logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mcdonald’s z nagrodą Employer Branding Star

  PR 12.10.2018, przeczytano 1353 razy
ilustracjastrzałka

Regularne badanie doświadczeń kandydatów biorących udział w rekrutacji. Przeszkolenie osób odpowiedzialnych za prowadzenie działań rekrutacyjnych we wszystkich (ponad 400!) restauracjach sieci. Całkowita zmiana materiałów rekrutacyjnych i dopasowanie działań komunikacyjnych do oczekiwań różnorodnych kandydatów. Formularz umożliwiający złożenie aplikacji w zaledwie 30 sekund. To tylko niektóre elementy działań McDonald’s docenione w kategorii Najlepsza Kampania Candidate Experience przez jury konkursu Employer Branding Stars.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mcdonald%E2%80%99s-z-nagroda-employer-branding-star,379710,artykul.html

Działania związane z budowaniem doświadczeń kandydatów były elementem kampanii „Witamy w zespole McDonald’s”, której celem było wzmocnienie marki pracodawcy i pozyskanie kandydatów do pracy w lokalach firmy. Aktywności zostały opracowane w oparciu o wyniki badań – zarówno pracowników, jak i kandydatów, a ich wdrożenie poprzedził kompleksowy wewnętrzny projekt „Angażująca rekrutacja” – warsztaty dla osób prowadzących procesy rekrutacyjne we wszystkich restauracjach McDonald’s.

– Pracując nad kampanią employerbrandingową, od początku wiedzieliśmy, że jednym z kluczy do sukcesu będzie poprawa doświadczeń osób zainteresowanych pracą w naszej organizacji. Zmapowaliśmy więc podróż kandydata, przyjrzeliśmy się poszczególnym elementom procesu rekrutacyjnego i pracowaliśmy nad każdym z nich, tak by ułatwić i uprzyjemnić aplikowanie do McDonald’s i rozmowy rekrutacyjne z nami – podkreśla Tomasz Polewczyński, Employer Reputation and Engagement Consultant w McDonald’s. – Wsłuchaliśmy się w potrzeby kandydatów, wdrożyliśmy wnioski z badań. Uprościliśmy proces i zapewniliśmy, że osoby rekrutujące wiedzą, jak prowadzić rozmowy z kandydatami. Obecnie nadal badamy satysfakcję kandydatów i szukamy kolejnych możliwości poprawy. Konkursowa nagroda dodatkowo nas do tego motywuje – dodaje.

Employer Branding Star to kolejna nagroda za działania McDonald’s na rynku pracy. Wcześniej pracę nad doświadczeniami kandydatów nagrodzono m.in. w konkursie HR Dream Team (główna nagroda w kategorii Skuteczna i przyjazna rekrutacja). Ostatnio firma została również nominowana w kategoriach Employer Branding, Social Media i Research&Insight Złotych Spinaczy.

W opracowaniu strategii EB McDonald’s wspierała agencja MJCC, a kampania jest realizowana z udziałem agencji MJCC, DDB & Tribal, Isobar i 24/7Communication, OMD. Przy szkoleniach „Angażująca rekrutacja” firma współpracowała także z rysowienie.pl.

Źródło: McDonald’s Polska

www.mcdonalds.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
Cannes Lions 2024 – znamy pierwszych jurorów z Polski
Jerzy Holub i Sebastian Stępak zasiądą w jury tegorocznego Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions, którego 71. edycja odbędzie się już w czerwcu. Kolejne nazwiska jury zostaną ogłoszone niebawem.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764