logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Media Marketing Polska: VMLY&R agencją na wysokich obrotach

  PR 04.06.2021, przeczytano 306 razy

Wczoraj podczas uroczystej gali online redakcja "Media Marketing Polska" uhonorowała najlepsze agencje oraz domy mediowe. Wyróżnienia przyznawane są na podstawie największego w Polsce badania satysfakcji klientów rynku agencyjnego przeprowadzanego wespół z instytutem Kantar. W kategorii agencji reklamowych wyróżnienie "Na wysokich obrotach" przyznano agencji VMLY&R.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/media-marketing-polska%3A-vmlyandr-agencja-na-wysokich-obrotach,391762,artykul.html

Jak czytamy w uzasadnieniu redakcji opublikowanym w raporcie "Agencje Reklamowe i Domy Mediowe 2021": Polski odział agencji VMLY&R cały czas notuje dynamiczny wzrost. Regionalny hub, oferując kompetencje technologiczne, data intelligence i commerce, współpracuje z wieloma klientami zagranicznymi z sieci VMLY&R, jak i z klientami WPP. W ostatnim roku agencja nawiązała współpracę z HQ klientów z USA, ZEA, UK, Włoch, Francji, Hiszpanii, Szwajcarii i Niemiec. W portfolio usług pojawiło się doradztwo konsultingowe w zakresie martech i digital transformation ze szczególnym uwzględnieniem efektywnego łączenia brand experience z customer experience. To zaowocowało zarówno nawiązaniem współpracy z nowym klientami, m.in. z branży farmaceutycznej, fintech, CPG, telco, fashion i retailowej, jak i poszerzeniem zakresu współpracy z aktualnymi klientami. Pandemia COVID-19 nie wpłynęła na sytuację firmy, która utrzymuje długoterminowy efekt wzrostowy.

- Cieszę się, że po raz kolejny redakcja "Media Marketing Polska" doceniła to, czego dokonaliśmy przez ostatnie 12 miesięcy. Wyróżnienie „Na wysokich obrotach” znamionuje z jednej strony siłę i prędkość, a z drugiej – ekscytację i radość z osiąganego przez nas performance’u. Myślę, że to właściwe określenia na nasz fantastyczny 350-osoby zespół z siedzibami w Warszawie i Krakowie. Nie zwalniamy tempa, bo niezmiennie naszym nadrzędnym celem jest właściwe odpowiadanie na potrzeby naszych klientów. - Dariusz Andrian, chief executive officer, VMLY&R

Największe badanie agencji w Polsce

Nagrody przyznawane są na podstawie badania satysfakcji klientów rynku agencyjnego, które jest realizowane już po raz 20. przez "Media Marketing Polska" oraz niezależny instytut badawczy Kantar.

W tegorocznej edycji ocenie poddało się blisko 150 agencji, a grupę respondentów stanowiło niemal 3 tys. menedżerów wysokiego i średniego szczebla, co czyni je największym tego rodzaju projektem na rynku reklamowym w Polsce.

Wyniki badania zostały opublikowane w raporcie "Agencje Reklamowe i Domy Mediowe 2021", który ukazał się na rynku 31 maja 2021 roku. Znajdują się w nim szczegółowe wyniki badania satysfakcji klientów oraz portrety ponad 100 agencji i domów mediowych. Portrety zawierają m.in. informacje o klientach, kadrze zarządzającej, specjalizacji oraz wynikach finansowych.

Źródło: VMLY&R Poland

www.vmlyr.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Tofu Studio z nagrodami na Creative Week w Nowym Jorku
Gdańskie TOFU Studio otrzymało w ubiegłym tygodniu aż cztery nagrody w konkursach THE ONE SHOW oraz 100th ADC AWARDS, podczas odbywającego się w Nowym Jorku CREATIVE WEEK 2021, globalnego święta kreatywności. Polacy otrzymali srebro, brąz oraz dwa wyróżnienia.
Kampania „Safe Waze 2 Shop” zrealizowana przez McCANN Poland dla Mastercard zdobyła nagrodę Brązowego Ołówka w kategorii „Creative Use of Data – Innovation in Lockdown” oraz wyróżnienie (Merit) w kategorii „Social Media  – Innovation in Lockdown” w jednym z najważniejszych konkursów branży reklamowej - The One...
W zeszłym roku Bank Pekao promował wśród rodziców swoje najnowsze rozwiązanie w postaci nowoczesnego pakietu narzędzi finansowych dla dzieci do 13 r.ż. Jurorzy tegorocznej edycji konkursu Golden Arrow nominowali kampanię PeoPay KIDS do finału w nowej kategorii Wyzwania marketera – Product launch, doceniając działania banku za innowacyjność i efektywność.
Wakacyjny konkurs Chochlika
Zbliżają się wakacje, a więc dobra pora aby w cieniu, na kocyku, pogłębić wiedzę poligraficzną podaną w swobodnej i relaksacyjnej formie, jaką jest “Praktyczny Poradnik Poligraficzny – Procesy”, który w lipcu tego roku ukazał się nakładem wydawnictwa Helion.
Digital Kingdom - Agencją, WOŚP - Marką, Dariusz Maciołek - CMO Roku 2021 według "MMP" Nagrody redakcja "Media Marketing Polska" wręczyła agencjom, domom mediowym i marketerom 27 maja podczas gali online. Przyznawane są na podstawie największego w Polsce badania satysfakcji klientów rynku agencyjnego przeprowadzanego wespół z instytutem Kantar.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764