logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Media RAS Polska najczęściej wybierane podczas wyborów prezydenckich

  PR 08.06.2025, przeczytano 277 razy
ilustracja

Według danych Mediapanel (Gemius/PBI) Ringier Axel Springer Polska była największą grupą medialną w dniach wyborów (18 maja i 1 czerwca). Onet w tych dniach był najczęściej wybieranym medium online. W całym maju 2025 r. Onet był także liderem wśród domen medialnych w polskim internecie, Fakt zaś awansował na czwarte miejsce w tym zestawieniu. Business Insider zajął z kolei pozycję lidera w gronie serwisów o tematyce biznesowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/media-ras-polska-najczesciej-wybierane-podczas-wyborow-prezydenckich-,409161,artykul.html

Media RASP zgromadziły 9,6 mln użytkowników podczas I tury wyborów prezydenckich (18 maja), natomiast w trakcie drugiej tury (1 czerwca) przyciągnęły 9,2 mln RU, wyprzedzając tym samym dwie kolejne grupy medialne: Grupę Wirtualna Polska oraz Grupę Polsat-Interia. W trakcie wyborów domena medialna Onet.pl była najczęściej odwiedzaną: zarówno 18 maja, jak i 1 czerwca odwiedziło ją niemal 7,5 mln użytkowników. W dniach wyborczych również strona główna Onet.pl przyciągała więcej użytkowników niż inne strony główne portali wielotematycznych: 1,9 mln RU w trakcie I tury i ponad 2 mln RU w trakcie II tury.

Podczas wyborów prezydenckich serwis Onet Wiadomości był niekwestionowanym liderem w kategorii „informacje i publicystyka”, dystansując inne serwisy informacyjne, w tym należące do WP oraz Interii. Podczas I tury wyborów prezydenckich Wiadomości przyciągnęły 5,5 mln RU, czyli ponad dwa razy więcej niż nasi bezpośredni konkurenci (Wiadomości w WP oraz w Interii). Również w czasie II tury Onet Wiadomości uzyskały ponad dwukrotnie lepszy wynik niż największe serwisy informacyjne – z serwisu skorzystało prawie 6,3 mln użytkowników.

W całym maju 2025 r. strona główna Onetu przyciągnęła 6 mln użytkowników, pozostając liderem w gronie stron głównych portali wielotematycznych. Z kolei domena Onet.pl zachowała pierwsze miejsce, osiągając 18 mln RU. Wiadomości pozostają liderem w kategorii „informacje i publicystyka”, zdobywając w maju 15,1 mln RU. Sukces odniósł również Fakt, który w maju został czwartą medialną domeną w polskim internecie, uzyskując 11,2 mln RU. Business Insider zaś został liderem w gronie serwisów biznesowych, gromadząc 9,2 mln RU.

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

Dodatkowe informacje:

Dane: Mediapanel (Gemius/PBI), maj 2025 r.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy dyrektor ds. relacji inwestorskich w Grupie Agora
Od 1 czerwca br. Bartłomiej Godlewski objął stanowisko dyrektora ds. relacji inwestorskich w Grupie Agora. Będzie odpowiedzialny za kształtowanie i realizację długofalowej strategii relacji inwestorskich oraz budowanie pozytywnego wizerunku Grupy Agora na rynku kapitałowym.  
Kto zastąpi Michała Probierza? Medialni faworyci
12 czerwca Michał Probierz ogłosił swoją decyzję o rezygnacji z funkcji selekcjonera reprezentacji Polski. Eksperci z Instytutu Monitorowania Mediów (IMM) sprawdzili, kto według komentujących ten temat internautów powinien objąć stanowisko trenera. Jeden z potencjalnych kandydatów zdecydowanie wyróżnia się największym poparciem kibiców.
MEGOGO rozszerza ofertę radiową — współpraca z Grupą ZPR Media
Serwis medialny MEGOGO podpisał umowę z jednym z wiodących polskich nadawców radiowych – Grupą ZPR Media. W rezultacie na platformie obecnie dostępne jest jeszcze więcej bezpłatnych treści radiowych.
Stargaze TV – influencerzy w telewizji. Nowy kanał z licencją w Polsce
TIVIO Studio uzyskało 12-letnią licencję  czeskiego regulatora medialnego (RRTV) na uruchomienie Stargaze TV – nowego, całodobowego kanału telewizyjnego opartego na treściach tworzonych przez polskich influencerów i twórców internetowych. Kanał będzie w całości nadawany po polsku i powstaje z myślą o lokalnej widowni. Jego debiut planowany jest...
ESKA2 w wakacje z akcją „Polska Jest Najfajniejsza”
W te wakacje Radio ESKA2 organizuje wyjątkowy konkurs „Polska Jest Najfajniejsza”, w którym do wygrania będą pobyty w najbardziej luksusowych hotelach w Polsce w głównych kurortach turystycznych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764