logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mecz Polska – Słowacja z rekordową liczbą widzów

  PR 16.06.2021, przeczytano 516 razy
ilustracja
POLSKA - SŁOWACJA Źródło - Gemius, 14.06.21, 18

Pierwszy mecz polskiej reprezentacji na Euro 2020 przyciągnął przed telewizory rzesze kibiców. Analitycy Gemius sprawdzili, ilu widzów oglądało spotkanie w domu i poza nim oraz jak wyniki te wyglądają w porównaniu z pozostałymi rozegranymi dotychczas spotkaniami fazy grupowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mecz-polska-%E2%80%93-slowacja-z-rekordowa-liczba-widzow,391927,artykul.html

Jak wynika z danych, liczba widzów oglądających TVP1, a więc kanał transmitujący spotkanie Polaków, w godzinach 18:00 – 20:00 wyniosła łącznie ponad 9,3 mln. Poza domem – u rodziny bądź znajomych – mecz polskiej reprezentacji oglądało 2,3 mln na TVP 1 oraz 1,4 mln na TVP Sport.

W dniu meczu polskiej reprezentacji liczba widzów TVP 1 wzrosła w stosunku do poniedziałku tydzień wcześniej o 8,6 mln, a średni czas na widza(ATS) zwiększył się w analogicznym okresie o ponad 1,5h.

ilustracjastrzałka

Źródło: Mediapanel, 07 – 14.06, TV total, TVP1, TVP2, TVP Sport

Poniżej prezentujemy, jak kształtowały się zasięgi pozostałych meczy, rozegranych do 14 czerwca, w podziale na dotarcie home i out of home.

ilustracjastrzałka

Źródło: Gemius, 11-14.06, przedziały 2 godzinne (15-17, 18-20, 21-23); *w przypadku meczu Finlandia – Dania do analizy wzięto przedział 18-21.30 ze względu na przedłużony czas spotkania.

Źródło: Gemius S.A.

www.gemius.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764