logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mcdonald’s: Zdrowszy wybór i komunikacja oferty dla dzieci

  PR 15.02.2018, przeczytano 605 razy
ilustracjastrzałka

McDonald’s przedstawił globalne zobowiązania dotyczące zestawów Happy Meal. Planowane zmiany dotyczą zarówno produktów wchodzących w skład zestawów HM jak i komunikacji oferty dla dzieci. Marka będzie zachęcać rodziny do wyboru zestawów zawierających owoce, warzywa, niskotłuszczowe produkty mleczne, produkty pełnoziarniste, chude białko i wodę. Założone cele mają zostać osiągnięte do 2022 roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mcdonald%E2%80%99s%3A-zdrowszy-wybor-i-komunikacja-oferty-dla-dzieci,35463,artykul.html

- McDonald’s to globalna marka z ponad 37 000 restauracji na całym świecie - lider rynku gastronomicznego, także w Polsce. Dużą część naszych gości stanowią rodziny. Dlatego w najbliższym czasie chcemy w sposób szczególny skupić się na naszej ofercie skierowanej do najmłodszych - mówi Anna Borys-Karwacka, dyrektor ds. korporacyjnych McDonald’s Polska.

Globalna sieć wspólnie z Alliance for Healthier Generation opracowała kompleksowy plan, w którym określono 5 zobowiązań:

Oferta zbilansowanych posiłków

Co najmniej połowa możliwych kombinacji zestawów Happy Meal prezentowanych w menu w restauracjach, na ekranach kiosków zamówieniowych, stronie internetowej oraz w aplikacji mobilnej, będzie zawierać maksymalnie:

  • 600 kcal
  • 10 proc. kcal pochodzących z tłuszczów nasyconych
  • 650 mg sodu
  • 10 proc. kcal pochodzących z dodanego cukru

Uproszczenie składników

Ze wszystkich zestawów Happy Meal usunięte zostaną sztuczne aromaty i barwniki. Dodatkowo, wszędzie gdzie to możliwe bez pogorszenia bezpieczeństwa, smaku, jakości czy wartości żywności, zostaną również zredukowane środki konserwujące.

Transparentność informacji nt. wartości odżywczych zestawów Happy Meal

Informacje nt. wartości odżywczych zestawów Happy Meal będą dostępne na stronach McDonald’s oraz w aplikacjach mobilnych, poprzez które możliwe jest zamawianie jedzenia.

Odpowiedzialność rynku

Wszystkie reklamowane zestawy Happy Meal, będą zgodnie z celem nr. 1 zawierać maksymalnie 600 kcal, 10 proc. kcal z tłuszczów nasyconych, 650 mg sodu oraz 10 proc. kcal z dodanego cukru. Materiały promocyjne będą również oczywiście, tak jak do tej pory, zgodne z obowiązującymi na poszczególnych rynkach regulacjami dotyczącymi reklamy.

Zwiększenie sprzedaży żywności i napojów zawierających zalecane kategorie produktów w zestawach Happy Meal

McDonald’s będzie podejmować szereg działań marketingowych, w celu zwiększenia sprzedaży produktów spożywczych i napojów zawierających owoce, warzywa, niskotłuszczowe produkty mleczne, produkty pełnoziarniste, chude białko i wodę.

McDonald’s Polska już od wielu lat realizuje działania mające na celu promocję zbilansowanych posiłków dla najmłodszych Gości. W polskich restauracjach od 2015 roku jako napój w materiałach promocyjnych Happy Meal pokazywana jest tylko woda, herbata lub sok. Wzrost sprzedaży HM z wodą lub sokiem w latach 2013-2017 wyniósł ponad 10%.

Jako drugi produkt oprócz frytek, oferowane są natomiast pomidorki i owocogurt. Co więcej, prócz zabawki do każdego zestawu dodawane jest jabłko lub bananowo-jabłkowy Kubuś Mus.

Na opakowaniach zestawów Happy Meal rodzice mogą ponadto znaleźć materiały edukacyjne zachęcające do wyboru zdrowej przekąski. Sieć zapewnia również pełną informację o składzie oferowanych produktów. Tabela alergenów i wartości odżywczych znajduje się na papierowych serwetach umieszczanych na tacach w restauracjach, na stronie internetowej, w aplikacji mobilnej McDonald’s oraz w aplikacji Uber Eats umożliwiającej zamawianie jedzenia z dowozem.

Źródło: McDonald's Polska

www.mcdonalds.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764