logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

McDonald’s: Aplikacja Happy Studio wspiera promocję Happy Meal

  PR 13.01.2016, przeczytano 7184 razy
ilustracjastrzałka

McDonald’s Polska zaprezentował całkowicie nową wersję Happy Studio - aplikacji interaktywnej zawierającej szereg edukacyjnych gier i zabaw. Zostały one zaprojektowane przy współpracy z ekspertami od rozwoju i zabaw dziecięcych, tak aby zapewnić dzieciom ekscytującą przestrzeń zabawy, która rozwija wyobraźnię i zachęca do twórczego myślenia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mcdonald%E2%80%99s%3A-aplikacja-happy-studio-wspiera-promocje-happy-meal,27056,artykul.html

Odświeżona aplikacja zawiera nowe kategorie gier, dzięki którym dzieci mogą wcielać się role wynalazcy, artysty oraz muzyka. Każda z nich pozwala rozwijać takie cechy jak kreatywność, pamięć, koncentrację, a także umiejętność logicznego myślenia, zachęca też do aktywności fizycznej. W nowych grach pojawili się bohaterowie uwielbianego przez dzieci na całym świecie filmu Fistaszki. Kolejne postaci w aplikacji będą pojawiały się w przy okazji premier nowych zabawek w zestawach Happy Meal.

Dzięki Happy Studio dzieci mogą kontynuować zabawę także bez urządzeń elektronicznych – na przykład konstruując gitarę z domowych sprzętów czy tworząc szaloną naukową miksturę.

Happy Studio w wersji na urządzenia mobilne jest dostępne w App Store i Google Play Store oraz jako strona internetowa happystudio.com. Aplikacja jest darmowa. Do utworzenia konta niezbędne jest podanie karty kredytowej, jednak żadne opłaty nie są pobierane. Wersja dostępna w przeglądarce wymaga zgody rodziców, którzy muszą wykonać proste działanie matematyczne, by dziecko mogło korzystać z aplikacji. W Happy Studio nie pojawiają się żadne reklamy.

Za kreację i produkcję reklam odpowiada agencja DDB&tribal, a za planowanie i zakup mediów dom mediowy OMD Macroscope. Z kolei Agencja 24/7Communication jest odpowiedzialna za działania PR.

Źródło: McDonald’s Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764