logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mccann Poland z 11 nominacjami w konkursie Golden Drum

  PR 14.10.2021, przeczytano 568 razy

Dwie kampanie McCANN – Safe Waze 2 Shop oraz Chłopi 2050 – otrzymały łącznie aż 11 nominacji w prestiżowym konkursie Golden Drum 2021, odbywającym się w tym roku pod hasłem „Re:start the future”,  i tym samym walczą o statuetki Złotego Bębna.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mccann-poland-z-11-nominacjami-w-konkursie-golden-drum,393373,artykul.html

­– Ten wyjątkowy wynik plasuje nas w ścisłej czołówce wiodących agencji z 29 państw naszego regionu, które przystąpiły do tegorocznej edycji konkursu. Co też warto podkreślić i niezmiernie nas cieszy, to fakt, że jesteśmy bezapelacyjnym liderem wśród polskich agencji w konkursie, który jest najważniejszym Festiwalem Kreatywnym w regionie CEE. Serdecznie dziękuję naszym wspaniałym klientom i cudownym zespołom za wypracowanie kampanii, które są tak wysoko oceniane przez czołowych ekspertów z naszej branży. – powiedział Wojciech Borowski, Group CEO, McCANN Poland.

Festiwal Golden Drum to jeden z najbardziej prestiżowych konkursów kreatywnych na świecie organizowany przez słoweńską Izbę Reklamy. Po rocznej przerwie spowodowanej pandemią, festiwal powraca w odświeżonej odsłonie z ponad 25% wzrostem liczby zgłoszeń, aby wyłonić najlepsze kampanie z ostatnich dwóch lat. W tym roku agencje reklamowe z Polski przygotowały do Golden Drum łącznie 56 zgłoszeń, które zaowocowały 16 nominacjami, z czego aż 11 przypadło agencji McCANN Poland.

Tegoroczne jury składające się z 58 uznanych ekspertów z branży reklamowej z 28 krajów, doceniło dwa projekty zgłoszone przez McCANN przyznając im aż 11 nominacji:

Safe Waze 2 Shop dla Mastercard otrzymało aż dziewięć nominacji w kategoriach: E. DIGITAL, MOBILE & TECHNOLOGY, Apps and Mobile Content; C. ENGAGEMENT, Creative use of Data; C. ENGAGEMENT, Real-time engagement; D. DIGITAL, MOBILE & TECHNOLOGY, Digital & Mobile Creativity; C. e/mCOMMERCE, COMMUNITY & USE OF EXPERIENCE, Community Management; C. COVID-19, E. HEALTH & WELLNESS, Health & Wellness Tech, E. ACTIVATION, Mobile Activation, G. INNOVATION, Innovative use of Technology.

Safe Waze 2 Shop to rozwiązanie wykorzystujące narzędzie www.kiedydosklepu.pl od Mastercard (kalkulator liczby osób w sklepie stworzony z myślą o bezpiecznych zakupach w czasie pandemii), połączone z aplikacją do nawigacji WAZE. Dzięki temu kierowcy - użytkownicy nawigacji - wiedzieli, w których sklepach Carrefour na ich drodze był najmniejszy tłok. Było to szczególnie przydatne w okresie wakacyjnym ubiegłego roku, kiedy to za sprawą zamkniętych granic Polacy w większości spędzali swoje urlopy w kraju.

Chłopi 2050 („The Future Peasants”) dla Storytel we współpracy z Mastercard i gazeta.pl otrzymało dwie nominacje w kategoriach A. GENIUS LOCI/LOCAL SPIRIT i B. SOCIAL GOOD, Profit Social Good.

Chłopi 2050, czyli Agronauci w czasach katastrofy klimatycznej” to słuchowisko Storytel, które w warstwie literackiej nawiązuje do klasyki literatury polskiej - „Chłopów” Władysława Reymonta. Inspiracją do powstania fabuły był raport WWF „2050 Polska dla pokoleń”, w którym przedstawiona została tragiczna wizja przyszłości, jaka czeka naszą planetę, jeśli społeczeństwo nie zmieni swojego sposobu życia.

– Niezwykle się cieszymy z aż jedenastu nominacji w konkursie Golden Drum. To wyróżnienie to namacalny dowód, że jako doskonale zgrany zespół potrafimy tworzyć niezapomnianie kampanie realizujące cele naszych klientów w myśl filozofii McCANN – Truth 2 Meaning, gdzie kreacja, strategia i innowacyjność mają kluczowe znaczenie. To również dowód zaufania jakim obdarzają nas klienci dając nam przestrzeń do realizacji tak odważnych i nieszablonowych pomysłów. – powiedział Marcin Sosiński, Executive Creative Director, McCANN.

Ogłoszenie zwycięzców tegorocznej 27. edycji konkurs Golden Drum odbędzie się 15 października br. podczas Grand Award Ceremony w Portorož w Słowenii. Galę będzie można bezpłatnie śledzić online.

Źródło: McCANN Poland

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Premiera Casebooka MIXX Awards 2023
Casebook MIXX Awards 2023 prezentujący najlepsze kampanie ubiegłorocznego konkursu właśnie ujrzał światło dzienne.
Dawid Szczepaniak w jury konkursu Golden Drum
Dawid Szczepaniak, Chief Creative Officer w VML Poland, znalazł się w składzie jury festiwalu Golden Drum 2024. 
Endorfina Events otwiera drzwi: konkurs Storymakers
Konkurs otwiera drzwi do pracy w agencji eventowej, tworząc nowy format dla kreatywnych głów. Jest o co powalczyć: 15 tysięcy złotych, 3-miesięczny staż w endorfina events oraz możliwość zrealizowania własnego projektu biletowanego.
McCann dla Mastercard z trzecią najczęściej nagradzaną kampanią kreatywną
Ranking WARC Creative 100 docenił kampanię "Gdzie Zamieszkać/Where to Settle" realizowaną przez McCANN Poland dla Mastercard, ogłaszając ją trzecią najczęściej nagradzaną w 2023 roku kampanią kreatywną na świecie.
Zabytki na ulice! Konkurs na plakat
Narodowy Instytut Konserwacji Zabytków ogłasza konkurs na plakat! Okazją jest Międzynarodowy Dzień Ochrony Zabytków, a inicjatywę kierujemy do wszystkich pełnoletnich osób – zarówno profesjonalnych grafików, jak i amatorów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764