logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Media Mocni zmieniają się w More N’ More

  PR 17.08.2016, przeczytano 3308 razy

Agencja reklamowo-eventowa MediaMocni zakończyła proces rebrandingu. Nowa nazwa – More N’ More – podkreśla gotowość firmy do nieustannego dawania z siebie więcej. Tę chęć przekraczania granic i poszukiwania zaskakujących, oryginalnych rozwiązań najwyższej jakości podkreśla również nowy claim – „Creativity comes standard”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/media-mocni--zmieniaja-sie-w-more-n%E2%80%99-more,29628,artykul.html

Agencja od 2010 r. budowała swoją pozycję na rynku reklamy. Ma wśród klientów uznane marki, niejednokrotnych liderów branży, jak i mniejsze, bardziej niszowe firmy. W portfolio agencji znajdują się takie brandy jak: Multimedia Polska, Samsung, Philips, Grupa PKP, Bridgestone, BMW, Henkel, Lyreco, PGE, XTB i wiele innych.

Lata owocnej współpracy z naszymi Klientami, dały nam doświadczenie i pewność, że jesteśmy w stanie sprostać każdemu zadaniu, jakie przed nami stanie - podkreśla członek zarządu More N’ More, Robert Rojczyk. Lubimy mierzyć się z nowymi wyzwaniami. Motywują nas one do przełamywania standardów, szukania oryginalnych rozwiązań. Świadomość, że zawsze można inaczej, lepiej daje nam niebywałą motywację do pracy i sprawia, że jest ona naszą pasją.

Zdecydowaliśmy się na rebranding, by podkreślić filozofię naszego działania. Chcemy nadal kontynuować to, co było mocną nomen omen stroną MediaMocnych, czyli świadczenie profesjonalnych, najwyższej jakości usług reklamowych i eventowych. Uważamy, że to co najlepsze, wciąż jest jeszcze przed nami i oczywiście przed naszymi Klientami. Przez zmianę nazwy chcemy podkreślić, że ciągle jesteśmy gotowi dostarczać im więcej ciekawych kreacji, więcej oryginalnych rozwiązań i organizować więcej spełniających ich oczekiwania eventów.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Żołądkowa Gorzka w nowej butelce
Żołądkowa Gorzka, jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek na polskim rynku, przechodzi kolejną metamorfozę w swojej historii. Stock Polska prezentuje nową elegancką odsłonę butelki swojego flagowego produktu w portfolio, którego smak niezmiennie opiera się na recepturze sprzed 200 lat.
Mariusz Przybylski nowym ambasadorem Samsung
Mariusz Przybylski jest jednym z najpopularniejszych projektantów mody w Polsce. Jego projekty charakteryzują się wyjątkową formą i kreatywnością, a jego kreacje wybiera wiele polskich gwiazd i nie tylko. Jednocześnie projektant w swojej pracy stawia na wysoką jakość tkanin, a te z kolei wymagają odpowiedniej pielęgnacji. Partnerstwo z Samsung AirDresser oraz całą...
Binance w kampanii promocyjnej chce rozdawać dolary
Binance, największa na świecie giełda kryptowalut i ekosystem blockchain, rozpoczęła nowa kampanię promocyjną o nazwie "Krypto jest lepsze z Binance". W ramach kampanii zostanie zaprezentowanych dziesięć historii użytkowników Binance z całego świata, którzy wykorzystali platformę i kryptowaluty, aby poprawić jakość swojego życia. Częścią kampanii są także dwa...
„Dom” w świątecznej reklamie Allegro
“Dom” to świąteczna opowieść o miłości i rodzinie. Allegro w tegorocznej kampanii porusza temat mijającego czasu i tego jak wpływa on na relacje z bliskimi.
„Praska Ślizgawka” w świątecznej kampanii Pepsi
Najbardziej wyjątkowe lodowisko na mapie Warszawy – „Praska Ślizgawka Konesera” – już od 2 grudnia zaprasza wszystkich miłośników piruetów do wspólnej zabawy. Partnerem lodowiska po raz kolejny została marka Pepsi. Zimowa atrakcja Centrum Praskiego Koneser będzie dostępna niemal codziennie, od rana do późnego wieczora. Po spełnieniu...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764