logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

McCANN Poland z głównymi nagrodami festiwalu The One Show

  PR 17.05.2025, przeczytano 366 razy
ilustracja

McCANN Polska zdobyła łącznie 11 nagród na prestiżowym festiwalu The One Show 2025 za kampanie „Room for Everyone” i „Where to Settle” zrealizowane dla Mastercard. Wśród wyróżnień znalazły się 2 złote, 3 srebrne i 4 brązowe statuetki Pencil oraz 2 wyróżnienia Merit – to potwierdzenie światowego poziomu kreatywności McCANN Poland.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mccann-poland-z-glownymi-nagrodami-festiwalu-the-one-show,408839,artykul.html

The One Show to jeden z najbardziej cenionych konkursów kreatywnych na świecie, organizowany przez The One Club for Creativity w Nowym Jorku, USA. Co roku nagradza on przełomowe osiągnięcia w dziedzinie reklamy, designu i komunikacji cyfrowej.

Kampanie McCANN Polska, stworzone i zrealizowane dla Mastercard, zostały docenione w tegorocznej edycji festiwalu aż 11 razy. Projekt „Room for Everyone” otrzymał 2 Gold Pencil w kategoriach Direct Marketing: B2B Communications oraz Direct Marketing for Good. Zdobył również 2 Silver Pencil, 4 Bronze Pencil oraz 2 wyróżnienia Merit w kategoriach Experiential & Immersive for Good oraz Interactive, Online & Mobile - Utility. Druga z kampanii – „Where to Settle” – została nagrodzona Silver Pencil w kategorii Creative Effectiveness w sektorze Banking/ Financial Services/ Insurance/ Investment.

Obie nagrodzone kampanie McCANN Polska opierają się na wykorzystaniu technologii i danych, by wspierać integrację społeczną i rozwój mikroprzedsiębiorczości. „Room for Everyone” promuje ideę biznesów komplementarnych, które wzajemnie wzmacniają swoje działania, funkcjonując blisko siebie. Projekt powstał z myślą o polskich i ukraińskich mikroprzedsiębiorcach i opiera się na narzędziu „GdzieJakiBiznes”, pomagającym wybrać najlepszą lokalizację dla małego biznesu. Z kolei „Where to Settle” to odpowiedź Mastercard na kryzys uchodźczy wywołany wojną w Ukrainie. Kampania udostępnia uchodźcom platformę, która ułatwia znalezienie bezpiecznego miejsca zamieszkania poza największymi aglomeracjami, prezentując dane o kosztach życia, ofertach pracy i mieszkaniach w różnych regionach Polski.

 – Jesteśmy niezwykle dumni, że nasze kampanie dla Mastercard po raz drugi z rzędu zostały docenione na tak prestiżowej scenie, jaką jest The One Show. To dowód na to, że kreatywność połączona z technologią i zaangażowaniem społecznym może zmieniać rzeczywistość – powiedział Wojciech Borowski, Group CEO McCANN Poland. – To także zasługa niezwykłego zespołu McCANN Poland i naszych partnerów z Mastercard, którym dziękujemy za zaufanie i wspólną drogę. To doświadczenie pokazuje, że w Polsce mogą powstać prace na najwyższym, światowym poziomie.

Gala wręczenia nagród odbyła się 16 maja 2025 roku w Nowym Jorku i zgromadziła twórców z najważniejszych agencji reklamowych z całego świata. Więcej informacji i pełna lista wyróżnionych kampanii dostępna jest na stronie: https://www.oneclub.org/awards.

Źródło: McCANN Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bank Pekao laureatem konkursu The Drum Awards for Marketing EMEA
Kampania „Jak nie teraz, to kiedy …wbijesz na wyższy level?” Banku Pekao S.A. została uhonorowana nagrodą The Drum Awards for Marketing EMEA. Projekt konkursowy „Jak Bank Pekao S.A. stał się SIGMĄ”, jako jedyny z Polski, wyróżniono w kategorii Metaverse. 
 Dobre, bo śląskie! Finał jubileuszowej edycji konkursu „Śląska Rzecz”
W czwartek, 26 czerwca w Zamku Cieszyn odbędzie się ogłoszenie wyników i wręczenie statuetek w ramach jubileuszowej 20. edycji konkursu Śląska Rzecz 2024. Tego samego dnia nastąpi także otwarcie wystawy prezentującej nagrodzone i wyróżnione w konkursie projekty.
TikTok Ad Awards CE 2025: ruszyły zgłoszenia
9 czerwca ruszyły zgłoszenia  do TikTok Ad Awards CE 2025 – najważniejszego konkursu TikToka dla marek z Europy Środkowo-Wschodniej. Nagrodzone zostaną najbardziej kreatywne i skuteczne kampanie reklamowe oparte na podejściu „TikTok-first”. Zapisy do konkursu trwają do 24 września.
Startuje konkurs WILDNESS by Artystyczna Podróż
„WILDNESS” – pod takim hasłem odbywa się kolejny, siódmy już Instagramowy konkurs, który ERGO Hestia organizuje we współpracy z Fundacją Artystyczna Podróż Hestii. Ta inicjatywa od lat z powodzeniem łączy świat mediów społecznościowych z przestrzenią sztuki, dając szansę utalentowanym twórcom na zaprezentowanie swojej...
Konkurs kreatywny ArtInPost 2025
Po raz kolejny zapraszamy amatorów i pasjonatów projektowania graficznego, klientów i wielbicieli nadawania i odbierania przesyłek przez Paczkomat, aby w kreatywny sposób opowiedzieli o miejscach, które są dla nich ważne i zaprojektowali inspirowaną nimi grafikę na urządzenie.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764