logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

McDonald’s i MJCC nagrodzone SABRE Awards

  PR 27.05.2019, przeczytano 441 razy

McDonald’s Polska wraz z agencją MJCC otrzymały prestiżową nagrodę SABRE Awards. Firmy zwyciężyły w kategorii The Baltic z kampanią „Witamy w McDonald’s”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mcdonald%E2%80%99s-i-mjcc-nagrodzone-sabre-awards,382613,artykul.html

Udział w tym konkursie to możliwość współzawodniczenia z najlepszymi projektami z regionu. W kampanii z Polski międzynarodowe jury doceniło zarówno kompleksowe przygotowania do realizacji, stworzoną dla polskiego rynku strategię, jak i jej wdrożenie. Bohaterami kampanii są pracownicy McDonald’s wybrani w wyniku wewnętrznego castingu. Co ważne, działania kierowane są do zróżnicowanej, szerokiej grupy kandydatów.

– Zatrudniamy pracowników w różnym wieku, także osoby dojrzałe, obcokrajowców, osoby z niepełnosprawnościami – mówi Renata Prys, Dyrektor Działu People w McDonald’s Polska. – Każdy jest tak samo ważny, co niestety na rynku pracy nie zawsze jest oczywistością. Do współpracy przy projekcie zaprosiliśmy osoby, które tworzą nasz zespół. Chcieliśmy przybliżyć ich pracę, pokazać ich zaangażowanie, a także różne osobowości. Pokazaliśmy, że McDonald’s jest dobrym miejscem pracy niezależnie od płci czy wieku pracownika. Cieszę się, że to zostało to dostrzeżone,– dodaje.

Strategia kampanii została przygotowany przez agencję employerbrandingową MJCC. Projekt rozpoczął się od kilkumiesięcznych prac badawczych, na podstawie których wypracowano EVP (Employee Value Proposition) i kompleksową strategię dla polskiego rynku.

– Otrzymanie nagrody o takiej randze, to duża radość – mówi Anna Mikulska, Employer Branding Director & Partner w MJCC. – Cieszymy się też z zaufania, jakim obdarzył nas polski McDonald’s, wybierając do stworzenia tej strategii. Przygotowując projekt „Witamy w McDonald’s”, mieliśmy na celu zbudowanie obiektywnego wizerunku firmy, jako otwartej na różnorodność i łamiącej stereotypy dotyczące branży gastronomicznej. Projekt przyniósł doskonałe efekty i to z pewnością doceniło jury SABRE Awards – dodaje.

Źródło: MJCC

www.mjcc.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.
Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764