logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mecze Lotto Ekstraklasy w TVP od 27. kolejki tego sezonu

  PR 22.03.2019, przeczytano 136 razy

Rozgrywki LOTTO Ekstraklasy już w marcu trafią na antenę Telewizji Polskiej. Platforma nc+ udzieliła sublicencji TVP na transmisję meczów w rundzie wiosennej, na co zielone światło dała Ekstraklasa S.A. W rezultacie w telewizji otwartej pokazywane będzie jedno spotkanie w każdej z ostatnich 11 kolejek bieżącego sezonu, równolegle do transmisji w nc+. Najbliższy mecz, który będzie można obejrzeć w TVP, to hit Wisła Kraków – Legia Warszawa zaplanowany na 31 marca.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mecze-lotto-ekstraklasy-w-tvp-od-27.-kolejki-tego-sezonu,381762,artykul.html

- To bardzo dobra wiadomość dla wszystkich klubów Ekstraklasy i kibiców. Kilka miesięcy temu zaproponowaliśmy, by nc+ udostępniło Telewizji Polskiej sublicencję na pokazywanie meczu w każdej kolejce już w obecnym sezonie i cieszę się, że obaj nadawcy doszli do porozumienia w tym zakresie. Dzięki temu kibice będą mogli regularnie oglądać mecze LOTTO Ekstraklasy w telewizji otwartej, równolegle do telewizji płatnej, już wiosną tego roku. To doskonała promocja ligi, która z pewnością przełoży się na wzrost oglądalności rozgrywek i korzyści dla klubów. To także przedsmak zasięgów, które wygenerujemy w następnych dwóch sezonach na bazie umów podpisanych z nc+ i Telewizją Polską – komentuje Marcin Animucki, prezes zarządu Ekstraklasy S.A.

Najbliższymi meczami, które będzie można obejrzeć na antenach TVP, będą spotkania Wisła Kraków – Legia Warszawa (31 marca, godz. 18:00, TVP2) oraz Legia Warszawa – Jagiellonia Białystok (3 kwietnia, godz. 20:30, TVP1/TVP Sport). Plan transmisji meczów w pozostałych kolejkach będzie publikowany w kolejnych tygodniach. Do końca obecnego sezonu mecze LOTTO Ekstraklasy będą dostępne na kanałach trzech nadawców: nc+, Telewizji Polskiej oraz Eurosportu.

Od nowego sezonu Ekstraklasa na stałe zagości w Telewizji Polskiej. W ramach kontraktu podpisanego z Ekstraklasą S.A. pod koniec 2018 roku, TVP nabyła prawa do transmisji meczów w sezonach 2019/2020 i 2020/2021 - po jednym spotkaniu rozgrywanym w sobotę lub niedzielę w każdej kolejce, czyli łącznie 37 meczów na sezon. Jednocześnie wszystkie 296 spotkań w roku będzie transmitowanych na platformie nc+.

Źródło: Ekstraklasa S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wyszukanie hasła w Google pochłania tyle dwutlenku węgla, co zagotowanie wody
Transmisja i oglądanie filmów online generuje 300 mln ton dwutlenku węgla rocznie. Wysyłanie dziesiątek wiadomości e-mail dziennie, szybkie dzwonienie na WhatsApp, przesyłanie zdjęć do chmury, oglądanie krótkiego klipu na YouTube to tylko część codziennego cyfrowego życia. Niewiele osób zdaje sobie jednak sprawę z tego, że odbija się to na całym środowisku. O ile np....
Największe firmy technologiczne zapłacą w UE podatek cyfrowy
– Giganci technologiczni, który działają w oparciu o cyfrowe modele biznesowe, monopolizują rynek. Prowadzą działalność, która wyklucza skutecznie pojawianie się innowacyjnych rozwiązań – podkreśla Katarzyna Królak-Wyszyńska, prezes Innovatika. Tylko w 2018 roku aż 60 firm z listy Fortune 500 nie płaciło podatków w USA. Raje podatkowe istnieją także w Unii...
W pierwszej połowie br. wydawcy prasowi, we współpracy z Kolporterem, zorganizowali ponad 570 różnego rodzaju akcji promocyjnych. Promowano zarówno nowe tytuły, jak i te będące już w sprzedaży.
Algorytm polskiej firmy analizuje treści pod kątem emocji
Podczas zakupów niemal 80 proc. klientów zwraca uwagę na opinie o sprzedawcy. Niezadowolony z obsługi nie tylko rezygnuje z zakupu, ale swoimi emocjami dzieli się z innymi. Dlatego firmy inwestują w nowoczesne techniki monitorowania satysfakcji klienta. Część sklepów stacjonarnych wykorzystuje nagrania, by sprawdzić mimikę klienta. Sklepy internetowe monitorują call center, co...
Mikołaj Kunica nowym redaktorem naczelnym Business Insider Polska
Mikołaj Kunica 1 lutego 2020 r. obejmie stanowisko redaktora naczelnego Business Insider Polska i będzie odpowiedzialny za pracę redakcji oraz politykę wydawniczą serwisu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764