innowacyjność i pozytywny wpływ społeczny projektu.

Ranking WARC Creative 100 jest uznawany za jeden z najbardziej prestiżowych w branży marketingowej, celebrujący kreatywność, efektywność i innowacyjność kampanii realizowanych na całym świecie. Wyróżnienie "Gdzie Zamieszkać/Where to Settle" na trzecim miejscu podium obok takich projektów jak "Morning After Island" i "Missing Matoaka" stanowi historyczny sukces dla polskiej agencji i jej klienta, Mastercard w najnowszym rankingu.

- To potwierdzenie, że kreatywne, technologiczne i śmiałe pomysły mają realny wpływ na rozwiązywanie wielkich wyzwań kluczowych dla społeczeństwa na poziomie lokalnym, z perspektywy ludzkiej ale też ekonomicznej. Jesteśmy dumni, że nasza polska praca została tak wysoko doceniona na globalnej arenie, jednocześnie będąc historycznym osiągnięciem dla naszej branży, potwierdzającym wielki potencjał jakościowy obecny na naszym rodzimym rynku. - powiedział Wojciech Borowski, CEO McCANN Poland.

Uznanie w WARC Creative 100 stanowi potwierdzenie wysokiej wartości kreatywnej i społecznej kampanii, która nie tylko wpłynęła na życie wielu osób szukających schronienia, ale również zainspirowała branżę do poszukiwania innowacyjnych rozwiązań w komunikacji marki.

Nagroda podkreśla pozycję McCANN Poland i Mastercard jako pionierów tworzenia inicjatyw, które harmonijnie łączą innowacyjność kreatywną z głęboką troską o dobro społeczne, poprzez inkluzyjność finansową, co przyczynia się do ustalania nowych benchmarków dla całego sektora marketingowego.

Źródło: McCANN Poland

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Piąta edycja konkursu Design by Śliwka Nałęczowska
Z początkiem kwietnia br. ruszyła piąta, jubileuszowa odsłona konkursu Design By Śliwka Nałęczowska. W tym roku zadaniem młodych artystów jest zaprojektowanie grafiki na opakowanie tych kultowych pralin. Nadesłane prace powinny być ilustracją hasła marki: „Śliwka Nałęczowska – inspiruje wszystkie zmysły”. Łączna pula nagród wynosi ponad 30 000 zł. Produkty ze...
Festiwal Nowego Europejskiego Bauhausu (NEB) - inicjatywa Komisji Europejskiej, łącząca Europejski Zielony Ład z codziennym życiem i otaczającą nas przestrzenią - powraca do Brukseli po raz drugi. Z tej okazji Komisja Europejska opublikowała specjalny raport, podkreślający osiągnięcia inicjatywy oraz najważniejsze fakty i liczby.
SEC Newgate CEE nominowana w PR Week Global Awards za Lex TVN
Kampania w obronie niezależnych mediów, stworzona przez SEC Newgate CEE dla TVN Warner Bros. Discovery, otrzymała nominację do nagrody PR Week Global Awards w kategorii Issues and Crisis. To jedyny projekt z Polski, który znalazł się w tym prestiżowym gronie i walczy o zwycięstwo w konkursie wyróżniającym najlepsze agencje i kampanie na świecie.
Global Good Awards 2024. Canon nagradza młodych aktywistów
Canon EMEA, światowy lider technologii obrazowania już piąty rok z rzędu patronuje nagrodzie Canon Young Champion of the Year przyznawanej w ramach projektu Global Good Awards. Wspierając wydarzenie, firma popularyzuje osiągnięcia młodych liderów. Zgłoszenia do kategorii Canon Young Champion of the Year rozpoczęły się w lutym, a kończą 3 maja 2024 r.
Znamy skład Komitetu Organizacyjnego Effie Poland 2024
Komitet Effie Awards Poland 2024 to 15 przedstawicieli agencji członkowskich SAR i marketerów. Zaproszenie do Komitetu specjalistów zarówno ze strony agencyjnej, jak i klienta, daje całościowe spojrzenie na branżę komunikacji marketingowej w zakresie trendów i zmian, ale przede wszystkim oczekiwań i potrzeb konsumenta.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764