logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Media Ready rośnie

  PR 26.08.2021, przeczytano 399 razy

Media Ready (Group One), agencja specjalizująca się w produkcji treści video, zaprasza do współpracy młodych twórców i realizatorów. W sierpniu jako kierownik produkcji do zespołu dołączyła Nina Biedunkiewicz.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/media-ready-rosnie,392752,artykul.html

W branży produkcji video szczególnie widać zmiany pokoleniowe. Niezwykły postęp technologiczny w dziedzinie rejestracji i edycji obrazu otworzył dla młodych ludzi możliwości profesjonalnej współpracy z firmami, które “siedzą” w temacie od dawna. Media Ready chce wykorzystać tę transformację na rynku.

- Świeża krew w biznesie kreatywnym jest absolutnie nieodzowna. Nina nie tylko przynosi do nas swoją młodzieńczą energię, ale także kontakty ze środowiskiem twórców, które otwierają dla nas zupełnie nowe możliwości projektowe - mówi Rafał Górski, creative partner i członek zarządu Media Ready.

Mimo młodego wieku, Nina Biedunkiewicz ma już na swoim koncie m.in. produkcję reklamową dla DPD w ramach konkursu Papaya Young Directors oraz teledyski dla wytwórni płytowej SBM Label w ramach domu produkcyjnego Ohana Film Production. Oprócz zarządzania procesem produkcji video, do  jej zadań w będzie należał rozwój portfolio produktowego. Wraz z Niną w Media Ready pojawiają się nowe twarze, m.in. Adrianna Orych (kierowniczka produkcji) i Jan Jurek (operator, kolorysta, montażysta filmowy).

- Jesteśmy młodzi, ale gotowi do wszelkiego rodzaju wyzwań i zadań specjalnych - planujemy rozwój nowych formatów reklamowych i produkcję teledysków. Myślę, że połączenie tej energii ze zrozumieniem branży przez Media Ready, przełoży się na jeszcze lepszą, bardziej kreatywną i kompleksową obsługę klientów. Jestem bardzo dumna, że mogę pracować z tak doświadczoną i profesjonalną ekipą - komentuje Nina.

Powyższe zmiany w zespole Media Ready zostały wprowadzone w sierpniu.

Źródło: Group One S.A.

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764