Agencja reklamowo-eventowa MediaMocni zakończyła proces rebrandingu. Nowa nazwa – More N’ More – podkreśla gotowość firmy do nieustannego dawania z siebie więcej. Tę chęć przekraczania granic i poszukiwania zaskakujących, oryginalnych rozwiązań najwyższej jakości podkreśla również nowy claim – „Creativity comes standard”.
Agencja od 2010 r. budowała swoją pozycję na rynku reklamy. Ma wśród klientów uznane marki, niejednokrotnych liderów branży, jak i mniejsze, bardziej niszowe firmy. W portfolio agencji znajdują się takie brandy jak: Multimedia Polska, Samsung, Philips, Grupa PKP, Bridgestone, BMW, Henkel, Lyreco, PGE, XTB i wiele innych.
Lata owocnej współpracy z naszymi Klientami, dały nam doświadczenie i pewność, że jesteśmy w stanie sprostać każdemu zadaniu, jakie przed nami stanie - podkreśla członek zarządu More N’ More, Robert Rojczyk. Lubimy mierzyć się z nowymi wyzwaniami. Motywują nas one do przełamywania standardów, szukania oryginalnych rozwiązań. Świadomość, że zawsze można inaczej, lepiej daje nam niebywałą motywację do pracy i sprawia, że jest ona naszą pasją.
Zdecydowaliśmy się na rebranding, by podkreślić filozofię naszego działania. Chcemy nadal kontynuować to, co było mocną nomen omen stroną MediaMocnych, czyli świadczenie profesjonalnych, najwyższej jakości usług reklamowych i eventowych. Uważamy, że to co najlepsze, wciąż jest jeszcze przed nami i oczywiście przed naszymi Klientami. Przez zmianę nazwy chcemy podkreślić, że ciągle jesteśmy gotowi dostarczać im więcej ciekawych kreacji, więcej oryginalnych rozwiązań i organizować więcej spełniających ich oczekiwania eventów.