logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

McCann Poland na 3. miejscu w Lions Creativity Report Rankings

  PR 25.11.2023, przeczytano 464 razy
ilustracjastrzałka

W tegorocznym rankingu Cannes Lions International Festival of Creativity McCANN Poland znalazł się na 3. miejscu zestawienia najlepszych agencji kreatywnych w Europie, będąc w nim jedyną agencją z regionu CEE.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mccann-poland-na-3.-miejscu-w-lions-creativity-report-rankings,402217,artykul.html

Dla McCANN Poland rok 2023 to zdecydowanie czas międzynarodowych sukcesów. Po imponującym zwycięstwie podczas Cannes Lions International Festival of Creativity, gdzie agencja wygrała 9 Lwów, przyszedł czas na kolejne wyróżnienia. W tegorocznym raporcie LIONS Creativity Report Rankings McCANN Poland został uznany za 3. najlepszą agencja kreatywną w Europie, potwierdzając swoją znaczącą pozycję w świecie branży kreatywnej.

McCANN Poland w LIONS Creativity Report Rankings zdobył również prestiżowe wyróżnienia w kategoriach: Top Art Directors 2023 i Top Copywriters 2023. Adam Głowacki i Barbara Olech zostali uhonorowani w pierwszej kategorii, a Anna Posuniak i Mateusz Gaca zajęli zaszczytne miejsce wśród Top Copywriters 2023. Wyróżnieni zostali docenieni za pracę przy kampanii "Gdzie Zamieszkać"/"Where to Settle," stworzoną we współpracy z Mastercard.

Jesteśmy wdzięczni i niezmiernie dumni z tak wysokiej pozycji naszej agencji oraz zespołów kreatywnych w tegorocznym rankingu LIONS Creativity Report. Ogromnie cieszymy się, że oparta na DNA marki Mastercard kampania przyniosła tak wiele korzyści dla ponad 20% uchodźców z Ukrainy osiedlających się w polskich miastach, miasteczkach i wsiach, jednocześnie umacniając lokalne gospodarki. – powiedział Wojciech Borowski, Group CEO McCANN Poland.

W tegorocznej edycji LIONS Creativity Report Rankings, oprócz McCANN Poland w zestawieniu znalazły się w sumie cztery agencje w ramach McCANN Worldgroup – McCANN: Tel Aviv, London i Paris, zajmując kolejno 13., 16. i 17. miejsce.

Źródło: McCANN Poland

Dodatkowe informacje:

O McCANN Poland
W 2021 McCANN Poland został uznany jako najefektywniejsza agencja kreatywna w konkursie EFFIE AWARDS Poland.
McCANN Poland wywodzi się z amerykańskiej agencji reklamowej McCANN-Erickson, która jako pierwsza agencja sieciowa pojawiła się w Polsce. Jesteśmy światowym liderem w branży, a nasza historia sięga 1902 roku. W Polsce współkreujemy i rozwijamy rynek reklamowy od momentu jego powstania, czyli od ponad 30 lat.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kampania „Teraz Mnie Widzisz?” z nagrodą Biura Reklamy TVP
Ogólnopolska kampania społeczna Fundacji Avalon została wyróżniona nagrodą Biura Reklamowego TVP w kategorii Odpowiedzialność Społeczna. Akcja Złota Mowa Reklamowa zorganizowana została po raz dziewiąty i jak co roku ma na celu wyróżnienie najlepszych kreacji reklamowych, które odznaczają się nie tylko formą wyrazu, lecz także najwyższymi standardami...
Aspirin C z nagrodą w konkursie Remarkable for Bayer Awards 2023
Digitalowa kampania reklamowa produktu Aspirin C, do której agencja MullenLowe Warsaw przygotowała strategię i kreację, otrzymała nagrodę w międzynarodowym konkursie Remarkable for Bayer Awards 2023 w kategorii Precision Marketing Campaign & Activaction.
Cover Awarts 2023: trwają zgłoszenia do konkursu
Zgłoszenia do Cover awArts 2023, organizowanych przez Decybele Dizajnu są już na półmetku. Coroczny konkurs na najlepszą okładkę i oprawę graficzną albumu muzycznego odbywa się już po raz jedenasty, a jego zwieńczeniem ponownie będzie prezentacja zwycięskich projektów na wystawie, połączonej z rozdaniem nagród – kultowych już statuetek Cover awArts, a w tym roku...
Kolejna nominacja dla kampanii „Nic co ludzkie nie jest nam obce”
Poznaliśmy nominację do Youtube Works Award. Wśród wyróżnionych kreacji wideo znalazła się kampania Fundacji Avalon “Nic co ludzkie nie jest nam obce” realizowana na przełomie 2022/2023 wraz z Agencją Nie Do Ogarnięcia.
Group One z największą liczbą nominacji w Youtube Works Awards 2023
Poznaliśmy shortlistę YouTube Works Awards 2023. W tym roku najwięcej nominacji otrzymały agencje Group One, których realizacje zostały wytypowane do nagrody za najlepsze kampanie wideo aż 8 razy. O statuetki powalczą: Change Serviceplan, GONG, Game Changer, Mediaplus, Media Republic oraz Salestube.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764