logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

McCann Poland globalnym partnerem XTB w obszarze kreacji

  PR 01.03.2024, przeczytano 484 razy
ilustracja

McCANN Poland został globalnym partnerem kreatywnym XTB. Agencja będzie odpowiadała za stworzenie międzynarodowej kampanii obejmującej opracowanie kreacji dla nowej platformy komunikacyjnej oraz za produkcję materiałów foto i wideo na wszystkich 13 rynkach, na których jest obecny XTB. Agencja została wybrana w drodze przetargu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mccann-poland-globalnym-partnerem-xtb-w-obszarze-kreacji,403296,artykul.html

XTB to globalny fintech, oferujący dostęp do światowych rynków finansowych poprzez platformę inwestycyjną online i aplikację mobilną. McCANN Poland został wybrany jako globalny partner w ramach przetargu, który rozstrzygnął się w lutym b.r. Agencja będzie odpowiadać za stworzenie koncepcji kreatywnej dla nowej platformy, obecnej we wszystkich kluczowych touchpointach kampanii XTB uwzględniającej Digital, SoMe oraz ATL. Współpraca została nawiązana na okres dwóch lat.

- Za nami jeden z najlepszych przetargów reklamowych, które realizowaliśmy. Agencje stanęły na wysokości zadania opracowując chwytliwe koncepcje kreatywne, mocno dopasowane do briefu. Mimo tego nie mieliśmy wątpliwości co do wyboru. Zespół McCANN Poland zaproponował rozwiązanie, które nie tylko od razu przypadło nam do gustu, ale przede wszystkim całkowicie wstrzeliło się w nasze komunikacyjne i biznesowe potrzeby. Nie mogę się doczekać efektów naszej wspólnej pracy – powiedział Szymon Szymański, Chief Growth Officer @ XTB.COM.

Możliwość współpracy z pionierską firmą o polskim rodowodzie i globalnym zasięgu stanowi dla nas wyjątkową szansę na zdobycie unikalnego know-how i doświadczenia w sektorze, praktycznie niedostępnej na rynku kreatywnym. Jestem niezmiernie dumny z zespołu zaangażowanego w proces przetargowy, a także przekonany, że opracowana przez nas koncepcja, na którą zdecydował się zespół XTB, przyczyni się do dalszego rozwoju firmy zarówno w Polsce, jak i na świecie – podsumował Wojciech Borowski, Group CEO McCANN Poland.

Źródło: McCANN Poland

mccann.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764