logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

McCann Erickson przygotuje kampanię wizerunkową Plus GSM

  PR 26.03.2002, przeczytano 726 razy

W lutym 2002 r. sieć Plus GSM wystosowała zaproszenie do przetargu w celu wyłonienia agencji reklamowej, która zrealizuje w 2002 r. kampanię wizerunkową. Przedmiotem przetargu była koncepcja kreatywna kampanii, która umocni markę i pozycję rynkową Plus GSM.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mccann-erickson-przygotuje-kampanie-wizerunkowa-plus-gsm,929,artykul.html

Prepozycje kreatywne przedstawiły następujące agencje:

Communication Unlimited
Euro RSCG
McCann Erickson
Oxygen

W wyniku rekomendacji komisji przetargowej Zarząd Polkomtel S.A. zalecił rozpoczęcie negocjacji z agencją McCann Erickson w celu przygotowania umowy. Do końca kwietnia br. kampanie reklamowe marki Plus prowadzone są przez agencję Leo Burnett.

- Sytuacja rynkowa na niezwykle konkurencyjnym rynku telefonii komórkowej narzuca konieczność odświeżenia przekazu wizerunkowego. Prowadzone na co dzień kampanie produktowe powinny być wsparte przez oryginalną i emocjonalną kampanię wizerunkową, co sprzyjać będzie umocnieniu marki Plus GSM - powiedział Marek Mroczkowski, Prezes Zarządu Polkomtel S.A.

źródło: Plus GSM

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764