logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Medallia stawia na dynamiczny rozwój polskiego zespołu

  PR 12.05.2022, przeczytano 786 razy
ilustracja

Firma Medallia rozbudowuje lokalny zespół ekspertów. Współpracę z firmą rozpoczęli Ewelina Ciach oraz Tomasz Korczyński.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/medallia-stawia-na-dynamiczny-rozwoj-polskiego-zespolu,395814,artykul.html

Medallia specjalizuje się w CX (Customer Experience), czyli tworzeniu pozytywnych wrażeń konsumentów oraz pracowników (EX – Employee Experience). Umacnianie pozycji organizacji w tym obszarze na polskim rynku stworzyło potrzebę rozwoju lokalnego zespołu firmy Medallia, który będzie wspierał rodzimy biznes w budowaniu pozytywnych wrażeń.

Ewelina Ciach jest jedną z nowych osób, które zasiliły szeregi firmy Medallia na rynku polskim. Z początkiem roku objęła stanowisko Senior Solution Consultant na region Europy Środkowo- Wschodniej. Jest ekspertem w obszarze optymalizacji ścieżek klienta i innowacyjnych modeli biznesowych oraz marketingu cyfrowego i e-commerce. Ewelina swoje 15-letnie doświadczenie zawodowe zdobyła, przeprowadzając transformacje Customer Experience w branży bankowej, telekomunikacyjnej, CPG i retail oraz healthcare, pracując dla międzynarodowych firm, takich jak IBM Polska, SAP Customer Experience czy Roche.

Kolejnym kluczowym członkiem polskiego zespołu jest Tomasz Korczyński, który w lutym br. dołączył do firmy jako Sales Director odpowiedzialny za rynek Polski. Będzie zajmował się nadzorowaniem działań i procesów sprzedaży, pozyskiwaniem nowych klientów oraz monitorowaniem rynku i działań konkurencji w tym zakresie. Tomasz zdobył dotychczasowe doświadczenie podczas pracy z globalnymi i lokalnymi organizacjami, takimi jak Oracle czy SAS, którzy za cel stawiali poprawę jakości wrażeń konsumentów przy wykorzystaniu innowacyjnych narzędzi.

ilustracjastrzałka

Źródło: Medallia

www.medallia.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764