logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Medallia stawia na dynamiczny rozwój polskiego zespołu

  PR 12.05.2022, przeczytano 248 razy
ilustracja

Firma Medallia rozbudowuje lokalny zespół ekspertów. Współpracę z firmą rozpoczęli Ewelina Ciach oraz Tomasz Korczyński.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/medallia-stawia-na-dynamiczny-rozwoj-polskiego-zespolu,395814,artykul.html

Medallia specjalizuje się w CX (Customer Experience), czyli tworzeniu pozytywnych wrażeń konsumentów oraz pracowników (EX – Employee Experience). Umacnianie pozycji organizacji w tym obszarze na polskim rynku stworzyło potrzebę rozwoju lokalnego zespołu firmy Medallia, który będzie wspierał rodzimy biznes w budowaniu pozytywnych wrażeń.

Ewelina Ciach jest jedną z nowych osób, które zasiliły szeregi firmy Medallia na rynku polskim. Z początkiem roku objęła stanowisko Senior Solution Consultant na region Europy Środkowo- Wschodniej. Jest ekspertem w obszarze optymalizacji ścieżek klienta i innowacyjnych modeli biznesowych oraz marketingu cyfrowego i e-commerce. Ewelina swoje 15-letnie doświadczenie zawodowe zdobyła, przeprowadzając transformacje Customer Experience w branży bankowej, telekomunikacyjnej, CPG i retail oraz healthcare, pracując dla międzynarodowych firm, takich jak IBM Polska, SAP Customer Experience czy Roche.

Kolejnym kluczowym członkiem polskiego zespołu jest Tomasz Korczyński, który w lutym br. dołączył do firmy jako Sales Director odpowiedzialny za rynek Polski. Będzie zajmował się nadzorowaniem działań i procesów sprzedaży, pozyskiwaniem nowych klientów oraz monitorowaniem rynku i działań konkurencji w tym zakresie. Tomasz zdobył dotychczasowe doświadczenie podczas pracy z globalnymi i lokalnymi organizacjami, takimi jak Oracle czy SAS, którzy za cel stawiali poprawę jakości wrażeń konsumentów przy wykorzystaniu innowacyjnych narzędzi.

ilustracjastrzałka

Źródło: Medallia

www.medallia.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Polish Graphic Design Talks #11
Głównym tematem konferencji będzie praca nad branding i identyfikacjami wizualnymi. W trakcie wydarzenia poruszymy kwestie współpracy z klientami, poszukiwania zleceń, tworzenia studia, negocjacji wynagrodzeń, etapów pracy nad brandingiem oraz wiele innych kwestii.
Huion, jeden z największych na świecie producentów urządzeń cyfrowych do rysowania, od dziś wprowadza do sprzedaży Inspiroy Giano G930L - nowatorski tablet piórkowy z modułem bluetooth.
Awanse w dziale kreacji VMLY&R
Joanna Paździórko, Joanna Sroka oraz Sławomir Bełch objęli nowe role w agencji. Na stanowiskach associate creative director pokierują pracą zespołów kreatywnych VMLY&R.
Piknik z Kuroniami w towarzystwie polskiego mięsa drobiowego
Sezon na majówki w pełni. Nasze grille są rozpalone od kulinarnych emocji, a na ruszcie coraz częściej gości polski drób. Potwierdzili to uczestnicy „Pikniku z Kuroniami”, który odbył się w ramach IV edycji kampanii „Marka Polskie Mięso. Polska Smakuje". Gościem specjalnym wydarzenia była aktorka - Anna Mucha.
Jedna ludzkość, jedna planeta – w pokoju
„Only One Earth” to przesłanie przyświecające rozpoczynającej się 3 czerwca kampanii zainicjowanej przez UNEP/GRID Warszawa z okazji Światowego Dnia Środowiska (WED) oraz obchodów 50-lecia Konferencji Sztokholmskiej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764