Medallia ogłosił, że aplikacja do zarządzania jakością i zaangażowaniem zespołów jest już dostępna w Salesforce AppExchange. Integracja systemów sprawia, że użytkownicy platformy mogą bezproblemowo otrzymywać informacje zwrotne od klientów na poziomie agentów w Salesforce, co pozwala na poprawę usług, szkolenie pracowników, a co za tym idzie rozwiązywanie problemów klientów w znacznie krótszym czasie.
Aplikacja Medallia Frontline Engagement and Quality Management została stworzona z myślą o zespołach obsługujących interakcje w chmurze Service Cloud. Pozwala to na uzyskanie dostępu do ankiet klientów zaraz po zakończeniu interakcji, umożliwiając wgląd w ich zgłoszenia w czasie rzeczywistym. Aplikacja jest zasilana przez Medallia Agent Connect, który zapewnia spersonalizowane i nieskomplikowane dla użytkownika formularze, zapewniające uzyskanie najlepszych w branży wskaźników odpowiedzi. Pozyskane dane są dostępne w usłudze Service Cloud i można je dopasować do profili klientów lub kont, dzięki czemu pracownicy mają dostęp do niezbędnych informacji ułatwiających rozwiązanie problemu.
- To zespoły contact center są na pierwszej linii kontaktu z klientem – w związku z tym odpowiadają jednocześnie za rozwiązywanie problemów i kreowanie lepszych doświadczeń – komentuje Farooq Javed, SVP, Strategic Platform Partnerships, Medallia. - Dostęp do aktualnych, klarownych oraz użytecznych spostrzeżeń dotyczących klientów bezpośrednio w systemie jest niezbędnym narzędziem, które pomoże agentom w poprawie i personalizacji wrażeń – dodaje ekspert Medallia.
Oprócz integracji informacji zwrotnych w Salesforce zespoły mogą wykorzystać Medallia Agent Connect do dedykowanego coachingu w czasie rzeczywistym, zarządzania jakością oraz nagradzania i wyróżnienia członków zespołu. Połączenie danych operacyjnych z ukierunkowanymi radami oraz spostrzeżeniami klientów w ramach programu pomaga zapewnić najlepsze doświadczenia zarówno klientom, jak i pracownikom.
Źródło: Medallia