logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Medallia wprowadza aplikację do zarządzania usługami na Salesforce Appexchange

  PR 27.09.2022, przeczytano 284 razy

Medallia ogłosił, że aplikacja do zarządzania jakością i zaangażowaniem zespołów jest już dostępna w Salesforce AppExchange. Integracja systemów sprawia, że użytkownicy platformy mogą bezproblemowo otrzymywać informacje zwrotne od klientów na poziomie agentów w Salesforce, co pozwala na poprawę usług, szkolenie pracowników, a co za tym idzie rozwiązywanie problemów klientów w znacznie krótszym czasie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/medallia-wprowadza-aplikacje-do-zarzadzania-uslugami-na-salesforce-appexchange,397374,artykul.html

Aplikacja Medallia Frontline Engagement and Quality Management została stworzona z myślą o zespołach obsługujących interakcje w chmurze Service Cloud. Pozwala to na uzyskanie dostępu do ankiet klientów zaraz po zakończeniu interakcji, umożliwiając wgląd w ich zgłoszenia w czasie rzeczywistym. Aplikacja jest zasilana przez Medallia Agent Connect, który zapewnia spersonalizowane i nieskomplikowane dla użytkownika formularze, zapewniające uzyskanie najlepszych w branży wskaźników odpowiedzi. Pozyskane dane są dostępne w usłudze Service Cloud i można je dopasować do profili klientów lub kont, dzięki czemu pracownicy mają dostęp do niezbędnych informacji ułatwiających rozwiązanie problemu.

- To zespoły contact center są na pierwszej linii kontaktu z klientem – w związku z tym odpowiadają jednocześnie za rozwiązywanie problemów i kreowanie lepszych doświadczeń – komentuje Farooq Javed, SVP, Strategic Platform Partnerships, Medallia. - Dostęp do aktualnych, klarownych oraz użytecznych spostrzeżeń dotyczących klientów bezpośrednio w systemie jest niezbędnym narzędziem, które pomoże agentom w poprawie i personalizacji wrażeń – dodaje ekspert Medallia.

Oprócz integracji informacji zwrotnych w Salesforce zespoły mogą wykorzystać Medallia Agent Connect do dedykowanego coachingu w czasie rzeczywistym, zarządzania jakością oraz nagradzania i wyróżnienia członków zespołu. Połączenie danych operacyjnych z ukierunkowanymi radami oraz spostrzeżeniami klientów w ramach programu pomaga zapewnić najlepsze doświadczenia zarówno klientom, jak i pracownikom.

Źródło: Medallia

www.medallia.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rossmann po raz kolejny zajął pierwsze miejsce w rankingu najbardziej zauważalnych w prasie, serwisach internetowych i mediach społecznościowych firm w branży aptek i drogerii. Organizatorem rankingu Top marka jest wydawnictwo Press.
Bankier.pl ponownie wybrany głównym źródłem informacji dla inwestorów giełdowych
Bankier.pl został ponownie uznany za najpopularniejszy i najbardziej wartościowy serwis internetowy dla polskich inwestorów w corocznym badaniu przeprowadzonym przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych.
Od 1 grudnia br. w pakietach telewizyjnych z dekoderem Netia EvoBox 4K dostępne są cztery nowe kanały w jakości 4K: Love Nature 4K, My Zen 4K, Museum 4K i Travel XP 4. Promocyjnie kanały te dostępne są dla wszystkich użytkowników dekoderów 4K, a docelowo wejdą w skład pakietu L 4K, zawierającego 189 kanałów.  
Dział Sprzedaży Grupy RMF otrzymał główną nagrodę w organizowanym przez branżowy miesięcznik „Media Marketing Polska” rankingu na najlepsze biura reklamy radiowej. Wyróżnienie to trafiło do Grupy RMF już ósmy raz z rzędu.
Wirtualna Polska wraz z należącym do niej serwisem Open FM uruchomiła nadawanie stacji WP Radio w technologii DAB+. Spółka otrzymała koncesje w Warszawie, Tarnowie, Poznaniu, Toruniu, Rzeszowie, Katowicach oraz Częstochowie.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764