logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Media i marki Grupy Agora wspierają 31. Finał WOŚP

  PR 23.01.2023, przeczytano 467 razy

W niedzielę, 29 stycznia br. pod hasłem „Chcemy wygrać z sepsą! Gramy dla wszystkich –małych i dużych!” zagra 31. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Media i marki Grupy Agora – „Gazeta Wyborcza”, Gazeta.pl, Radio TOK FM, Radio Złote Przeboje, Rock Radio, Wydawnictwo Agora, sieć kin Helios, NEXT FILM oraz sieć lokali Pasibus – jak co roku wesprą akcję, organizując aukcje internetowe, zbierając pieniądze do wirtualnych puszek oraz relacjonując przebieg niedzielnego finału.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/media-i-marki-grupy-agora-wspieraja-31.-final-wosp,398720,artykul.html

Redakcja Wyborcza.pl i „Gazety Wyborczej” po raz kolejny przygotowała wyjątkowe aukcje internetowe, z których dochód w całości zostanie przeznaczony na tegoroczny cel – wyposażenie polskich szpitali w nowoczesne urządzenia pozwalające na przyspieszenie diagnostyki zakażeń sepsą. W tym roku czytelniczki i czytelnicy „Wyborczej” po raz kolejny mogą licytować możliwość zostania bohaterką lub bohaterem pierwszej strony wybranego tygodnika lub magazynu lokalnego. Wraz z Wydawnictwem Agora zespół „Wyborczej” przygotował również licytację wyjątkowego spaceru po Puszczy Białowieskiej pod hasłem „poszukiwanie puszczańskich gigantów”, podczas którego w roli przewodnika wystąpi Adam Wajrak, dziennikarz, autor książek, podróżnik i przyrodnik. Obie aukcje potrwają do dnia Finału – 29 stycznia br. Informacje o aukcjach oraz relację na żywo z 31. Finału WOŚP będzie można znaleźć na stronie Wyborcza.pl/wosp.   

Gazeta.pl już po raz piąty zagra dla Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy w ramach akcji #JedenDzieńDłużej. To kontynuacja projektu, który narodził się po tragicznych wydarzeniach, jakie rozegrały się podczas 27. Finału WOŚP w Gdańsku – redakcja Gazeta.pl postanowiła wtedy dokończyć przerwaną zbiórkę następnego dnia, pokazując przy tym, że najważniejsze jest dobro i wzajemne wsparcie. Po raz kolejny aukcje przygotowane przez zespół portalu zakończą się w poniedziałek po Finale WOŚP, czyli 30 stycznia br. Czytelniczki i czytelnicy Gazeta.pl mogą wylicytować m.in. urodzinową publikację na stronie głównej Gazeta.pl, bilet z meczu polska-Węgry z autografem Roberta Lewandowskiego, książkę „Pan Wyrazisty” podpisaną przez Olgę Tokarczuk i ilustratorkę Joannę Concejo czy krawat wraz z liścikiem oraz podpisany egzemplarz konstytucji od prezydenta Aleksandra Kwaśniewskiego. Redakcja serwisu Ukrayina.pl przekazała na licytację unikatowe znaczki pocztowe ze słowami ukraińskiego żołnierza broniącego Wyspy Węży, zespół Kultura.Gazeta.pl przygotował liczne aukcje książek, płyt, rysunków i gadżetów przekazanych przez artystów, Plotek.pl zaprasza do licytowania spotkań ze znanymi osobami (m.in. morsowania w towarzystwie aktorki Joanny Jabłczyńskiej), Sport.pl zachęca do odbycia treningu z zapaśnikiem Damianem Janikowskim, a dzięki redakcji Kobieta.Gazeta.pl można licytować spotkania z Katarzyną Błażejowską-Stuhr i Maciejem Stuhrem, Mają Staśko oraz Sandrą Kubicką. Linki do wszystkich aukcji Gazeta.pl można znaleźć tutaj. Gazeta.pl prowadzi również zbiórkę na Facebooku.

W tym roku Radio TOK FM przygotowało dla WOŚP aż 9 aukcji, na których można wylicytować m.in. 100-letni dostęp do TOK FM Premium, uczestnictwo w popularnych audycjach TOK FM: „Pierwsze Śniadanie w TOK-u" Piotra Maślaka, „Kultura Osobista” Marty Perchuć-Burzyńskiej z udziałem reżyserki i scenarzystki filmowej – Agnieszki Holland i „U TOKtora” Ewy Podolskiej, w której gościem specjalnym będzie dr Paweł Grzesiowski, a także unikalny zestaw kaw dopasowanych do osobowości prowadzących audycję „Poranek TOK FM”. Zakończenie licytacji odbędzie się w poniedziałek, 30 stycznia br. na żywo, w trakcie audycji „TOK360”. Linki do wszystkich aukcji wraz ze szczegółowymi opisami można znaleźć na stronie: link

Do tegorocznego Finału WOŚP włączyły się również stacje muzyczne Grupy Radiowej Agory. Razem z Radiem Złote Przeboje słuchacze i słuchaczki mogą licytować udział w audycji „Piątek jak marzenie”. Zwycięzca lub zwyciężczyni aukcji wraz z osobą towarzyszącą spotka się z popularną dziennikarką stacji Marzeną Rogalską oraz otrzyma jej książkę „Dobrissimo! Opera od kuchni” z dedykacją. Zespół Rock Radia przygotował dla licytujących na rzecz WOŚP dwie aukcje, w których można wygrać udział w porannym programie „Powstanie Rock Radia” i współprowadzenie go wraz z dziennikarzem stacji Janem Bajorkiem oraz zestaw limitowanych gadżetów Rock Radia.     

Wydawnictwo Agora przekazało na aukcje dla WOŚP wyjątkowe przedmioty od swoich autorów i autorek. Wśród nich znalazły się m.in. mandala Natalii de Barbaro wraz z egzemplarzem sygnalnym jej nowej książki dla kobiet pt. „Przędza” z imienną dedykacją, fragment rękopisu „Katharsis” Macieja Siembiedy wraz z książką „Katharsis” z imienną dedykacją czy oryginalny rysunek Tomasza Samojlika z bohaterami jego ptasich komiksów wraz z egzemplarzem najnowszego komiksu „Detektyw Wróbel i złamane pióro” z autografem. Licytując z Wydawnictwem Agora można również wygrać wyjątkowy spacer po Cieszynie z Agatą Romaniuk, autorką serii „Kocia Szajka”. O wszystkich aukcjach Wydawnictwa Agora można przeczytać na profilu wydawnictwa na Facebooku – tutaj.  

Sieć kin Helios jak co roku zaprasza do wylicytowania rocznego karnetu upoważniającego do codziennych wejść na dowolnie wybrane seanse we wszystkich kinach sieci w całej Polsce. Helios prowadzi także zbiórkę dla WOŚP na swoim profilu na Facebooku, która potrwa do dnia 31. Finału. Szczegółowe informacje na ten temat można znaleźć na stronie Helios.pl/wosp.   

NEXT FILM zorganizował aukcję, w ramach której można wylicytować zestaw związany z filmem „Johnny”, w którym znalazły się plakaty, płyta winylowa ze ścieżką dźwiękową z filmu oraz książka „Johnny. Powieść o księdzu Janie Kaczkowskim” – wszystkie przedmioty są podpisane przez aktorów Dawida Ogrodnika i Piotra Trojana oraz przez reżysera Daniela Jaroszka. NEXT FILM jest także dystrybutorem filmu „Fenomen” – pierwszego kinowego filmu dokumentalnego o Jerzym Owsiaku i historii Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, który od piątku, 20 stycznia br. jest na ekranach kin w całej Polsce.   

Tradycyjnie w działania na rzecz WOŚP włączyła się również sieć Pasibus. Fani kultowych burgerów mogą spróbować swoich sił w licytacji przyjazdu foodtrucka Pasibusa wraz ze 100 burgerami na prywatną lub firmową imprezę, wielkiej uczty bez limitów dla zwycięzcy i trzech znajomych w wybranym lokalu Pasibusa oraz zestawu gadżetów Rasowego Pasibrzucha.  

Pracownicy Agory i odwiedzający spółki Agory przy ul. Czerskiej 8/10 w Warszawie mogą już dorzucić się do puszki Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, która stanęła na recepcji budynku dzięki staraniom zespołów „Gazety Wyborczej” oraz NSZZ „Solidarność” Agora SA i Inforadia. Osoby spoza Warszawy także mogą przyłączyć się do zbiórki, korzystając z eSkarbonki, która jest dostępna tutaj.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764