logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Media i marki Grupy Agora grają dla WOŚP

  PR 28.01.2022, przeczytano 460 razy

W niedzielę, 30 stycznia br. odbędzie się 30. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, którego hasłem przewodnim jest „Przejrzyj na oczy”, a celem zakup specjalistycznego sprzętu dla oddziałów okulistyki dziecięcej w całej Polsce. Media i marki Agory jak co roku wesprą akcję, organizując aukcje internetowe, zbierając pieniądze do wirtualnych puszek oraz relacjonując przebieg niedzielnego finału. Specjalne aukcje, skarbonki i inne działania przygotowały „Gazeta Wyborcza”, Wydawnictwo Agora, księgarnie internetowe Kulturalnysklep.pl i Publio.pl, załoga drukarni Agory w Warszawie, Gazeta.pl, Radio TOK FM, Radio Złote Przeboje, Rock Radio i Radio Pogoda, sieć kin Helios, NEXT FILM i sieć lokali Pasibus.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/media-i-marki-grupy-agora-graja-dla-wosp,394569,artykul.html

Gazeta Wyborcza” wraz z załogą drukarni Agory w Warszawie przygotowała wyjątkowe aukcje internetowe – m.in. prenumeratę Wyborcza.pl na 100 lat, a nawet jeden dzień dłużej, możliwość zostania bohaterem lub bohaterką z pierwszej strony lokalnego wydania dziennika, spacer z profesorem Marcinem Matczakiem po Wrocławiu, zwycięskie zdjęcie w konkursie Śląska Fotografia Prasowa 2020, a także pięć 2-osobowych zaproszeń do zwiedzania budynku stołecznej drukarni przy ul. Daniszewskiej 27. W sieci dostępna jest także eSkarbonka „Wyborczej”, do której można przekazywać swoje wpłaty aż do 30. Finału WOŚP - 31 stycznia 2021 r.

Spacer po Puszczy Białowieskiej z Adamem Wajrakiem, książki z autografami ich autorów – m.in. „Wybór” Anne Applebaum i Donalda Tuska oraz głośny poradnik Natalii de Barbaro „Czuła przewodniczka. Kobieca droga do siebie”, płyty z specjalną dedykacją od artystów – Kwiatu Jabłoni i zespołu Perfect, a także roczny e-bookowy abonament w Publio.pl – te wyjątkowe nagrody trafią do zwycięzców tegorocznych aukcji internetowych Wydawnictwa Agora oraz księgarni internetowych Kulturalnysklep.pl i Publio.pl. Dochód z licytacji w całości zostanie przeznaczony na cel 30. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.

Gazeta.pl po raz czwarty zagra dla Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy #JedenDzieńDłużej. To kontynuacja projektu, który narodził się po tragicznych wydarzeniach, jakie rozegrały się podczas 27. Finału WOŚP w Gdańsku – redakcja Gazeta.pl postanowiła wtedy dokończyć przerwaną zbiórkę, pokazując przy tym, że najważniejsze jest dobro i wzajemne wsparcie. Aukcje portalu zakończą się w poniedziałek, 31 stycznia br., czyli dzień po finale WOŚP. Na aukcjach przygotowanych przez zespół Gazeta.pl można wylicytować m.in. metamorfozę przeprowadzoną przez stylistów Avanti24.pl, dzień na planie zdjęciowym programu „Studio Biznes”, lekcję rysowania online z Tomaszem Samojlikiem, a także możliwość nazwania jednego z bohaterów epizodycznych nowej książki Remigiusza Mroza. Linki do wszystkich aukcji Gazeta.pl można znaleźć tutaj.

Radio TOK FM zachęca wszystkich słuchaczy do udziału w 7 licytacjach, na których można wygrać m.in. 100-letni dostęp do wszystkich podcastów i archiwum audycji TOK FM oraz komplet unikalnych kubków TOK FM z podpisami dziennikarzy stacji, a także uczestnictwo w popularnych audycjach TOK FM.

Stacje muzyczne Grupy Radiowej Agory zbierają wpłaty na rzecz Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy do eSkarbonek – słuchacze mogą przekazywać pieniądze do puszek Radia Pogoda, Rock Radia i Radia Złote Przeboje.

Sieć kin Helios jak co roku wystawiła na aukcje dla WOŚP trzy roczne karnety upoważniające do codziennych wejść na dowolnie wybrane seanse we wszystkich kinach sieci w całej Polsce (linki do trzech aukcji można znaleźć na stronie www.helios.pl/wosp). NEXT FILM przygotował dla fanów kina aukcję zaproszenia na uroczystą premierę filmu „8 rzeczy, których nie wiecie o facetach” z udziałem jego twórców, a także przekazał na licytacje sztabowi WOŚP rekwizyty z filmu „Johnny” o ks. Janie Kaczkowskim – charakterystyczne elementy garderoby głównego bohatera, w którego w filmie wcielił się Dawid Ogrodnik.

Sieć Pasibus przygotowała wyjątkowe licytacje dla fanów kultowych burgerów. Na aukcje dla WOŚP wystawiła: przyjazd foodtrucka wraz ze 100 burgerami na prywatną lub firmową imprezę, wielką ucztę bez limitów dla zwycięzcy i trzech znajomych w wybranym lokalu Pasibusa, zestaw gadżetów oraz trzy Zestawy Rasowego Pasibrzucha.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764