logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Media Marketing Polska: VMLY&R agencją na wysokich obrotach

  PR 04.06.2021, przeczytano 537 razy

Wczoraj podczas uroczystej gali online redakcja "Media Marketing Polska" uhonorowała najlepsze agencje oraz domy mediowe. Wyróżnienia przyznawane są na podstawie największego w Polsce badania satysfakcji klientów rynku agencyjnego przeprowadzanego wespół z instytutem Kantar. W kategorii agencji reklamowych wyróżnienie "Na wysokich obrotach" przyznano agencji VMLY&R.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/media-marketing-polska%3A-vmlyandr-agencja-na-wysokich-obrotach,391762,artykul.html

Jak czytamy w uzasadnieniu redakcji opublikowanym w raporcie "Agencje Reklamowe i Domy Mediowe 2021": Polski odział agencji VMLY&R cały czas notuje dynamiczny wzrost. Regionalny hub, oferując kompetencje technologiczne, data intelligence i commerce, współpracuje z wieloma klientami zagranicznymi z sieci VMLY&R, jak i z klientami WPP. W ostatnim roku agencja nawiązała współpracę z HQ klientów z USA, ZEA, UK, Włoch, Francji, Hiszpanii, Szwajcarii i Niemiec. W portfolio usług pojawiło się doradztwo konsultingowe w zakresie martech i digital transformation ze szczególnym uwzględnieniem efektywnego łączenia brand experience z customer experience. To zaowocowało zarówno nawiązaniem współpracy z nowym klientami, m.in. z branży farmaceutycznej, fintech, CPG, telco, fashion i retailowej, jak i poszerzeniem zakresu współpracy z aktualnymi klientami. Pandemia COVID-19 nie wpłynęła na sytuację firmy, która utrzymuje długoterminowy efekt wzrostowy.

- Cieszę się, że po raz kolejny redakcja "Media Marketing Polska" doceniła to, czego dokonaliśmy przez ostatnie 12 miesięcy. Wyróżnienie „Na wysokich obrotach” znamionuje z jednej strony siłę i prędkość, a z drugiej – ekscytację i radość z osiąganego przez nas performance’u. Myślę, że to właściwe określenia na nasz fantastyczny 350-osoby zespół z siedzibami w Warszawie i Krakowie. Nie zwalniamy tempa, bo niezmiennie naszym nadrzędnym celem jest właściwe odpowiadanie na potrzeby naszych klientów. - Dariusz Andrian, chief executive officer, VMLY&R

Największe badanie agencji w Polsce

Nagrody przyznawane są na podstawie badania satysfakcji klientów rynku agencyjnego, które jest realizowane już po raz 20. przez "Media Marketing Polska" oraz niezależny instytut badawczy Kantar.

W tegorocznej edycji ocenie poddało się blisko 150 agencji, a grupę respondentów stanowiło niemal 3 tys. menedżerów wysokiego i średniego szczebla, co czyni je największym tego rodzaju projektem na rynku reklamowym w Polsce.

Wyniki badania zostały opublikowane w raporcie "Agencje Reklamowe i Domy Mediowe 2021", który ukazał się na rynku 31 maja 2021 roku. Znajdują się w nim szczegółowe wyniki badania satysfakcji klientów oraz portrety ponad 100 agencji i domów mediowych. Portrety zawierają m.in. informacje o klientach, kadrze zarządzającej, specjalizacji oraz wynikach finansowych.

Źródło: VMLY&R Poland

www.vmlyr.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764