logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Medal Europejski 2018 dla Ecolight

  PR 21.06.2018, przeczytano 700 razy
ilustracjastrzałka

Business Centre Club ogłosił laureatów Medali Europejskich. Po raz trzeci tą nagrodą została wyróżniona firma Cityboard Media. Tym razem za sieć nośników digitalowych Ecolight.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/medal-europejski-2018-dla-ecolight,36982,artykul.html

- Cieszę się, że Medal Europejski trafił w nasze ręce. To cenna nagroda, bo przyznawana przez jedną z najważniejszych organizacji biznesowych w Polsce. Nasza sieć nośników Ecolight to ważny element oferty, który cieszy się coraz większym zaufaniem wśród klientów - mówi Michał Stan, Prezes Zarządu Cityboard Media. - Ecolight to sieć ekranów LED w Warszawie, które służą reklamie zewnętrznej. Ekrany zlokalizowane są miejscach o wysokim natężeniu ruchu, tak aby generowały jak największą widownie. Można na nich wyświetlać statyczną ekspozycję, która zmieniana w sekwencjach 10-sekundowych. – Nasz system gwarantuje, że każdy może zaplanować swoją kampanię kiedy tylko chce, przez 7 dni w tygodniu i 24h/dobę. Wystarczy smartfon i w kilka minut można uruchomić ekspozycję na Ecolight – mówi Stan.

ilustracjastrzałka

Medal Europejski to ogólnopolskie, niekomercyjne przedsięwzięcie, które ma promować polskie firmy na rynku europejskim. Komisja weryfikacyjna zwraca uwagę na dynamikę firmy, zdobyte nagrody i certyfikaty. Jest to też rekomendacja wystawiona wyróżnionym produktom i usługom przez najważniejszą dla przedsiębiorców instytucję działającą przy Komisji Europejskiej, czyli Europejski Komitet Ekonomiczno-Społeczny. Nominowany produkt lub usługa muszą spełniać wymagane prawem normy, mieć odpowiednie licencje, czy patenty. Pomysłodawcą nagrody byli w 2000 roku Business Centre Club i Urząd Komitetu Integracji Europejskiej. W 2018 roku BCC te nagrody przyznał po raz 29. Uroczystość wręczenia odbyła się 20 czerwca Salach Redutowych Teatru Wielkiego - Opery Narodowej.

Źródło: Cityboard Media

www.cityboard.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764