logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Medallia wspiera Schneider Electric w zwiększaniu satysfakcji klientów dzięki przekazaniu spersonalizowanych informacji pracownikom w czasie rzeczywistym

  PR 07.02.2023, przeczytano 324 razy
ilustracja

Medallia nawiązał współpracę z firmą Schneider Electric, aby zmodernizować proces zbierania, mierzenia i zarządzania satysfakcją klientów. Koncentrując się na uwagach odbiorców, Schneider Electric wdrożył innowacyjne sposoby wspierania działań związanych z ich obsługą oraz satysfakcją poprzez zmianę sposobu postrzegania podróży klienta.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/medallia-wspiera-schneider-electric-w-zwiekszaniu-satysfakcji-klientow-dzieki-przekazaniu-spersonalizowanych-informacji-pracownikom-w-czasie-rzeczywistym,398902,artykul.html

Schneider Electric jest skoncentrowany na potrzebach klientów. Firma, chcąc realizować swoją misję, umożliwia pracownikom wgląd w spersonalizowane spostrzeżenia kontrahentów w czasie rzeczywistym, dzięki czemu wszyscy mogą pracować nad poprawą doświadczeń klientów.

- Wierzymy, że proces budowy organizacji skoncentrowanej na kliencie zaczyna się od pracowników – powiedział Agustin Lopez Diaz, SVP Global Customer Satisfaction & Quality w Schneider Electric. - Możemy teraz zapewnić naszemu zespołowi spersonalizowane spostrzeżenia i umożliwić każdemu z nich wizualizację istotnych wyników dotyczących zakresu pracy. Mając jasny przewodnik po tym, czego chcą klienci, nasi pracownicy są w stanie poprawić ich doświadczenia – dodaje.

Z pomocą firmy Medallia – Schneider Electric uzyskał holistyczny wgląd w doświadczenia kontrahentów, co pozwoliło zespołom na identyfikację ich potrzeb i sprawne działanie. Usprawnienia widoczne w tej firmie obejmują uzyskanie holistycznego widoku każdej podróży klienta, która dotyczy interakcji we wszystkich punktach styku. W ramach współpracy wdrożono kompleksowy program szkoleniowy pracowników w celu lepszego zrozumienia oczekiwań kupujących, co ma wpływ na szybkie zamykanie pętli na tematy poruszane przez klientów.

- Spostrzeżenia i działania są kluczowe z perspektywy organizacji, która chce realnie poprawić doświadczenie klienta – powiedział Leslie Stretch, dyrektor generalny w Medallia. - Schneider Electric wyraźnie nadał priorytet zrozumieniu potrzeb swoich klientów i podjęciu działań w celu poprawy ich doświadczeń, jednocześnie upoważniając swoich pracowników do wsłuchania się w ich głos. Jako innowator w tym obszarze – jesteśmy podekscytowani, że możemy obserwować, jak Schneider Electric kontynuuje działania CX – dodaje Leslie Stretch.

Źródło: Medallia

www.medallia.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Roland DG wprowadza nowy wielkoformatowy ploter płaski UV
Roland DG ogłasza dzisiaj wprowadzenie na rynek nowego, wysokonakładowego i niezawodnego wielkoformatowego plotera płaskiego UV, EU-1000MF. Ploter został zaprojektowana tak, aby zapewnić wyjątkową jakość obrazu przy niezrównanej wydajności, wszechstronności i niezawodności, a wszystko to w atrakcyjnej cenie.
Oponeo.pl rusza z drugą edycją kampanii Kręci Nas Recykling
Podobnie jak w ubiegłym roku, kampania rozpocznie się 21 marca i potrwa do 22 kwietnia. Daty te nie są przypadkowe – 21 marca to początek kalendarzowej wiosny, a 22 kwietnia to międzynarodowy Dzień Ziemi. Organizatorzy dodali do planu wydarzenia dwa nowe punkty, których realizacja będzie kolejną cegiełką, mającą realny wpływ na otaczające nas środowisko.
Start kampanii Związku Polskie Mięso
Rusza kolejna, piąta już, edycja ogólnopolskiej kampanii promocyjno-informacyjnej „Marka Polskie Mięso - Polska Smakuje” organizowana przez Związek Polskie Mięso. W tym roku zostanie przeprowadzona pod hasłem: POLSKIE MIĘSO KARMI ZMYSŁY. Poza promocyjnymi działaniami skierowanymi do konsumentów, jej częścią będzie również cykl spotkań oraz...
Gamivo i Żabka z kolejną akcją marketingową
Spółka GAMIVO, która łączy w swojej działalności e-commerce oraz gaming, rozpoczęła kolejną akcję promocyjną z siecią sklepów Żabka. Tym razem punkty lojalnościowe zgromadzone w aplikacji mobilnej Żappka, czyli tzw. żappsy, można wymieniać na grę Wiedźmin. To już trzecia akcja zorganizowana przez platformę dla graczy i popularną sieć sklepów....
Soundly by Platige – nowa jakość dźwięku firmowana przez Platige Image
Studio Platige Sound zmienia się w Soundly by Platige. Studio dźwiękowe pod nowym szyldem kontynuuje swoją działalność i będzie realizować zarówno krajowe, jak i międzynarodowe projekty dla branży reklamowej, filmowej oraz gier komputerowych. Wprowadzenie zmian to kolejny krok w rozwoju Grupy Platige.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764