logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mecze Lotto Ekstraklasy w TVP od 27. kolejki tego sezonu

  PR 22.03.2019, przeczytano 178 razy

Rozgrywki LOTTO Ekstraklasy już w marcu trafią na antenę Telewizji Polskiej. Platforma nc+ udzieliła sublicencji TVP na transmisję meczów w rundzie wiosennej, na co zielone światło dała Ekstraklasa S.A. W rezultacie w telewizji otwartej pokazywane będzie jedno spotkanie w każdej z ostatnich 11 kolejek bieżącego sezonu, równolegle do transmisji w nc+. Najbliższy mecz, który będzie można obejrzeć w TVP, to hit Wisła Kraków – Legia Warszawa zaplanowany na 31 marca.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mecze-lotto-ekstraklasy-w-tvp-od-27.-kolejki-tego-sezonu,381762,artykul.html

- To bardzo dobra wiadomość dla wszystkich klubów Ekstraklasy i kibiców. Kilka miesięcy temu zaproponowaliśmy, by nc+ udostępniło Telewizji Polskiej sublicencję na pokazywanie meczu w każdej kolejce już w obecnym sezonie i cieszę się, że obaj nadawcy doszli do porozumienia w tym zakresie. Dzięki temu kibice będą mogli regularnie oglądać mecze LOTTO Ekstraklasy w telewizji otwartej, równolegle do telewizji płatnej, już wiosną tego roku. To doskonała promocja ligi, która z pewnością przełoży się na wzrost oglądalności rozgrywek i korzyści dla klubów. To także przedsmak zasięgów, które wygenerujemy w następnych dwóch sezonach na bazie umów podpisanych z nc+ i Telewizją Polską – komentuje Marcin Animucki, prezes zarządu Ekstraklasy S.A.

Najbliższymi meczami, które będzie można obejrzeć na antenach TVP, będą spotkania Wisła Kraków – Legia Warszawa (31 marca, godz. 18:00, TVP2) oraz Legia Warszawa – Jagiellonia Białystok (3 kwietnia, godz. 20:30, TVP1/TVP Sport). Plan transmisji meczów w pozostałych kolejkach będzie publikowany w kolejnych tygodniach. Do końca obecnego sezonu mecze LOTTO Ekstraklasy będą dostępne na kanałach trzech nadawców: nc+, Telewizji Polskiej oraz Eurosportu.

Od nowego sezonu Ekstraklasa na stałe zagości w Telewizji Polskiej. W ramach kontraktu podpisanego z Ekstraklasą S.A. pod koniec 2018 roku, TVP nabyła prawa do transmisji meczów w sezonach 2019/2020 i 2020/2021 - po jednym spotkaniu rozgrywanym w sobotę lub niedzielę w każdej kolejce, czyli łącznie 37 meczów na sezon. Jednocześnie wszystkie 296 spotkań w roku będzie transmitowanych na platformie nc+.

Źródło: Ekstraklasa S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Gazeta.pl włącza się w akcje społeczne podczas pandemii
W związku z sytuacją epidemiologiczną Gazeta.pl, podobnie jak inne media, od kilku tygodni namawia swoich czytelników do pozostania w domu. Teraz w akcji #ZałóżMaskę redakcja portalu zachęca do noszenia masek w czasie wychodzenia na zewnątrz, a także promuje zbiórki i akcje charytatywne.
Radio Złote Przeboje łączy słuchaczy na Wielkanoc
Jak znane rodzeństwa spędzają święta na odległość? Jakie były początki internetu, bez którego dziś nie wyobrażamy sobie nie tylko Wielkanocy, ale i całego życia? Tego wszystkiego będzie się można dowiedzieć ze specjalnych audycji Radia Złote Przeboje przygotowanych na świąteczny weekend. Stacja będzie też łączyć słuchaczy pozostających w tym roku w domach -...
Play troszczy się o potrzeby swoich klientów w tym wyjątkowym czasie. W ramach akcji #ZostańWDomu operator przygotował wiele konkretnych rozwiązań, a teraz także wspiera nauczycieli oraz uczniów. Dzięki działaniom operatora otrzymują oni równe szanse w korzystaniu z dostępnych narzędzi do zdalnej nauki oraz mają zapewniony nieprzerwany dostęp do edukacji.
„Wspólne świętowanie w Radiu Pogoda”
Na nadchodzące święta Wielkiej Nocy, inne niż wszystkie, Radio Pogoda przygotowuje program z myślą o tych, którzy zostaną w domach. Redakcja stacji proponuje im „Wspólne świętowanie w Radiu Pogoda”, w tym rozmowy z gwiazdami, „Piosenki z jajem” oraz możliwość przekazania życzeń najbliższym m.in. w programie prowadzonym przez Roberta...
Branża odzieżowa zwiększa aktywność
Ogłoszony w marcu b.r. stan epidemii i związane z nim ograniczenia w prowadzeniu działalności gospodarczej w oczywisty sposób wymusiły na wielu firmach modyfikację dotychczasowych działań marketingowych. Gemius przyjrzał się zmianom w aktywności reklamowej poszczególnych branż na przestrzeni 6 tygodni (od 10 lutego do 22 marca).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764