logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mccann Worldgroup na czele rankingu Effie Index 2020

  PR 15.06.2020, przeczytano 857 razy
ilustracja

McCANN Worldgroup w tegorocznym, jubileuszowym zestawieniu Effie Index 2020 zdeklasował konkurencję zajmując, kolejny rok z rzędu, pierwsze miejsce w rankingu najefektywniejszych agencji. McCANN uzyskał tytuł Global Network of The Year po raz trzeci, a European Network of The Year po raz czwarty z kolei.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mccann-worldgroup-na-czele-rankingu-effie-index-2020,387406,artykul.html

Effie Index to coroczny, globalny wskaźnik efektywności marketingowej identyfikujący i klasyfikujący najefektywniejsze agencje, marki oraz marketerów na całym świecie. Tworzony jest on na podstawie analizy kampanii nominowanych oraz nagradzanych w prestiżowym konkursie Effie Awards na całym świecie.

– To dla McCANN Worldgroup zdecydowanie historyczny moment. Jestem niezmiernie dumny, że naszej sieci nie tylko udało się obronić pozycję lidera wśród agencji sieciowych, ale również uzyskać rekordową jak na ten ranking liczbę punktów w regionie europejskim i w bezprecedensowy sposób wyprzedzić konkurencję. Zwycięstwo w rankingu Effie Index 2020 to zasługa aż 503 nominacji i nagród, które łącznie trafiły do naszych agencji na całym świecie za kampanie zrealizowane w ubiegłym roku. Udowadnia ono, że ludzie związani z McCANN, bez względu na miejsce w którym pracują, to osoby pełne pasji i kreatywności, które potrafią przenieść te cechy do swojej pracy na rzecz klientów. To także wyraz zaufania, jaki otrzymujemy od naszych klientów, którzy chcą realizować z nami niecodzienne, często ważne i zapadające głęboko w pamięć kampanie. Z tego miejsca serdecznie gratuluję naszemu wieloletniemu klientowi – L’Oréal Paris – zajęcia pierwszego miejsca w globalnym, jak i europejskim zestawieniu Effie Index 2020 w kategorii marek kosmetycznych – powiedział Wojciech Borowski, Prezes Zarządu McCANN Worldgroup.

W rankingu doceniono również najefektywniejsze marketingowo marki, wśród których znaleźli się wieloletni klienci McCANN Worldgroup także w Polsce: Coca-Cola, KFC, Mastercard czy L’Oréal Paris.

ilustracjastrzałka

Źródło: McCANN Worldgroup

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764