logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Media i marki Grupy Agora wspierają 31. Finał WOŚP

  PR 23.01.2023, przeczytano 221 razy

W niedzielę, 29 stycznia br. pod hasłem „Chcemy wygrać z sepsą! Gramy dla wszystkich –małych i dużych!” zagra 31. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Media i marki Grupy Agora – „Gazeta Wyborcza”, Gazeta.pl, Radio TOK FM, Radio Złote Przeboje, Rock Radio, Wydawnictwo Agora, sieć kin Helios, NEXT FILM oraz sieć lokali Pasibus – jak co roku wesprą akcję, organizując aukcje internetowe, zbierając pieniądze do wirtualnych puszek oraz relacjonując przebieg niedzielnego finału.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/media-i-marki-grupy-agora-wspieraja-31.-final-wosp,398720,artykul.html

Redakcja Wyborcza.pl i „Gazety Wyborczej” po raz kolejny przygotowała wyjątkowe aukcje internetowe, z których dochód w całości zostanie przeznaczony na tegoroczny cel – wyposażenie polskich szpitali w nowoczesne urządzenia pozwalające na przyspieszenie diagnostyki zakażeń sepsą. W tym roku czytelniczki i czytelnicy „Wyborczej” po raz kolejny mogą licytować możliwość zostania bohaterką lub bohaterem pierwszej strony wybranego tygodnika lub magazynu lokalnego. Wraz z Wydawnictwem Agora zespół „Wyborczej” przygotował również licytację wyjątkowego spaceru po Puszczy Białowieskiej pod hasłem „poszukiwanie puszczańskich gigantów”, podczas którego w roli przewodnika wystąpi Adam Wajrak, dziennikarz, autor książek, podróżnik i przyrodnik. Obie aukcje potrwają do dnia Finału – 29 stycznia br. Informacje o aukcjach oraz relację na żywo z 31. Finału WOŚP będzie można znaleźć na stronie Wyborcza.pl/wosp.   

Gazeta.pl już po raz piąty zagra dla Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy w ramach akcji #JedenDzieńDłużej. To kontynuacja projektu, który narodził się po tragicznych wydarzeniach, jakie rozegrały się podczas 27. Finału WOŚP w Gdańsku – redakcja Gazeta.pl postanowiła wtedy dokończyć przerwaną zbiórkę następnego dnia, pokazując przy tym, że najważniejsze jest dobro i wzajemne wsparcie. Po raz kolejny aukcje przygotowane przez zespół portalu zakończą się w poniedziałek po Finale WOŚP, czyli 30 stycznia br. Czytelniczki i czytelnicy Gazeta.pl mogą wylicytować m.in. urodzinową publikację na stronie głównej Gazeta.pl, bilet z meczu polska-Węgry z autografem Roberta Lewandowskiego, książkę „Pan Wyrazisty” podpisaną przez Olgę Tokarczuk i ilustratorkę Joannę Concejo czy krawat wraz z liścikiem oraz podpisany egzemplarz konstytucji od prezydenta Aleksandra Kwaśniewskiego. Redakcja serwisu Ukrayina.pl przekazała na licytację unikatowe znaczki pocztowe ze słowami ukraińskiego żołnierza broniącego Wyspy Węży, zespół Kultura.Gazeta.pl przygotował liczne aukcje książek, płyt, rysunków i gadżetów przekazanych przez artystów, Plotek.pl zaprasza do licytowania spotkań ze znanymi osobami (m.in. morsowania w towarzystwie aktorki Joanny Jabłczyńskiej), Sport.pl zachęca do odbycia treningu z zapaśnikiem Damianem Janikowskim, a dzięki redakcji Kobieta.Gazeta.pl można licytować spotkania z Katarzyną Błażejowską-Stuhr i Maciejem Stuhrem, Mają Staśko oraz Sandrą Kubicką. Linki do wszystkich aukcji Gazeta.pl można znaleźć tutaj. Gazeta.pl prowadzi również zbiórkę na Facebooku.

W tym roku Radio TOK FM przygotowało dla WOŚP aż 9 aukcji, na których można wylicytować m.in. 100-letni dostęp do TOK FM Premium, uczestnictwo w popularnych audycjach TOK FM: „Pierwsze Śniadanie w TOK-u" Piotra Maślaka, „Kultura Osobista” Marty Perchuć-Burzyńskiej z udziałem reżyserki i scenarzystki filmowej – Agnieszki Holland i „U TOKtora” Ewy Podolskiej, w której gościem specjalnym będzie dr Paweł Grzesiowski, a także unikalny zestaw kaw dopasowanych do osobowości prowadzących audycję „Poranek TOK FM”. Zakończenie licytacji odbędzie się w poniedziałek, 30 stycznia br. na żywo, w trakcie audycji „TOK360”. Linki do wszystkich aukcji wraz ze szczegółowymi opisami można znaleźć na stronie: link

Do tegorocznego Finału WOŚP włączyły się również stacje muzyczne Grupy Radiowej Agory. Razem z Radiem Złote Przeboje słuchacze i słuchaczki mogą licytować udział w audycji „Piątek jak marzenie”. Zwycięzca lub zwyciężczyni aukcji wraz z osobą towarzyszącą spotka się z popularną dziennikarką stacji Marzeną Rogalską oraz otrzyma jej książkę „Dobrissimo! Opera od kuchni” z dedykacją. Zespół Rock Radia przygotował dla licytujących na rzecz WOŚP dwie aukcje, w których można wygrać udział w porannym programie „Powstanie Rock Radia” i współprowadzenie go wraz z dziennikarzem stacji Janem Bajorkiem oraz zestaw limitowanych gadżetów Rock Radia.     

Wydawnictwo Agora przekazało na aukcje dla WOŚP wyjątkowe przedmioty od swoich autorów i autorek. Wśród nich znalazły się m.in. mandala Natalii de Barbaro wraz z egzemplarzem sygnalnym jej nowej książki dla kobiet pt. „Przędza” z imienną dedykacją, fragment rękopisu „Katharsis” Macieja Siembiedy wraz z książką „Katharsis” z imienną dedykacją czy oryginalny rysunek Tomasza Samojlika z bohaterami jego ptasich komiksów wraz z egzemplarzem najnowszego komiksu „Detektyw Wróbel i złamane pióro” z autografem. Licytując z Wydawnictwem Agora można również wygrać wyjątkowy spacer po Cieszynie z Agatą Romaniuk, autorką serii „Kocia Szajka”. O wszystkich aukcjach Wydawnictwa Agora można przeczytać na profilu wydawnictwa na Facebooku – tutaj.  

Sieć kin Helios jak co roku zaprasza do wylicytowania rocznego karnetu upoważniającego do codziennych wejść na dowolnie wybrane seanse we wszystkich kinach sieci w całej Polsce. Helios prowadzi także zbiórkę dla WOŚP na swoim profilu na Facebooku, która potrwa do dnia 31. Finału. Szczegółowe informacje na ten temat można znaleźć na stronie Helios.pl/wosp.   

NEXT FILM zorganizował aukcję, w ramach której można wylicytować zestaw związany z filmem „Johnny”, w którym znalazły się plakaty, płyta winylowa ze ścieżką dźwiękową z filmu oraz książka „Johnny. Powieść o księdzu Janie Kaczkowskim” – wszystkie przedmioty są podpisane przez aktorów Dawida Ogrodnika i Piotra Trojana oraz przez reżysera Daniela Jaroszka. NEXT FILM jest także dystrybutorem filmu „Fenomen” – pierwszego kinowego filmu dokumentalnego o Jerzym Owsiaku i historii Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, który od piątku, 20 stycznia br. jest na ekranach kin w całej Polsce.   

Tradycyjnie w działania na rzecz WOŚP włączyła się również sieć Pasibus. Fani kultowych burgerów mogą spróbować swoich sił w licytacji przyjazdu foodtrucka Pasibusa wraz ze 100 burgerami na prywatną lub firmową imprezę, wielkiej uczty bez limitów dla zwycięzcy i trzech znajomych w wybranym lokalu Pasibusa oraz zestawu gadżetów Rasowego Pasibrzucha.  

Pracownicy Agory i odwiedzający spółki Agory przy ul. Czerskiej 8/10 w Warszawie mogą już dorzucić się do puszki Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, która stanęła na recepcji budynku dzięki staraniom zespołów „Gazety Wyborczej” oraz NSZZ „Solidarność” Agora SA i Inforadia. Osoby spoza Warszawy także mogą przyłączyć się do zbiórki, korzystając z eSkarbonki, która jest dostępna tutaj.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

W środę, 1 lutego wystartowała Akademia Biznesu money.pl. To nowa platforma z eksperckimi treściami podzielonymi na ścieżki tematyczne, które obejmują: zarządzanie, prawo, technologie oraz rynek e-commerce. W ramach Akademii organizowane będą też m.in. warsztaty, webinary i autorskie konferencje dla zainteresowanych tematami związanymi z rozwojem biznesu, kariery czy...
W TVN Warner Bros. Discovery 2022 rok obfitował w inicjatywy zewnętrzne i wewnętrzne z zakresu DEI (Diversity, Equity & Inclusion). Jednym z najważniejszych wydarzeń w tym obszarze w minionym roku było podpisanie przez TVN Karty Różnorodności Forum Odpowiedzialnego Biznesu, a jej zwieńczeniem wygrana w konkursie Nagrody Karty Różnorodności przyznana za projekt...
Plan działania opublikowany przez IAB Tech Lab obejmuje wszystkie pięć filarów zainteresowań organizacji: prywatność konsumentów, adresowalność i technologie zwiększające prywatność (PETs), zaawansowaną telewizję, łańcuch dostaw reklamy programmatic oraz pomiar cross-media.
Telewizja Polska S.A. 31 stycznia 2023 roku podpisała umowę ze spółką Emitel S.A., operatorem technicznym naziemnej infrastruktury nadawczej, na usługę transmisji sygnału multipleksu szóstego. Umowa została zawarta na cztery lata i wchodzi w życie 1 lutego 2023 roku. MUX-6 od 1 lutego zastąpił działający do tej pory multipleks testowy naziemnej telewizji...
Nowa oferta programowa stacji TVN
Wraz z wiosną nadchodzi nowa oferta programowa stacji TVN, której przyświeca idea dostarczania widzom wielowymiarowej rozrywki. Obecna ramówka jest odpowiedzią na potrzeby publiczności oraz dynamiczne zmiany rynku, a także realizacją obietnicy kontentu na najwyższym poziomie. Na antenie TVN pojawią się nowości, ale nie zabraknie również kontynuacji znanych i...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764