Media Ready (Group One), agencja specjalizująca się w produkcji treści video, zaprasza do współpracy młodych twórców i realizatorów. W sierpniu jako kierownik produkcji do zespołu dołączyła Nina Biedunkiewicz.
W branży produkcji video szczególnie widać zmiany pokoleniowe. Niezwykły postęp technologiczny w dziedzinie rejestracji i edycji obrazu otworzył dla młodych ludzi możliwości profesjonalnej współpracy z firmami, które “siedzą” w temacie od dawna. Media Ready chce wykorzystać tę transformację na rynku.
- Świeża krew w biznesie kreatywnym jest absolutnie nieodzowna. Nina nie tylko przynosi do nas swoją młodzieńczą energię, ale także kontakty ze środowiskiem twórców, które otwierają dla nas zupełnie nowe możliwości projektowe - mówi Rafał Górski, creative partner i członek zarządu Media Ready.
Mimo młodego wieku, Nina Biedunkiewicz ma już na swoim koncie m.in. produkcję reklamową dla DPD w ramach konkursu Papaya Young Directors oraz teledyski dla wytwórni płytowej SBM Label w ramach domu produkcyjnego Ohana Film Production. Oprócz zarządzania procesem produkcji video, do jej zadań w będzie należał rozwój portfolio produktowego. Wraz z Niną w Media Ready pojawiają się nowe twarze, m.in. Adrianna Orych (kierowniczka produkcji) i Jan Jurek (operator, kolorysta, montażysta filmowy).
- Jesteśmy młodzi, ale gotowi do wszelkiego rodzaju wyzwań i zadań specjalnych - planujemy rozwój nowych formatów reklamowych i produkcję teledysków. Myślę, że połączenie tej energii ze zrozumieniem branży przez Media Ready, przełoży się na jeszcze lepszą, bardziej kreatywną i kompleksową obsługę klientów. Jestem bardzo dumna, że mogę pracować z tak doświadczoną i profesjonalną ekipą - komentuje Nina.
Powyższe zmiany w zespole Media Ready zostały wprowadzone w sierpniu.
Źródło: Group One S.A.