logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

McCann Poland z 10 statuetkami na Golden Drum

  PR 12.10.2023, przeczytano 589 razy
ilustracja

Podczas Golden Drum International Festival of Creativity 2023, platforma „Gdzie Zamieszkać”/”Where to Settle” – stworzona przez McCANN Poland dla marki Mastercard – została uznana za jedną z najważniejszych kampanii na świecie. Zdobyła 4x Grand Prix, 3x Golden Drum, 2x Bronze Drum oraz Best of Genius Loci. Marcin Sosiński, Dyrektor Zarządzający McCANN Poland otrzymał tytuł "Creative Director of The Year".


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mccann-poland-z-10-statuetkami-na-golden-drum,401698,artykul.html

„Gdzie zamieszkać” to jedna z najczęściej nagradzanych kampanii ostatnich lat. Po tegorocznym sukcesie podczas Cannes Lions International Festival of Creativity projekt został nagrodzony na Golden Drum International Festival of Creativity 2023. Otrzymując w sumie 10 statuetek. Jednoczenie McCANN Poland został uznany agencją nr 2 Festiwalu, a McCANN CEE agencją sieciową roku. Ponadto, Mastercard uzyskał tytuł Marketera Roku.

McCANN POLAND w ramach Festiwalu otrzymał nagrody w kategoriach :

GRAND PRIX:

  • DIGITAL, MOBILE & TECHNOLOGY (Social Networking Solutions & Community Sites)
  • INTEGRATED (Profit)
  • CONTENT (PR)
  • ENGAGEMENT (Direct)

ZŁOTO:

  • ENGAGEMENT (Creative use of Data)
  • EXCELLENCE IN MEDIA (Use of Data)
  • GAME CHANGER (open worldwide)

BRĄZ:

  • BRAND BUILDING (Brand Strategy and Experience)
  • ACTIVATION (Website Activation)

oraz Best of Genius Loci!

Źródło: McCANN Poland

mccann.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Travelist.pl od lat znany jest na rynku nie tylko ze swojej atrakcyjnej oferty hotelowej, ale też efektywności działań marketingowych. Jego pionierska kampania performance z 2023 r., oparta na modelu MMM, przyniosła marce aż 35-procentowy wzrost efektywności w zakresie paid marketingu. Działania te, realizowane przez agencje SalesTube i Value Media dla Travelist.pl, zwyciężyły w...
Natalia Borawska, Paweł Loedl i Adam Caban w jury KTR
Troje przedstawicieli agencji VML zasiądzie w składzie tegorocznego konkursu KTR, w kategoriach: Communication, Creative Strategy oraz Technology. 
Softswiss z nagrodą za event korporacyjny
Wydarzenie korporacyjne firmy SOFTSWISS zdobyło brązowy medal w jednej z najbardziej prestiżowych na świecie nagród eventowych, Global Eventex Awards. Ta międzynarodowa firma technologiczna została wyróżniona w kategorii "Wydarzenie korporacyjne", co potwierdza jej wysoki poziom organizacji i unikalność podejścia do spotkań firmowych. SOFTSWISS słynie z...
Performics z tytułem Performanceowej Agencji Roku
W dniu 23 maja zostały ogłoszone wyniki VI edycji międzynorodowego konkursu Performance Marketing Diamonds EU, organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej (e-Izbę). Tytuł Performance’owej Agencji Roku 2024 otrzymała agencja marketingu efektywnościowego Performics, należąca do Publicis Groupe.
Znamy jury 3. edycji konkursu The Next Gen of PR
W trzeciej edycji konkursu organizowanego przez Związek Firm Public Relations - The Next Gen of PR - prace PR-owców oceniać będzie jury pod przewodnictwem Agaty Zeman, Managing Director w 24/7Communication oraz wiceprezeski zarządu ZFPR. W tym roku uczestnicy zmierzą się z zadaniem konkursowym przygotowanym przez markę Coca-Cola.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764