
Podczas Golden Drum International Festival of Creativity 2023, platforma „Gdzie Zamieszkać”/”Where to Settle” – stworzona przez McCANN Poland dla marki Mastercard – została uznana za jedną z najważniejszych kampanii na świecie. Zdobyła 4x Grand Prix, 3x Golden Drum, 2x Bronze Drum oraz Best of Genius Loci. Marcin Sosiński, Dyrektor Zarządzający McCANN Poland otrzymał tytuł "Creative Director of The Year".
„Gdzie zamieszkać” to jedna z najczęściej nagradzanych kampanii ostatnich lat. Po tegorocznym sukcesie podczas Cannes Lions International Festival of Creativity projekt został nagrodzony na Golden Drum International Festival of Creativity 2023. Otrzymując w sumie 10 statuetek. Jednoczenie McCANN Poland został uznany agencją nr 2 Festiwalu, a McCANN CEE agencją sieciową roku. Ponadto, Mastercard uzyskał tytuł Marketera Roku.
McCANN POLAND w ramach Festiwalu otrzymał nagrody w kategoriach :
GRAND PRIX:
- DIGITAL, MOBILE & TECHNOLOGY (Social Networking Solutions & Community Sites)
- INTEGRATED (Profit)
- CONTENT (PR)
- ENGAGEMENT (Direct)
ZŁOTO:
- ENGAGEMENT (Creative use of Data)
- EXCELLENCE IN MEDIA (Use of Data)
- GAME CHANGER (open worldwide)
BRĄZ:
- BRAND BUILDING (Brand Strategy and Experience)
- ACTIVATION (Website Activation)
oraz Best of Genius Loci!
Źródło: McCANN Poland