logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Media i marki Agory patronują funduszowi „Cześć Dziewczyny!”

  PR 11.03.2022, przeczytano 203 razy

8 marca br. – w Dzień Kobiet ruszył specjalny Fundusz Wsparcia dla Kobiet i Dziewczynek z Ukrainy pt. „Cześć Dziewczyny!”, stworzony przez Kulczyk Foundation. Gromadzone w nim środki przeznaczone zostaną na długofalową pomoc dla wszystkich kobiet i ich rodzin, które muszą odnaleźć się w Polsce po wyjeździe z kraju objętego wojną. Partnerami medialnymi akcji zostali m.in. „Gazeta Wyborcza”, „Wysokie Obcasy”, Gazeta.pl, Radio TOK FM oraz Wydawnictwo Agora.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/media-i-marki-agory-patronuja-funduszowi-_czesc-dziewczyny%21_--,395053,artykul.html

Kulczyk Foundation – wraz ze wsparciem m.in. organizacji pozarządowych, firm, miast, a także największych mediów w Polsce – mówi „Cześć!” wszystkim ukraińskim Dziewczynom, które przyjeżdżają do Polski i nie kończy na powitaniu. Tworzy wyjątkowy Fundusz Wsparcia dla Kobiet i Dziewczynek z Ukrainy pt. „Cześć Dziewczyny!”  

- Widzimy, jak na koszmar wojny zareagowali Polacy, i jesteśmy z tego dumne. To jednak naturalne, że pewnego dnia ten piękny ruch się wyczerpie, i chcemy być wtedy z Dziewczynami z Ukrainy. Tu potrzebna jest stała, a nie doraźna pomoc. Dlatego nawiązaliśmy współpracę z Patronite. Zależy nam na stałym wsparciu i regularnych wpłatach od darczyńców. Kwoty mogą być niewielkie, ale dzięki dłuższemu zobowiązaniu możemy budować dla Dziewczyn wieloletnią pomoc. Pokażmy, że jesteśmy z Dziewczynami z Ukrainy i nie zostawimy ich w potrzebie. Ułatwmy im start w nowej rzeczywistości. Pomóżmy naszym Przyjaciółkom znaleźć mieszkanie, pracę, przedszkole czy szkołę. Polska może stać się dla nich drugim Domem – w imieniu organizatorów akcji tłumaczą „Dziewczyny z Polski”.  

Gromadzone w Funduszu środki przeznaczone zostaną na długofalową pomoc dla wszystkich kobiet i ich rodzin, które muszą odnaleźć się w nowej, polskiej rzeczywistości po wyjeździe ze swojego kraju. Celem będzie zapewnienie im m.in. jedzenia, ubrań i środków higienicznych, opieki medycznej, wsparcia psychologicznego, lekcji języka polskiego i angielskiego, a także spotkań z doradcami zawodowymi i tłumaczeń niezbędnych dokumentów, darmowych warsztatów i spotkań dzieci z animatorami, transportu na organizowane zajęcia czy materiałów dydaktycznych niezbędnych do przyswojenia wiedzy. Dzięki zebranym funduszom inicjatorzy akcji rozpoczną także budowę centrów dla Ukrainek i ich dzieci, w których otrzymają wszechstronną pomoc w procesie adaptacji na terenie Polski.  

Inauguracja Funduszu miała miejsce 8 marca br., czyli w dniu obchodzonego w wielu krajach święta kobiet. Partnerstwo nad akcją objęły m.in. media i marki Grupy Agora – „Gazeta Wyborcza”, „Wysokie Obcasy”, Gazeta.pl, Radio TOK FM oraz Wydawnictwo Agora. Przy tej okazji na swoich łamach opublikowały list otwierający akcję, napisany w języku polskim i ukraińskim przez „Dziewczyny z Polski” do „Dziewczyn z Ukrainy”. - Witajcie w Polsce. Dobrze, że jesteście. Całe i zdrowe. To jest najważniejsze. Wiemy, że Wasi chłopcy, ojcowie, synowie i przyjaciele zostali w Ukrainie. I wiemy, że jest to dla Was piekielnie trudne. (…) Nie rozumiemy tego, co się dzieje. Nawet nie wiemy, jak zareagować. Wiemy jednak, co czujemy i co możemy zrobić. Chcemy spróbować stworzyć dla Was drugi dom – można przeczytać w jego wstępie.

Więcej informacji na temat Funduszu, a także szczegóły, w jaki sposób przekazywać datki, znaleźć można na www.czescdziewczyny.pl. Na stronie akcji można również podpisać się pod listem i wyrazić swoją solidarność z mieszkankami Ukrainy. Zrobiło to już wiele znanych Polek – przedsiębiorczyń, dziennikarek, aktorek i działaczek społecznych.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pierwsza, testowa analiza Digital OOH w oparciu o dane z badania Mediapanel
Gemius na konferencji Data Driven Digital OOH zaprezentował wyniki testowej analizy zasięgu ekranów cyfrowych w przestrzeni miejskiej. Z danych wynika, że nośniki DOOH AMS generują łącznie 72,6% zasięgu liczonego dla ogólnopolskiej populacji 7 – 75 i mierzonego wskaźnikiem OTS.
3 sekundy – to granica cierpliwości przeciętnego klienta sklepu internetowego. Dłużej na załadowanie strony czekać nie będzie. Pójdzie na zakupy gdzie indziej. Dlatego, mając na uwadze potrzeby rynku, home.pl zrobiło w swojej serwerowni rewolucję technologiczną. Nowe, wydajne maszyny, w które zainwestowała firma, odpowiadają na potrzeby nawet bardzo...
Grupa RMF opublikowała cenniki reklamowe, które obowiązywać będą od 9 stycznia 2023 roku. Dodatkowo wprowadzane są nowe oferty i możliwości jakościowego wyróżnienia na antenie. Od przyszłego roku cenniki obowiązywać też będą na krótsze niż dotychczas okresy – zazwyczaj dwumiesięczne.
Monika Tutak-Goll na czele wszystkich redakcji marki Wysokie Obcasy
Redakcje “Wysokich Obcasów” – tygodnika, serwisu Wysokieobcasy.pl oraz miesięcznika “Wysokie Obcasy Extra” będą mieć nową naczelną. Od 1 grudnia 2022 r. będzie nią Monika Tutak-Goll. To dziennikarka i redaktorka, związana z marką “Wysokie Obcasy” od ponad 12 lat.

Skonsolidowany przychód ze sprzedaży za 3 kwartały 2022 r. wynosi ponad 32 mln zł i jest o 58% wyższy niż w analogicznym okresie 2021 r. Skonsolidowana EBITDA za 3 kwartały br. wyniosła 3,2 mln zł.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764