logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Media publiczne znowu partyjne

   10.05.2011, przeczytano 1755 razy

Jedynka dla PO. O TVP Info walczy SLD z PSL. Wygrają pewnie raczej ludowcy, bo sprzyja im Platforma. To nie opis sejmowych dyskusji o telewizji publicznej, ale opis bitwy o kanały w TVP. W telewizji trwa właśnie układanie się nowych władz - donosi Gazeta Wyborcza.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/media-publiczne-znowu-partyjne,12507,artykul.html

Skład nowego zarządu TVP - prezes Juliusz Braun oraz Bogusław Piwowar i Marian Zalewski - odzwierciedla polityczny skład w KRRiT, w której zasiadają ludzie PO, SLD i PSL.

Szef Krajowej Rady Jan Dworak (z rekomendacji prezydenta) nie jest zadowolony z takiego wyboru, ale nie miał wyjścia, bo związana z Sojuszem Ordynacka ma w KRRiT dwa głosy, dzięki czemu narzuca swoje rozwiązania.

I znów to politycy - PO, PSL i SLD - układają się, jak ma wyglądać obsada najważniejszych stanowisk w telewizji publicznej. Rozmawiają o tym nieco zawstydzeni i proszą o anonimowość. Dworakowi udało się wynegocjować tylko tyle, że władza nad antenami nie zostanie podzielona między członków zarządu, nadzór nad całym programem będzie sprawował prezes Braun. Ale już na niższym szczeblu obsadą stanowisk będą "rządzić" partyjne parytety.

Źródło: Gazeta Wyborcza

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

Smutne, smutne...

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764