logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Media Ikonos na targach Festiwaldruku.pl

  PR 07.08.2019, przeczytano 1017 razy
ilustracjastrzałka

18 i 19 września 2019 w warszawskim Expo XXI będzie miała miejsce 11. Edycja Festiwal Druku. I tym razem nie zabraknie na nim materiałów do druku „made in Poland” z fabryki IKONOS.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/media-ikonos-na-targach-festiwaldruku.pl,383512,artykul.html

Podczas Festiwalu, IKONOS zaprezentuje pełną swoją ofertę a także wiele najświeższych nowości z opolskiej fabryki.

Jako producent ale i dystrybutor urządzeń nasze materiały, zaprezentujemy nie tylko w „próbnikach” ale i „na żywo” podczas druku na 20 urządzeniach znajdujących się na naszym stoisku. Nie mamy się czego wstydzić, gdyż nasze nośniki trafiają z naszej opolskiej fabryki na rynki ponad 50 krajów na różnych kontynentach.

Materiały dedykowane do konkretnych rozwiązań

IKONOS każdego dnia produkuje kilkadziesiąt tysięcy metrów bieżących materiałów samoprzylepnych i powlekanych wykorzystywanych w wielu branżach, od poligrafii i reklamy, przez dekoracje, po nietypowe zastosowania.

Na naszej linii produkujemy kilkadziesiąt materiałów w różnych wariantach, rozmiarach i kombinacjach, przykładowo różniących się powłoką czy zastosowanym klejem. Portfolio naszych produktów rozwijamy z każdym miesiącem, obserwując rynek.

Naszą ideą zawsze było pójść dwutorowo, to znaczy tworzyć nie tylko dobre produkty „dla każdego”, ale także materiały dedykowane. Jako producent mamy możliwość opracować i dostarczać customizowany materiał odpowiadający potrzebom produkcyjnym danego odbiorcy. Dlatego też, na naszym stoisku zaprezentowaliśmy tzw. jumborolę o nawoju kilku kilometrów, bo i takie materiały dostarczamy do naszych klientów.

Nowości IKONOS

Przyszłością są materiały bez udziały PVC w swoim składzie. Ich udział w naszym portfolio rośnie i w ostatnich tygodniach wypuściliśmy folię samoprzylepną nie posiadającą tego składnika.

Folia IKONOS o symbolu PROFIFLEX PRO MRT PP140 dedykowana jest do zadruku we wszystkich technologiach druku wielkoformatowego obecnych na rynku: żywiczna UMS, solwentowa, latexowa, LED oraz UV.

Folia ta powstała na bazie BOPP i oferowana jest w wariantach z klejem (typu TITAN) lub bez w standardowym wymiarze 1.05 x 50 metra. Materiał nie jest podatny na temperatury a także nie jest rozciągliwy. Śmiało może zastąpić folię monomerową czy polimerową a nawet z uwagi na właściwości fizyczne, jego możliwości są dużo większe.

Kolejna nowość polskiego producenta, to laminat sucho-ścieralny IKONOS EASYERASE. Materiał dedykowany jest do laminowania zarówno klasycznych grafik jak i płaskich powierzchni.

Specjalnie zaprojektowana powłoka umożliwia zmazywanie flamastrów sucho-ścieralnych a nawet farb graffiti. Laminat ten wpisuje się w ekologiczny trend IKONOS i nie zawiera PVC.

Kolejna nowość, która już zbiera bardzo dobre opinie z rynku to tapeta dedykowana do zadruku w technologii latexowej a także LED/UV.

Jest to kolejny materiał do wielkoformatowego druku cyfrowego który nie zawiera PVC w swoim składzie. IKONOS Proficoat WMT 130 VSC oferowany jest w typowej, „tapetowej” szerokości 1.10 metra i długości 50 mb. Cechuje się gramaturą 130 g/m2. Materiał odporny jest na wilgoć.

Co warto podkreślić ta polska tapeta nadaje się do recyklingu i zarazem oferowana jest w bardzo atrakcyjnej cenie.

Za drukiem ekologicznym, a co za tym idzie stosowaniem "zielonych" technologii jak i materiałów (bez PVC) przemawia co raz więcej. To nie tylko trend i biznesowa odpowiedzialność ale także i wymierne korzyści (np. możliwość zdobywania dużych kontraktów zagranicznych do dużych korporacji, w których PVC i druk solwentowy jest zabroniony).

Przykładowo, IKONOS Easy Smart to materiał typu non-woven, dedykowany do druku w technologiach: żywicznej UMS, solwentowych, latexowych oraz LED / UV. Dzięki zastosowaniu specjalnego powleczenia otrzymywane wydruki charakteryzują się nasyconymi barwami oraz bardzo dobrym odwzorowaniem kolorów. Jednym z największych atutów Smart'a jest ciekawa struktura powierzchni, która sprawia, że idealnie nadaje się on do różnorodnych aplikacji dekoracyjnych. Materiał występuje w wersji matowej i jest dostępny w szerokości 0.914 m.

Następna nowość IKONOS PROFIFLEX 4-MOUNT IKO-2 SYMMETRIC to następca, asymetrycznego IKO-1, który zebrał z rynku bardzo dobre opinie. Eksperci z fabryki IKONOS postanowili jednak iść krok dalej i wprowadzili jeszcze lepsza wersję folii montażowej - IKO-2.

Struktura symetryczna tego 5-warstwowego nośnika oznacza, że środkowa baza, którą jest PET o grubości 50 mikronów otoczona jest obustronnie permanentnym, wysoko przezroczysty klejem na bazie poliakrylanów, a te posiadają 1-stronnie silikonowany podkład PET o grubości 36 mikronów.

W skrócie, folia IKO-2 przeznaczona jest do montażu grafik, także między przezroczyste materiały jak plexi czy szkło.

Folia, jak każdy materiał IKONOS, wyprodukowana jest wyłącznie z europejskich surowców. Posiada także atest PZH pozwalający na stosowanie w miejscach użyteczności publicznej, szpitalach, szkołach, itp.

Źródło: Atrium Centrum Ploterowe

www.ikonos.pl

Dodatkowe informacje:

Dystrybutorem materiałów IKONOS w Polsce jest Atrium Centrum Ploterowe.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Biuro Coca-Cola HBC w Warszawie projektu Bit Creative
Biuro firmy Coca-Cola HBC w warszawskim budynku Business Garden rozlokowane zostało na 3 piętrach o łącznej powierzchni 5,5 tys. mkw. Inwestorowi zależało by było ono nie tylko funkcjonalne i dopasowane do stylu pracy korporacji, ale też zaprojektowane zgodnie z brandbookiem firmy. Do współpracy przy projekcie wnętrza zaprosili więc architektów...
Projekt „Fokus na Allure” w kampanii Peugeot E-3008
Agencja Leo Burnett Warszawa na zlecenie marki Peugeot zrealizowała projekt wokół kampanii wprowadzającej na rynek nowego elektrycznego SUV-a typu fastback „Next-Level” – Peugeot E-3008. Innowacyjny model promuje wirtualna galeria, prezentująca wynik współpracy marki Peugeot z wybitnymi fotografami.
Marka Tygryski stawia na multibranding
W poszukiwaniu jeszcze bardziej atrakcyjnych rozwiązań dla swoich Klientów, marka Tygryski specjalnie dla sieci sklepów Lidl przygotowała coś wyjątkowego! W ramach akcji multibrandingu razem z Grupą JuraPark, Tygryski o smaku toffi i miód malina pojawiły się na sklepowych półkach w nowych, większych opakowaniach. Lecz to nie wszystko… W...
Warszawski Maraton Fotograficzny. Ruszyły zapisy do 5. edycji
Kolejna odsłona Warszawskiego Maratonu Fotograficznego organizowanego przez Green Caffè Nero odbędzie się 14 września 2024 roku. Uczestnicy będą mieli do wykonania 8 zdjęć w 8 godzin, a tematykę tegorocznego konkursu poznają dopiero podczas startu. Wydarzenie skierowane jest do wszystkich pasjonatów fotografii – zarówno amatorów i debiutantów,...
FoodCare na dłużej z Betclic 1 Liga
Foodcare przedłuża współpracę z Betclic 1 Liga. W ramach współpracy piłkarze pierwszoligowych klubów będą korzystać z wody Ostromecko oraz napojów izotonicznych 4MOVE. Marki z portfolio firmy będą obecne na stadionach oraz w kanałach digitalowych rozgrywek.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764