logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Media Ikonos na targach Remadays 2016: Podsumowanie

  PR 07.03.2016, przeczytano 835 razy
ilustracjastrzałka

Polskiej produkcji materiały Ikonos cieszyły się bardzo dużym zainteresowaniem podczas targów RemaDays. Oprócz „standardowych” nośników, Ikonos mocno zaakcentował tekstylia i płyty.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/media-ikonos-na-targach-remadays-2016%3A-podsumowanie,27734,artykul.html

Targi RemaDays, odbywającą się po raz pierwszy w podwarszawskim Nadarzynie przyciągnęły wszystkich liczących się w kraju dostawców mediów i maszyn wielkoformatowych. Nie mogło zabraknąć, jedynej polskie fabryki tego rodzaju materiałów - IKONOS.

Tekstylia

Mocno zaakcentowaliśmy naszą nową serię tekstyliów do druku wielkoformatowego. Podyktowane to jest zmianami na rynku, regulacjami oraz potrzebami klientów. Mówi Paweł Stania z Ikonos

Do tej pory tekstylia w druku wielkoformatowym były obecne ale nie doceniane przez drukarnie i klientów końcowych. A dają one przecież niesamowite możliwości aranżacji wnętrz, w pełni ekologiczne i trwałe wydruki. Mogą to być aplikacje ścienne, podświetlane backlity, kurtyny, ekrany. Odnajdują się także już w aranżacjach mega-formatowych i outdoorowych. Nie tylko jako flagi. Branża tekstylna i dekoratorska wykorzysta je do indywidulanych wydruków celem produkcji odzieży, poduszek.

Tekstylia, o których mowa to kolejny krok w kierunku eksploracji nowych branż. Ikonos także mocno rozwija się terytorialnie. Aktualnie polskie produkty dystrybuowane do 36 krajów. Także poza kontynentem europejskim.

Płyty

Mocna zaakcentowaliśmy także płyty. Zdajemy sobie sprawę, że nie jesteśmy potentatem w tym zakresie ale mocno się rozwijamy poprzez stopniowe zwiększanie dostępnych nośników i przede wszystkim gwarantując bezpłatną usługę cięcia na formatki na najlepszym do tego urządzeniu w Polsce. Informuje Paweł Stania z Ikonos.

Materiały z własnej fabryki

Podczas targów reklamy RemaDays, polskiej produkcji folie imitujące szkło mrożone zdobyły nagrodę „The Prize of Innovations”.

Oprócz tekstyliów i płyt zaprezentowaliśmy różnego rodzaju nowości do druku wielkoformatowego. Rozwijamy linie folii samoprzylepnych, materiałów powlekanych, papierów i wielu innych. Nasze materiały są odpowiedzią na zapotrzebowanie rynku. Słuchamy opinii użytkowników naszych materiałów i regularnie wprowadzamy nowe produkty, ich warianty i ulepszenia. Kontynuuje przedstawiciel polskiego producenta.

Atramenty do każdego plotera

Nie mogło zabraknąć na naszym stoisku również atramentów. Zaprezentowaliśmy tusze do różnego rodzaju drukarek dostępnych na rynku, od pigmentów i eko-solwentow przez lateks na twardych solwentach skończywszy.

Wartością dodaną do atramentów, które posiadamy w ofercie jest 23 letnie doświadczenie w dystrybucji drukarek i zespół specjalistów z zakresu materiałów, serwisowania maszyn i zarządzania kolorem.

Atramenty Mutoh UMS
– zdobyły na targach Remadays 2016 nagrodę za innowacyjność co potwierdza ich ekologiczny charakter. To kolejna międzynarodowa nagroda dla tych tuszu. Atramenty UMS posiadają także certyfikat Eurofins Indoor Air Comfort spełniające rygorystyczne przepisy europejskie dla wydruków wewnętrznych.

Źródło: Atrium Centrum Ploterowe

www.atrium.com.pl

Dodatkowe informacje:

Polskim dystrybutorem materiałów Ikonos jest Atrium Centrum Ploterowe.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764