Wczoraj podczas uroczystej gali online redakcja "Media Marketing Polska" uhonorowała najlepsze agencje oraz domy mediowe. Wyróżnienia przyznawane są na podstawie największego w Polsce badania satysfakcji klientów rynku agencyjnego przeprowadzanego wespół z instytutem Kantar. W kategorii agencji reklamowych wyróżnienie "Na wysokich obrotach" przyznano agencji VMLY&R.
Jak czytamy w uzasadnieniu redakcji opublikowanym w raporcie "Agencje Reklamowe i Domy Mediowe 2021": Polski odział agencji VMLY&R cały czas notuje dynamiczny wzrost. Regionalny hub, oferując kompetencje technologiczne, data intelligence i commerce, współpracuje z wieloma klientami zagranicznymi z sieci VMLY&R, jak i z klientami WPP. W ostatnim roku agencja nawiązała współpracę z HQ klientów z USA, ZEA, UK, Włoch, Francji, Hiszpanii, Szwajcarii i Niemiec. W portfolio usług pojawiło się doradztwo konsultingowe w zakresie martech i digital transformation ze szczególnym uwzględnieniem efektywnego łączenia brand experience z customer experience. To zaowocowało zarówno nawiązaniem współpracy z nowym klientami, m.in. z branży farmaceutycznej, fintech, CPG, telco, fashion i retailowej, jak i poszerzeniem zakresu współpracy z aktualnymi klientami. Pandemia COVID-19 nie wpłynęła na sytuację firmy, która utrzymuje długoterminowy efekt wzrostowy.
- Cieszę się, że po raz kolejny redakcja "Media Marketing Polska" doceniła to, czego dokonaliśmy przez ostatnie 12 miesięcy. Wyróżnienie „Na wysokich obrotach” znamionuje z jednej strony siłę i prędkość, a z drugiej – ekscytację i radość z osiąganego przez nas performance’u. Myślę, że to właściwe określenia na nasz fantastyczny 350-osoby zespół z siedzibami w Warszawie i Krakowie. Nie zwalniamy tempa, bo niezmiennie naszym nadrzędnym celem jest właściwe odpowiadanie na potrzeby naszych klientów. - Dariusz Andrian, chief executive officer, VMLY&R
Największe badanie agencji w Polsce
Nagrody przyznawane są na podstawie badania satysfakcji klientów rynku agencyjnego, które jest realizowane już po raz 20. przez "Media Marketing Polska" oraz niezależny instytut badawczy Kantar.
W tegorocznej edycji ocenie poddało się blisko 150 agencji, a grupę respondentów stanowiło niemal 3 tys. menedżerów wysokiego i średniego szczebla, co czyni je największym tego rodzaju projektem na rynku reklamowym w Polsce.
Wyniki badania zostały opublikowane w raporcie "Agencje Reklamowe i Domy Mediowe 2021", który ukazał się na rynku 31 maja 2021 roku. Znajdują się w nim szczegółowe wyniki badania satysfakcji klientów oraz portrety ponad 100 agencji i domów mediowych. Portrety zawierają m.in. informacje o klientach, kadrze zarządzającej, specjalizacji oraz wynikach finansowych.
Źródło: VMLY&R Poland