logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mecze na dużym ekranie w warszawskiej Fabryce Norblina

  PR 24.11.2022, przeczytano 612 razy
ilustracjastrzałka

W Fabryce Norblina, w pubie pod nazwą „UWAGA PIWO” powstała strefa mundialowa dostępna przez cały miesiąc. Można wspólnie oglądać mecze, kibicować i korzystać z atrakcji przygotowanych przez prowadzących kanał Foot Truck, którzy są organizatorami tego wydarzenia. Na kibiców czekają ciekawi goście, eksperci, piłkarze oraz transmisje wszystkich meczów  wyświetlane na ekranie o przekątnej 135 cali z projektora Sony VPL-XW7000ES oraz na telewizorze BRAVIA XR X90K.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mecze-na-duzym-ekranie-w-warszawskiej-fabryce-norblina,398104,artykul.html

Już w sobotę 26 listopada o 14:00 - Polacy zmierzą się z Arabią Saudyjską, a w środę, 30 listopada o 20:00 z Argentyną. Wszystkie te i inne transmisje można obejrzeć w „UWAGA PIWO” w Fabryce Norblina przy ul. Żelaznej 51/53 w Warszawie. Wstęp na wydarzenia jest bezpłatny.

Kibice mogą oglądać mecze na dużym ekranie dzięki wykorzystaniu laserowego projektora Sony VPL-XW7000ES.

- Wybór nie jest przypadkowy. Ten projektor jest bardzo dobry do tego typu zastosowań z kilku powodów. Strefy kibica to zwykle przestrzenie, które nie mogą być do końca zaciemnione. Sony VPL-XW7000ES ma najwyższą na rynku jasność w porównaniu do popularnych projektorów z segmentu premium. Jest ona na poziomie 3200 lumenów. To dzięki temu obraz jest dobrze widoczny w niezaciemnionym pomieszczeniu. Druga sprawa to znakomite odwzorowanie barw wynikające z zastosowania technologii SXRD, dzięki której nie ma widocznych odstępów między pikselami i obraz jest niezwykle rzeczywisty. – informuje Artur Gil, kierownik warszawskiego salonu HCX Home Cinema eXperts – Warto też dodać, że ten projektor oferuje technologię upłynniania obrazu, czyli dokłada dodatkowe klatki w dynamicznych scenach, a takich w piłce nożnej nie brakuje. Unikamy w ten sposób tzw. klatkowania, a obraz jest płynny i wyrazisty.

Niski input lag (opóźnienie sygnału wejściowego) to kolejna cecha projektora Sony VPL-XW7000ES i ważny parametr dla graczy. W połączeniu z doskonałym efektem HDR, wysoką jasnością i znakomitym odzwierciedleniem kolorów – daje gwarancję najwyższego poziomu cyfrowej rozrywki w rozdzielczości 4K. Podkreślenia wymaga też ponadprzeciętny naturalny kontrast co przekłada się na poziom czerni i niezwykłą głębię obrazu. Model VPL-XW7000ES wyróżnia również wysokiej jakości obiektyw z systemem cyfrowej optymalizacji także na krawędziach obrazu. To projektor do kina domowego, który sprawdzi się w wielu wymagających sytuacjach projekcyjnych.

- Wierzę, że ta instalacja doskonale sprawdzi się w Strefie Kibica „UWAGA PIWO”- podsumowuje Artur Gil

Do dyspozycji gości będzie również telewizor Sony BRAVIA XR X90K. Dzięki panelowi Full Array LED z nową strukturą diod i procesorowi Cognitive Processor XR model ten wyświetla ponad miliard subtelnie zróżnicowanych barw, jak w świecie realnym. Sport i kino akcji wyglądają na tym telewizorze bez porównania lepiej. Technologia XR Motion Clarity analizuje ruch w obrębie kilku klatek, by zapewnić płynność akcji i jasny, wyraźny obraz, a dzięki technologii Acoustic Multi-Audio dźwięk dokładnie pasuje do tego, co widzimy na ekranie.

Źródło: Sony Corporation

www.sony.net

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bolton Polska wybiera agencję Streetcom
BOLTON Polska rozwija współpracę z agencją Streetcom od 2 lat i teraz ponownie wybrała ją do realizacji kampanii Influencer marketingowych dla swoich brandów. Streetcom odpowiada za działania przede wszystkim dla marek Rio Mare i Meglio.
Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) po raz trzeci z rzędu wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową FoodCare. Oznacza to kontynuację współpracy rozpoczętej w maju 2022 roku.
PR Hub oraz Instytut Psychologii Polskiej Akademii Nauk nawiązały współpracę pod kątem obsługi PR naukowego projektu badawczego podejmującego tematykę kulturowo wrażliwych miar rozwoju społecznego i dobrostanu społecznego. Projekt realizowany jest w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki w programie GRIEG.
More Bananas i Semcore partnerami biznesowymi
Agencje More Bananas i firma Semcore zostały partnerami biznesowymi. Mają wspólnie prowadzić i realizować działania marketingowe dla polskich i zagranicznych marek.
Julia Żugaj i konkurs na parówkowe śniadanie w kampanii Tarczyński
Marka Tarczyński wystartowała z nową akcją konkursową, w której zachęca do podzielenia się swoimi kreatywnymi przepisami na śniadanie z wykorzystaniem parówek z linii Tarczyński Naturalnie. To nie tylko okazja do dobrej zabawy w kuchni, ale również szansa na wygranie niepowtarzalnych nagród. Autor przepisu, który podbije serce Julii Żugaj,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764