logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

McCann Poland ze statuetkami na Festiwalu Klubu Twórców Reklamy

  PR 18.10.2023, przeczytano 646 razy
ilustracjastrzałka

Podczas tegorocznego festiwalu Klubu Twórców Reklamy 2023, projekt „Gdzie Zamieszkać”/”Where to Settle” – stworzony przez McCANN Poland dla marki Mastercard – został nagrodzony łącznie pięcioma wyróżnieniami. W tym roku platforma pomagająca uchodźcom w znalezieniu nowego miejsca do życia została już uhonorowana najwyższymi laurami podczas Cannes Lions International Festival of Creativity oraz Golden Drum International Festival of Creativity 2023, stając się jedną z najważniejszych kampanii tego roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mccann-poland-ze-statuetkami-na-festiwalu-klubu-tworcow-reklamy,401767,artykul.html

„Gdzie zamieszkać” to jedna z najczęściej nagradzanych polskich kampanii ostatnich lat. Po tegorocznym sukcesie podczas Cannes Lions International Festival of Creativity oraz na Golden Drum International Festival of Creativity 2023, przyszedł czas na sukcesy na rodzimym, polskim rynku. McCANN POLAND w ramach konkursu KTR otrzymał nagrody w kategoriach :

Best of:

  • TECHNOLOGY (Technology in communication, Direct)
  • COMMUNICATION (Use of Data)

Złoto:

  • COMMUNICATION (Online, Real Time Communication),
  • COMMUNICATION (Online, Website)

Srebro:

  • COMMUNICATION (Creative Strategy, Korporacyjna Misja & Odpowiedzialność́ Społeczna)

- Bardzo cieszymy się, że nasza kampania została doceniona również przez polski rynek kreatywny. Wierzymy, że kampania „Gdzie zamieszkać” nie pozostanie bez pozytywnego wpływu na zmianę narracji dotyczącej tematu pojawienia się uchodźców w naszym kraju. - powiedział Marcin Sosiński, dyrektor zarządzający McCANN Poland i zdobywca tytułu "Creative Director of The Year na Golden Drum International Festival of Creativity 2023.

Gdzie zamieszkać – to zaawansowana platforma, dzięki której obywatele Ukrainy w łatwy i przystępny sposób mogą znaleźć odpowiadające ich potrzebom miejsce do życia, sprawdzając dostępne w danym mieście oferty zatrudnienia i uśrednione koszty życia.

Źródło: McCANN Poland

mccann.pl

Dodatkowe informacje:

McCANN Poland wywodzi się z amerykańskiej agencji reklamowej McCANN-Erickson, która jako pierwsza agencja sieciowa pojawiła się w Polsce. Jesteśmy światowym liderem w branży, a nasza historia sięga 1902 roku. W Polsce współkreujemy i rozwijamy rynek reklamowy od momentu jego powstania, czyli od ponad 30 lat.

W 2021 McCANN Poland został uznany jako najefektywniejsza agencja kreatywna w konkursie EFFIE AWARDS Poland.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Travelist.pl od lat znany jest na rynku nie tylko ze swojej atrakcyjnej oferty hotelowej, ale też efektywności działań marketingowych. Jego pionierska kampania performance z 2023 r., oparta na modelu MMM, przyniosła marce aż 35-procentowy wzrost efektywności w zakresie paid marketingu. Działania te, realizowane przez agencje SalesTube i Value Media dla Travelist.pl, zwyciężyły w...
Natalia Borawska, Paweł Loedl i Adam Caban w jury KTR
Troje przedstawicieli agencji VML zasiądzie w składzie tegorocznego konkursu KTR, w kategoriach: Communication, Creative Strategy oraz Technology. 
Softswiss z nagrodą za event korporacyjny
Wydarzenie korporacyjne firmy SOFTSWISS zdobyło brązowy medal w jednej z najbardziej prestiżowych na świecie nagród eventowych, Global Eventex Awards. Ta międzynarodowa firma technologiczna została wyróżniona w kategorii "Wydarzenie korporacyjne", co potwierdza jej wysoki poziom organizacji i unikalność podejścia do spotkań firmowych. SOFTSWISS słynie z...
Performics z tytułem Performanceowej Agencji Roku
W dniu 23 maja zostały ogłoszone wyniki VI edycji międzynorodowego konkursu Performance Marketing Diamonds EU, organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej (e-Izbę). Tytuł Performance’owej Agencji Roku 2024 otrzymała agencja marketingu efektywnościowego Performics, należąca do Publicis Groupe.
Znamy jury 3. edycji konkursu The Next Gen of PR
W trzeciej edycji konkursu organizowanego przez Związek Firm Public Relations - The Next Gen of PR - prace PR-owców oceniać będzie jury pod przewodnictwem Agaty Zeman, Managing Director w 24/7Communication oraz wiceprezeski zarządu ZFPR. W tym roku uczestnicy zmierzą się z zadaniem konkursowym przygotowanym przez markę Coca-Cola.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764