logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

McCann wzmacnia szeregi kreatywne

  PR 17.04.2024, przeczytano 526 razy
ilustracjastrzałka

W kwietniu do McCANN, wiodącej agencji reklamowej w Polsce, dołączył nowy team kreatywny w składzie Paweł Cholewa jako Senior Art Director i Head of Design oraz Kamil Kuć jako Senior Copywriter. Wzmocnienie zespołu to element nieustannego rozwoju struktur kreatywnych i dążenia McCANN do utrzymania pozycji lidera na rynku reklamowym.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mccann-wzmacnia-szeregi-kreatywne,403874,artykul.html

Paweł Cholewa, który przez ostatni rok pracował w DDB, a wcześniej związany był z BBDO i VML, wnosi do McCANN imponujące doświadczenie i nowatorskie podejście do realizowanych projektów. Jest niewątpliwie ekspertem w tworzeniu angażujących kampanii kreatywnych, które niejednokrotnie zdobyły uznanie branży za swoją skuteczność i innowacyjność. Ma na swoim koncie 3 Effie, 2 nagrody w konkursie Eurobest, 2 Golden Drum oraz 3 nagrody KTR.

Kamil Kuć swoje bogate doświadczenie zdobywał m.in. w 180heartbeats + JUNG v. MATT czy VMLY&R Poland. Jego kreatywne podejście i zdolności strategiczne sprawiają, że tworzy kampanie, które nie tylko zwracają uwagę odbiorców, ale także przynoszą mierzalne efekty dla klientów, na rzecz których pracuje. Ma w swojej bogatej kolekcji wyróżnień 12 nagród KTR, 2 Golden Drum, 6 nagród Innovations, 2 nagrody Best of Facebook oraz KIAF i MIXX AWARDS.

Dołączenie Pawła i Kamila do McCANN Poland przyczyni się do dalszego rozwoju agencji oraz jej klientów. Ich doświadczenie, kreatywności i sukcesy w branży są gwarancją, że McCANN będzie kontynuować swoją misję dostarczania innowacyjnych i efektywnych rozwiązań reklamowych na najwyższym poziomie. – powiedział Bartosz Jeglejewski, Creative Director w McCANN Poland.

Źródło: McCANN Poland

mccann.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zmiany w dziale kreacji 180heartbeats + Jung von Matt
Zespół, którym od sierpnia zeszłego roku kieruje Adam Smereczyński wzbogacił się o nowych członków. Do agencji dołączyły dwa nowe teamy kreatywne, a dwie osoby awansowały.
Tomasz Ramza tymczasowym prezesem Grupy RMF
Kazimierz Gródek i  Tadeusz Sołtys zdecydowali o swoim odejściu z zarządu Grupy RMF obejmując jednocześnie w niej role doradcze. Tomasz Ramza obejmuje funkcję tymczasowego Prezesa ( CEO) Grupy RMF
Nowa Dyrektor Sprzedaży i Marketingu w Radiu Nowy Świat
Od września 2024 roku stanowisko Dyrektorki Sprzedaży i Marketingu objęła Marta Jończyk, która tym samym zastąpiła Sławomira Gołębiowskiego, pełniącego do końca sierpnia funkcję członka Zarządu oraz Dyrektora Marketingu i Sponsoringu.
Jacek Stefanowicz i Piotr Szkałuba na czele działu kreacji oS3
Jacek Stefanowicz i Piotr Szkałuba dołączyli do zespołu agencji strategiczno-kreatywnej oS3, będącej częścią Grupy Reklamowej ONE House. Obejmując stanowiska Dyrektorów Kreatywnych, stanęli na czele działu kreacji.
Jakub Ragdowski awansuje w Havas Media
Z początkiem września na stanowisko Consulting Directora w agencji Havas Media awansował Jakub Radgowski. Będzie odpowiedzialny za kompleksowy nadzór nad strategią i działaniami dla klientów agencji, jak również zarządzanie podległym zespołem.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764