logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mecze Lotto Ekstraklasy w TVP od 27. kolejki tego sezonu

  PR 22.03.2019, przeczytano 116 razy

Rozgrywki LOTTO Ekstraklasy już w marcu trafią na antenę Telewizji Polskiej. Platforma nc+ udzieliła sublicencji TVP na transmisję meczów w rundzie wiosennej, na co zielone światło dała Ekstraklasa S.A. W rezultacie w telewizji otwartej pokazywane będzie jedno spotkanie w każdej z ostatnich 11 kolejek bieżącego sezonu, równolegle do transmisji w nc+. Najbliższy mecz, który będzie można obejrzeć w TVP, to hit Wisła Kraków – Legia Warszawa zaplanowany na 31 marca.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mecze-lotto-ekstraklasy-w-tvp-od-27.-kolejki-tego-sezonu,381762,artykul.html

- To bardzo dobra wiadomość dla wszystkich klubów Ekstraklasy i kibiców. Kilka miesięcy temu zaproponowaliśmy, by nc+ udostępniło Telewizji Polskiej sublicencję na pokazywanie meczu w każdej kolejce już w obecnym sezonie i cieszę się, że obaj nadawcy doszli do porozumienia w tym zakresie. Dzięki temu kibice będą mogli regularnie oglądać mecze LOTTO Ekstraklasy w telewizji otwartej, równolegle do telewizji płatnej, już wiosną tego roku. To doskonała promocja ligi, która z pewnością przełoży się na wzrost oglądalności rozgrywek i korzyści dla klubów. To także przedsmak zasięgów, które wygenerujemy w następnych dwóch sezonach na bazie umów podpisanych z nc+ i Telewizją Polską – komentuje Marcin Animucki, prezes zarządu Ekstraklasy S.A.

Najbliższymi meczami, które będzie można obejrzeć na antenach TVP, będą spotkania Wisła Kraków – Legia Warszawa (31 marca, godz. 18:00, TVP2) oraz Legia Warszawa – Jagiellonia Białystok (3 kwietnia, godz. 20:30, TVP1/TVP Sport). Plan transmisji meczów w pozostałych kolejkach będzie publikowany w kolejnych tygodniach. Do końca obecnego sezonu mecze LOTTO Ekstraklasy będą dostępne na kanałach trzech nadawców: nc+, Telewizji Polskiej oraz Eurosportu.

Od nowego sezonu Ekstraklasa na stałe zagości w Telewizji Polskiej. W ramach kontraktu podpisanego z Ekstraklasą S.A. pod koniec 2018 roku, TVP nabyła prawa do transmisji meczów w sezonach 2019/2020 i 2020/2021 - po jednym spotkaniu rozgrywanym w sobotę lub niedzielę w każdej kolejce, czyli łącznie 37 meczów na sezon. Jednocześnie wszystkie 296 spotkań w roku będzie transmitowanych na platformie nc+.

Źródło: Ekstraklasa S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Więzienie za mema? W ramach „walki z pedofilią” zaostrzono art. 212
PiS zapowiadał złagodzenie, ale jest ostrzej. Okazuje się, że przy okazji nowelizacji prawa uzasadnianej koniecznością walki z pedofilią, zaostrzono przepisy słynnego artykułu 212 kodeksu karnego regulującego kwestie kar za zniesławienie. Nie odbyły się w tej sprawie zapowiadane przez ministra Ziobro konsultacje.
Widoczność reklam online w Polsce poprawia się na tle innych europejskich krajów
Firma Meetrics opublikowała kolejny kwartalny raport „Viewability Benchmark Report”, dotyczący widoczności reklam na poszczególnych rynkach europejskich, w tym w Polsce. Wskaźnik Viewability reklam online w Polsce wzrósł już trzeci kwartał z rzędu, i to aż do 59 proc., wobec 54 proc. w IV kwartale ubiegłego roku, tym samym osiągając swój rekordowy...
Już 12 czerwca Yield Riser – ekspert optymalizacji przychodów z reklamy w Internecie, zaprezentuje swoją ofertę jako sponsor targów Mobile Summit w Tel Avivie.
Nowe technologie mogą wygrać wybory w 2019
Armie botów, farmy trolli i fake news - to zjawiska na styku świata polityki i nowych technologii chętnie opisywane w sensacyjny sposób. Trudno ocenić ich wpływ na wyniki, ale bez wątpienia robią zamieszanie. Eksperci udowadniają, że prawdziwe zdobywanie zwolenników za pomocą nowych mediów powinno wykorzystywać ich największy atut - bezpośrednią...
Połowa Polaków styka się z dezinformacją w sieci
Treści udające rzetelne dziennikarstwo, farmy trolli czy pseudoanonimowe ataki na polityczną konkurencję stają się w sieci coraz częstsze i powszechniejsze. Już ponad połowa Polaków przyznaje, że spotkała się z dezinformacją w internecie – wynika z raportu Pracowni Badań Społecznych NASK. Zdaniem internautów co trzecia informacja jest zmanipulowana....
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764