logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mcdonald’s nagrodzony za działania rekrutacyjno-wizerunkowe

  PR 22.03.2018, przeczytano 1218 razy
ilustracjastrzałka

Nagroda specjalna Jury za całość działań employerbrandingowych i trzy wyróżnienia – to zdobycze McDonald’s z wczorajszej gali konkursu EB Kreator, w którym nagradzane są najlepsze działania wizerunkowe i rekrutacyjne.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mcdonald%E2%80%99s-nagrodzony-za-dzialania-rekrutacyjno-wizerunkowe,35892,artykul.html

Nagroda specjalna i wyróżnienia to efekt intensywnych działań McDonald’s w obszarze budowania reputacji pracodawcy, które zapoczątkowało stworzenie w ubiegłym roku kompleksowej strategii wizerunkowej. Jesienią firma prowadziła na jej podstawie rozbudowaną kampanię obejmującą m.in. działania w kanałach online, OOH, prasie, a także radiu i telewizji; zainwestowała również we własne media, w tym blog karierowy.

– Po rozbudowanych badaniach, które przeprowadziliśmy na początku 2017 roku, stworzyliśmy kompleksową strategię budowania marki pracodawcy. To na niej oparliśmy wszelkie działania prowadzone w drugiej połowie roku. Przyniosły doskonałe rezultaty – wspomnę choćby fakt, że na coraz trudniejszym rynku pracy znacząco zwiększyliśmy liczbę aplikacji. Cieszymy się, że naszą pracę docenili także branżowi specjaliści – komentuje nagrody Tomasz Polewczyński, Employer Reputation and Engagement Consultant z McDonald’s.

McDonald’s nagrodzono za całokształt działań w obszarze budowania marki pracodawcy, a wyróżnienia przyznano firmie w kategoriach: „kampania employer branding”, „zakładka kariera” oraz „wideo wizerunkowo-rekrutacyjne”.

– Zainwestowaliśmy nie tylko w działania zewnętrzne, zmieniamy się również wewnętrznie. Zaczęliśmy od pracy nad kampanią rekrutacyjną, doszliśmy do myślenia w kategoriach ewolucji kultury organizacyjnej. Stajemy się coraz bardziej elastyczni, upraszczamy procedury, przekazujemy coraz większą odpowiedzialność w ręce pracowników, inwestujemy w projekty rozwojowe. Wszystkie działania HR-owe korespondują z naszymi celami biznesowymi, bo tylko mając świetnych, zaangażowanych pracowników jesteśmy w stanie wprowadzić w życie zasady wyjątkowej gościnności, które są naszym globalnym priorytetem biznesowym – dodaje Polewczyński.

Przy tworzeniu strategii McDonald’s współpracował z agencją MJCC. Działania realizują wspólnie agencje MJCC, DDB&tribal, Isobar Poland Group i 24/7Communication, a media kupuje OMD.

McDonald’s to obecnie ponad 22 tys. pracowników w ponad 400 restauracjach w Polsce. Zatrudnia zróżnicowane grupy pracowników – uczniów i studentów, osoby dojrzałe, młodych rodziców, pracowników z niepełnosprawnością. Zapewnia nie tylko stabilne zatrudnienie i uczciwe warunki pracy, ale także możliwości szybkiego rozwoju i przejmowania odpowiedzialności. Aż 98% managerów firmy zaczynało pracę od podstawowych stanowisk. Najmłodszy manager w organizacji ma zaledwie 18 lat.

Źródło: McDonald’s Polska

www.mcdonalds.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764