W lutym 2002 r. sieć Plus GSM wystosowała zaproszenie do przetargu w celu wyłonienia agencji reklamowej, która zrealizuje w 2002 r. kampanię wizerunkową. Przedmiotem przetargu była koncepcja kreatywna kampanii, która umocni markę i pozycję rynkową Plus GSM.
Prepozycje kreatywne przedstawiły następujące agencje:
Communication Unlimited
Euro RSCG
McCann Erickson
Oxygen
W wyniku rekomendacji komisji przetargowej Zarząd Polkomtel S.A. zalecił rozpoczęcie negocjacji z agencją McCann Erickson w celu przygotowania umowy. Do końca kwietnia br. kampanie reklamowe marki Plus prowadzone są przez agencję Leo Burnett.
- Sytuacja rynkowa na niezwykle konkurencyjnym rynku telefonii komórkowej narzuca konieczność odświeżenia przekazu wizerunkowego. Prowadzone na co dzień kampanie produktowe powinny być wsparte przez oryginalną i emocjonalną kampanię wizerunkową, co sprzyjać będzie umocnieniu marki Plus GSM - powiedział Marek Mroczkowski, Prezes Zarządu Polkomtel S.A.
źródło: Plus GSM