logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

McCann Worldgroup, Universal McCann oraz MasterCard zapraszają na Malediwy

  PR 06.07.2011, przeczytano 1943 razy
ilustracjastrzałka

Trzy spółki należące do McCann Worldgroup: McCann Erickson, mWorks, MRM Worldwide oraz dom mediowy Universal McCann przygotowały drugą loterię promocyjną karty World MasterCard. Tym razem można wygrać tygodniowy pobyt na Malediwach oraz kolację w podwodnej restauracji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mccann-worldgroup%2C-universal-mccann-oraz-mastercard-zapraszaja-na-malediwy-,12874,artykul.html

1 lipca wystartowała kolejna loteria promocyjna World MasterCard. Aby wziąć w niej udział i mieć szansę na zdobycie nagrody, wystarczy płacić kartą World MasterCard i zgłaszać swoje transakcje na stronie www.worldpromocja.pl. Mechanizm jest, więc taki sam jak w pierwszej promocji, w której można było wygrać lot MIG-iem. Tym razem na szczęśliwego zwycięzcę czeka jednak tygodniowy pobyt na Malediwach.

– Hasłem naszej kampanii promocyjnej jest: „Wpaść w bezkresny zachwyt: Bezcenne”, a takich wrażeń z pewnością dostarczy kolacja w bajkowej, podwodnej restauracji, która jest nagrodą główną – mówi Katarzyna Wojda, Marketing Manager w polskim oddziale MasterCard.

O trwającej promocji przypominać będzie kampania w centrach biznesowych oraz bankach. Za kreację i przygotowanie materiałów odpowiadają McCann Erickson oraz MWorks.

W podwodny świat przeniosą swoich użytkowników specjalnie przystosowane windy. W siedmiu największych polskich miastach swoje oblicze zmieniło aż 86 wind (76 w centrach biznesowych i 10 w biurowcach banków). W bankach znajdziemy także specjalne, promocyjne ulotki, plakaty, naklejki na podłogę oraz standy.

Do promocji przygotowana została strona internetowa, gdzie można zgłaszać transakcje. Autorem strony www jest agencja interaktywna MRM Worldwide.

Za planowanie i strategię mediową odpowiada dom mediowy Universal McCann. Akcja komunikowana będzie zarówno w prasie, jak i w Internecie. Informacje o promocji znajdą się w: Focusie, Newsweeku, Dreams, W Podróży oraz Business Traveller. W Internecie prowadzona będzie natomiast kampania odsłonowa, działania w social mediach, e-mailing oraz pozycjonowanie akcji w wyszukiwarkach.
Loteria potrwa do 30 września.

Źródło: McCann Worldgroup

www.worldpromocja.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764