logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mccann Poland najefektywniejszą agencją kreatywną w Effie Awards

  PR 27.10.2021, przeczytano 571 razy

McCANN Poland została ogłoszona najefektywniejszą agencją kreatywną w Polsce w konkursie EFFIE Awards. Podczas dzisiejszej uroczystej gali w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej w Warszawie za zrealizowane w 2021 roku kampanie otrzymała łącznie sześć statuetek – dwie złote, trzy srebrne oraz jedną brązową.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mccann-poland-najefektywniejsza-agencja-kreatywna-w-effie-awards,393550,artykul.html

– Rok 2021 był dla McCANN niezwykle udany pod kątem liczby nominacji i otrzymanych nagród na festiwalach dotyczących kreatywności, innowacji oraz efektywności biznesowej. To z czego jesteśmy najbardziej dumni to różnorodność kampanii, które znalazły uznanie na tak renomowanych konkursach jak Cannes Lions, Webby Awards, NY Festivals, The One Show, Golden Drum, czy na zakończonej właśnie gali EFFIE Awards. Takie wyniki świadczą o bardzo wysokim i wyrównanym poziomie projektów, które współtworzymy z naszymi Klientami na rzecz bardzo różnorodnych marek oraz grup konsumenckich. – powiedział Wojciech Borowski, Group CEO McCANN Poland.

Siedem nominacji przyznanych McCANN Poland przez Jury EFFIE Awards składającego się z ponad 170 wybitnych ekspertów w rezultacie przełożyło się na 6 nagród.  

– Sukces w tegorocznym EFFIE cieszy tym bardziej, że to kolejny rok z rzędu kiedy McCANN jest jedną z najefektywniejszych agencji w kraju. To także dowód na skuteczność naszej metodologii strategicznej – Truth to Meaning – dzięki której tworzymy tak efektywny kontent komunikacyjny. – powiedział Marcin Samek, Strategy & Social Media Director McCANN Poland.

Nagrodzone na EFFIE Awards kampanie McCANN Poland to:

  • Random dla Storytel, która otrzymała dwie złote statuetki w kategoriach kultura i rozrywka oraz branded content. To wielokanałowa kampania kontentowa promująca Storytel i jego oryginalną produkcję – Random – słuchowisko połączone z serialem na platformie YouTube, w ramach której McCANN odpowiadał za konsulting badawczo-strategiczny.
  • Kiedy do Carrefour dla Mastercard, która otrzymała srebrną statuetkę w kategorii Commerce oraz brązową statuetkę w kategorii B2B. To kampania będąca biznesowym rozwinięciem akcji i usługi Kiedy do Sklepu, realizowanej podczas pandemii. Akcja Kiedy do sklepu zdobyła już wcześniej nominację w konkursie Cannes Lions.
  • E-Skarbonka napędzana przez Mastercard, która otrzymała srebrną statuetkę w kategorii positive influence. Była to akcja realizowana dla Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, w ramach której można było tworzyć spersonalizowane wirtualne puszki – e-skarbonki – w trudnych pandemicznych czasach.
  • #MatteInkSong by Maybelline NY, która otrzymała srebrną statuetkę w kategorii brand experience. To jedna z pierwszych brandowych akcji na TikToku, skierowana do młodych użytkowniczek aplikacji.

– EFFIE Awards od wielu lat wyznacza trendy w branży marketingowej i definiuje standardy efektywności. To dla nas zaszczyt znaleźć się ponownie w gronie laureatów, a tytuł „Agencji roku” to nie tylko powód do świętowania, ale też ogromna mobilizacja by za rok powtórzyć ten sukces. Jesteśmy dumni i wdzięczni naszym klientom z którymi realizujemy kampanie będące inspiracją i wyznacznikiem efektywnej komunikacji biznesowej dla naszej branży. – powiedziała Małgorzata Tereszczenko, Group Business Director McCANN.

Źródło: McCANN Poland

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.
Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764