logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Media Ambassador dla serwisu wizerunkowego Wojas

   17.12.2010, przeczytano 1616 razy
ilustracjastrzałka

Firma Media Ambassador zrealizowała serwis wizerunkowy dla spółki Wojas - producenta i eksportera obuwia skórzanego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/media-ambassador-dla-serwisu-wizerunkowego-wojas,11777,artykul.html

Serwis http://wojas.pl ma służyć do prezentacji walorów marki oraz wybranych produktów oraz do komunikacji marketingowej. Podczas realizacji projektu priorytetem pozostawało nadanie marce nowego charakteru, który zachęciłby użytkowników do wejścia w interakcję - w tym celu zastosowano animacje flashowe oraz nową formułę prezentacji kolekcji. 

Dzięki oddzieleniu postaci od tła, prezentacja miała sprawiać wrażenie trójwymiarowej, a podział kolekcji na linie produktowe (Formal, Urban, Casual i Trekking) ułatwiać identyfikację potrzeb klienta. Prezentacja wykorzystuje zdjęcia wizerunkowe, produktowe, animacje i klipy wideo, aby zaprezentować obuwie, a następnie sprzedać oferowane produkty za pomocą zintegrowanej platformy e-commerce.

Projekt zrealizowany przez Media Ambassadora został wybrany ze względu na szeroki zakres proponowanej współpracy, skorelowany z celami biznesowymi spółki Wojas.

Źródło: Media Ambassador

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764