logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mccann Poland z nową kampanią dla Mastercard Music z duetem Bedeos 2115 & Dawid Kwiatkowski

  PR 21.08.2023, przeczytano 589 razy
ilustracjastrzałka

McCANN Poland zrealizował dla marki Mastercard kolejną kampanię marketingową platformy Mastercard Music. W ramach trzeciej już odsłony projektu powstał niesztampowy duet dwóch czołowych artystów polskiej sceny muzycznej - Bedoes 2115 i Dawida Kwiatkowskiego. Utwór „Lustro” można usłyszeć na antenach największych stacji radiowych w kraju oraz platformach streamingowych. W ramach kampanii, oprócz premiery singla i teledysku, odbędzie się wspólny koncert artystów oraz wyjątkowa wystawa immersyjna. McCANN Poland odpowiada za strategię komunikacji, koncepcję kreatywną we wszystkich mediach oraz za całościową realizację kampanii.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mccann-poland-z-nowa-kampania-dla-mastercard-music-z-duetem-bedeos-2115-and-dawid-kwiatkowski,401100,artykul.html

W tym roku duet Mastercard Music tworzą topowy polski raper Bedeos 2115 oraz jeden z najbardziej popularnych artystów popowych - Dawid Kwiatkowski. Zestawienie tak różnych muzyków z odległych sobie muzycznych światów wpisuje się idealnie w ideę Mastercard Music, czyli ukazywania siły muzyki, która łączy pomimo różnic. Motywem tegorocznej edycji kampanii jest próba postawienia się na miejscu drugiej osoby, próbując ją zrozumieć oraz poszerzając w ten sposób własną perspektywę. Tym jest właśnie tytułowe lustro – odbicie w oczach innych. Teledysk do utworu w reżyserii Alana Willmanna jest już dostępny na platformie YouTube. Kreatywna koncepcja polega na wcielaniu się artystów w siebie nawzajem, by pokazać, że istniejące różnice nie są aż tak istotne, a to, co naprawdę się liczy, to muzyka i prawdziwa pasja.

- W ramach tegorocznej odsłony kampanii Mastercard Music zależało nam, aby pokazać, iż mimo wielu dzielących nas różnic warto spróbować postawić się w położeniu drugiej osoby, by spojrzeć na rzeczywistość jej oczami. Właśnie tym jest dla nas tytułowe lustro. Muzyka ma moc jednoczenia oraz poszerzania horyzontów, dlatego w tej edycji kampanii,  w ramach innowacyjnej i kreatywnej koncepcji,  zostanie zaprezentowana immersyjna wystawa, która pozwoli fanom muzyki jeszcze bardziej zanurzyć się w świat wyjątkowych, zmysłowych doznań. Współpraca McCANN Poland z Mastercard od lat opiera się na zaufaniu i wzajemnie inspiracji, dzięki czemu powstają tak bezcenne projekty, jak Mastercard Music  – powiedział Marcin Sosiński, Managing Director McCANN Poland.

Przez dwa tygodnie fani muzyki będą mogli odwiedzić specjalnie stworzoną przestrzeń w nowopowstałym MELT museum. Innowacyjna, immersyjna wystawa będzie połączniem technologii z muzycznymi i wizualnymi elementami. Składać się będzie ze stworzonych przez studio MELT IMMERSIVE dziewięciu autorskich, multimedialnych i audiowizualnych instalacji. Tego rodzaju kreatywna koncentracja będzie prawdziwą ucztą dla zmysłów wszystkich odwiedzających tę wyjątkową wystawę.

W ramach tegorocznej edycji Mastercard Music, już 25 września artyści zagrają także wspólny koncert w MOXO w Fabryce Norblina, podczas którego zaprezentują swoje najpopularniejsze utwory, a punktem kulminacyjnym wydarzenia będzie premierowe wykonanie singla „Lustro”. Bilety na wydarzenie zdobyć można w ramach programu Mastercard Bezcenne Chwile, a także wygrać je biorąc udział w specjalnych konkursach przygotowanych w mediach społecznościowych artystów.

Kampania marketingowa promująca nową odsłonę projektu Mastercard Music oraz singiel „Lustro” ruszyła 18 sierpnia 2023 r. 15 i 30 -sekundowe spoty, w których wystąpili Bedoes 2115 i Dawid Kwiatkowski będą emitowane w kanałach telewizyjnych z portfolio Grupy TVN i Polsat oraz w przestrzeni mediów społecznościowych. Zaplanowane zostały również działania w Internecie i na antenach największych stacji radiowych w kraju. Utwór „Lustro” jest już dostępny we wszystkich muzycznych platformach streamingowych, a nagrany z udziałem artystów wideoklip można oglądać na platformie YouTube.

- Muzyka to jedna z moich pasji, pozwalająca przeżywać emocje do których nie mamy dostępu na co dzień. Tak samo było z tym projektem. Proces pracy nad trzecią edycją Mastercard Music był trudny, ale i wyjątkowy – dzięki zespołowi po stronie zaangażowanych agencji i klienta stał się też niezapomniany. Jestem dumny że jako McCANN tworzymy takie projekty jak najnowsza odsłona Mastercard Music. W kampanii skupiliśmy się na połączeniu artystów z dwóch światów, z których kolaboracji wyszło coś niesamowitego. Utwór z głębokim przekazem, fantastyczny teledysk i angażująca kampania, a to dopiero początek bo w tej edycji jeszcze wiele atrakcji przed nami. Mastercard Music to jeden z wiodących projektów muzycznych na rynku i ta edycja udowadnia, że w reklamie cały czas można robić świetne rzeczy  – powiedział Igor Seweryn, Account Supervisor McCANN Poland.

Platforma Mastercard Music powstała we współpracy z McCANN Poland. To już trzecia odsłona muzycznej platformy, która łączy artystów w nieoczywiste duety. W ramach tego projektu w ubiegłych edycjach zostały zaprezentowane dwa duety – Sanah i Sobel z hitem „Cześć, jak się masz?” oraz Pezet z Natalią Szroeder z utworem „Jeden świat”.

W ramach długofalowej współpracy, McCANN Poland jest autorem strategii komunikacji, koncepcji kreatywnej we wszystkich mediach oraz odpowiada za realizację kampanii. Za wdrożenie i optymalizację strony internetowej odpowiada agencja Spacecamp, a za planowanie i zakup mediów dom mediowy Carat. We współpracy z domem produkcyjnym Film Produkcja stworzone zostały teledysk i spoty reklamowe, a całość została wyreżyserowana przez Alana Willmanna.

Źródło: McCANN Poland

www.mccann.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Havas wprowadza strategię Converged
Agencja mediowa Havas, kluczowy partner biznesowy w zakresie zintegrowanych rozwiązań komunikacyjnych, ogłosiła wprowadzenie innowacyjnych zmian w obszarze strategii oraz inwestycji, aby odpowiedzieć na stale rosnące potrzeby klientów.
Endless profrekwencyjnie dla fundacji Alliance4Europe
Endless zrealizowała kampanię profrekwencyjną do Parlamentu Europejskiego na zlecenie fundacji Alliance4Europe. Agencja jest odpowiedzialna zarówno za ideę strategiczną, jak i kreatywną.
Makłowicz znów inspiruje w kampanii Browaru Fortuna
Trwa kampania piw marki Miłosław&Makłowicz ArcyIPA i premierowego ArcyLager z portfolio Browaru Fortuna. To seria współtworzona z Robertem Makłowiczem. Za realizację odpowiada agencja Pomarańcza.
Timecode: rebranding na 20-lecie
Dom produkcyjny Timecode Film Production świętuje w tym roku 20-lecie swojej działalności. Z okazji jubileuszu Timecode zaprezentował nowe logo i komunikację wizualną.
Akcjonariat pracowniczy w agencji Verbum
Notowana na giełdzie agencja MPL VERBUM SA wprowadza program, w ramach którego pracownicy będą mogli stać się współwłaścicielami firmy. Program ESOP (Employee Stock Option Plan) umożliwi im nabycie udziałów firmy na preferencyjnych warunkach, co jest elementem strategii wzmacniania motywacji i lojalności kluczowych członków zespołu. W ramach programu...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764