logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mccann Poland i Mastercard Europe z nagrodą w konkursie The One Show

  PR 17.06.2021, przeczytano 944 razy

Kampania „Safe Waze 2 Shop” zrealizowana przez McCANN Poland dla Mastercard zdobyła nagrodę Brązowego Ołówka w kategorii „Creative Use of Data – Innovation in Lockdown” oraz wyróżnienie (Merit) w kategorii „Social Media  – Innovation in Lockdown” w jednym z najważniejszych konkursów branży reklamowej - The One Show.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mccann-poland-i-mastercard-europe-z-nagroda-w-konkursie-the-one-show,391933,artykul.html

The One Show to prestiżowy, międzynarodowy festiwal designu i reklamy, w którym już od ponad 40 lat przyznawane są Ołówki, czyli nagrody dla najbardziej kreatywnych pomysłów i kampanii. Organizatorem konkursu jest The One Club, a w Jury zasiadają najlepsi creative directorzy, art directorzy, designerzy i copywriterzy z całego świata. W tym roku docenili oni projekt „Safe Waze 2 Shop” przyznając mu nagrodę Brązowego Ołówka w kategorii „Creative Use of Data – Innovation in Lockdown” oraz wyróżnienie (Merit) w kategorii „Social Media  – Innovation in Lockdown”.

Safe Waze 2 Shop” to rozwiązanie wykorzystujące narzędzie www.kiedydosklepu.pl od Mastercard połączone z aplikacją do nawigacji WAZE. Narzędzie pozwala określić jaki ruch panuje w sklepach spożywczych na terenie Polski w różnych porach dnia i tygodnia, tak aby konsumenci mogli zrobić zakupy w wygodniejszy i bezpieczniejszy sposób. Dzięki niemu kierowcy - użytkownicy nawigacji WAZE - wiedzieli, w których sklepach Carrefour na ich drodze był najmniejszy tłok. To rozwiązanie było szczególnie przydatne w okresie wakacyjnym ubiegłego roku, kiedy to za sprawą zamkniętych podczas pandemii granic Polacy w większości spędzali swoje urlopy w kraju, dużo podróżując po polskich drogach.

- Najciekawsze akcje z naszej perspektywy to te, w których zaciera się granica pomiędzy marketingiem i technologią. Mastercard, jako firma technologiczna, wykorzystuje innowacyjne rozwiązania, aby pomóc konsumentom odnaleźć się w nowej rzeczywistości. W przypadku narzędzia KiedyDoSklepu.pl i kampanii „Safe Waze 2 Shop” właśnie to bycie tuż obok konsumenta, wspieranie go w „oswajaniu” trudnej codzienności uważamy za nasz największy sukces. – powiedział Jerzy Hołub, dyrektor marketingu w polskim oddziale Mastercard Europe.

- Jestem niezwykle dumny z nagród w The One Show, jakie przyznano kampanii „Safe Waze 2 Shop”. Bycie laureatem w tak ważnym konkursie branży reklamowej to wielki powód do radości i świętowania. Wszystko to nie byłoby jednak możliwe bez ogromnego zaufania, jakim obdarza nas Mastercard, ale także pełnej zaangażowania pracy wspaniałego teamu, który przygotowywał strategię i zajmował się realizacją kampanii. Z tego miejsca ogromnie gratuluję całemu Zespołowi, zarówno po stronie Mastercard, jak i McCANN. – powiedział Marcin Sosiński, Executive Creative Director, McCANN Poland.

Zwycięzcy złotych, srebrnych i brązowych Ołówków zostali ogłoszeni podczas uroczystej ceremonii transmitowanej online z Nowego Jorku.

Źródło: McCANN Poland

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Golden Drum ogłasza skład jury
Golden Drum z przyjemnością ogłasza składy jury na kolejną edycję. Z dumą prezentujemy 6 przewodniczących, którzy poprowadzą jury Golden Drum, wraz z ponad 50 członkami jury reprezentującymi 27 krajów z całego świata.
Design by Śliwka Nałęczowska 2025: wyniki konkursu
Konkurs Design by Śliwka Nałęczowska po raz kolejny zainspirował młodych twórców do artystycznych poszukiwań. Spośród ponad 2000 zgłoszeń jury wybrało 10 projektów, które wyróżniły się najwyższym poziomem i najlepiej odpowiedziały na postawione wyzwanie. Pierwsze miejsce i 20 tysięcy złotych przyznano Oldze Korban.
Voice Impact Award z wydłużonym terminem zgłoszeń
Ważne tematy, które pokazują przełamywanie barier, wymagają szczególnej analizy i refleksji. Dlatego wspólnie z jury i partnerami ogólnopolskiego konkursu grantowego Voice Impact Award, już w pierwszych dniach po jego ogłoszeniu, zdecydowaliśmy się na wydłużenie terminu zgłoszeń. Wszystko po to, by dać uczestnikom więcej przestrzeni na dopracowanie materiałów, które...
Performance Marketing Diamonds EU 2025: nominacje
Już po raz 7. zabłysną diamenty efektywności w konkursie Performance Marketing Diamonds EU 2025 e-Izby. Tegoroczne nominacje objęły najbardziej efektywne agencje performance, kreatywne, kontentowe, wydawców, domy mediowe i marki. Wszyscy realizują kampanie w obszarze performance’u i afiliacji w 27 krajach UE, przez co PMD EU to jedyny tego rodzaju w Polsce konkurs o międzynarodowym...
McCANN Poland wyróżniona w ACT Good Report 2025
McCANN Poland została wyróżniona w międzynarodowym raporcie ACT Good Report 2025, który ocenia najbardziej wpływowe kampanie społeczne i środowiskowe z całego świata. W zestawieniu przygotowanym we współpracy ACT Responsible i WARC Rankings, McCANN Poland uplasowała się na 11. miejscu wśród 25 najlepszych agencji globalnie, docenionych za zaangażowanie...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764