logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Media społecznościowe: I’m Keen

   11.07.2020, przeczytano 816 razy
ilustracjastrzałka

Google wydaje się nie przestawać w próbach stworzenia platformy społecznościowej, którą pokochają miliony. Ta najnowsza – o nazwie KEEN – mi osobiście wydaje się najciekawszą z propozycji giganta.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/media-spolecznosciowe%3A-i%E2%80%99m-keen,387754,artykul.html

KEEN przypomina Pinterest, bo też służy do katalogowania treści, które nas interesują, ale mogą to być zarówno obrazy, jak i linki, teksty, treści audio i video. Materiały grupuje się tu w tzw. „keen” (od ang. to be keen on sth – być ciekawym czegoś), bo platforma ma pomagać w zbieraniu treści na temat, który nas aktualnie interesuje lub jest naszą pasją, pomagać w zdobywaniu wiedzy i umiejętności. Użytkownicy mogą swoje zasoby upublicznić lub je ukryć (ustawienie domyślne). Aktualnie KEEN dostępny jest tylko w języku angielskim jako strona www oraz jako aplikacja mobilna na system Android, a logować się do niej należy poprzez konto Google.

Na platformie zaczynają powstawać społeczności wokół tak wąskich tematów jak: „być na bieżąco z machine learning”; „typografia” czy „doświadczyć Oktoberfest w Niemczech”. Czy będziemy więc mieli męskie oblicze Pinteresta? Warto obserwować, choć do dużych zasięgów i jakiejkolwiek oferty reklamowej jeszcze daleko.

Przed KEEN był Google Wave, Google Buzz oraz oczywiście Google+. KEEN to kolejna próba wejścia na rynek mediów społecznościowych. Tym razem, launch odbył się w ciszy i bez szumnych zapowiedzi. Także dlatego, że projekt to efekt prac Area 120 by Google, czyli specjalnej dywizji, której celem jest tworzenie eksperymentalnych produktów. Więcej można poczytać np. tu: https://area120.google.com/

Źródło: Newsletter Specjalny Publicis Groupe

www.cmoinsider.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
MKiDN: wszystkie media publiczne oraz PAP w stanie likwidacji
Celem rozwiania wątpliwości Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego jako reprezentant Skarbu Państwa uprzejmie wyjaśnia, że wszystkie spółki mediów publicznych oraz Polska Agencja Prasowa, zostały skutecznie postawione w stan likwidacji, co jest potwierdzone wpisami do Krajowego Rejestru Sądowego. 
The Eastern Frontier Initiative: regionalny sojusz dziennikarski
Projekt TEFI, czyli The Eastern Frontier Initiative stworzyli pod koniec 2023 r. czołowi wydawcy z Polski, Słowacji, Węgier i Rumunii, wśród których znalazły się “Wyborcza", SME, 444.hu i PressOne oraz holenderski portal śledczy Bellingcat. Celem konsorcjum, współzałożonego przez Komisję Europejską, jest regionalny sojusz dziennikarski skupiający się na wyzwaniach...
Portal O2.pl stawia na treści regionalne i powiększa redakcję
Nowe hasło „Blisko ludzi” będzie promować o2.pl, piątą co do wielkości Stronę Główną wśród portali internetowych w Polsce. W ostatnich miesiącach skład redakcji zwiększył się niemal dwukrotnie, od marca na jej czele stanął Jacek Stańczyk. Zgodnie z nową strategią rozwoju w serwisie pojawiać się będzie jeszcze więcej treści regionalnych.
Zielony Onet - nowa platforma dla ekologicznie świadomych
Ringier Axel Springer Polska uruchamia serwis internetowy, który ma na celu dostarczanie bieżących informacji w tematach związanych z ekologią, klimatem oraz szeroko rozumianą przyrodą. Zielony Onet jest bazą wiedzy na temat środowiska naturalnego, oferując użytkownikom szeroki wachlarz treści – od reportaży i artykułów po raporty i analizy najnowszych badań...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764