logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Media społecznościowe: I’m Keen

   11.07.2020, przeczytano 817 razy
ilustracjastrzałka

Google wydaje się nie przestawać w próbach stworzenia platformy społecznościowej, którą pokochają miliony. Ta najnowsza – o nazwie KEEN – mi osobiście wydaje się najciekawszą z propozycji giganta.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/media-spolecznosciowe%3A-i%E2%80%99m-keen,387754,artykul.html

KEEN przypomina Pinterest, bo też służy do katalogowania treści, które nas interesują, ale mogą to być zarówno obrazy, jak i linki, teksty, treści audio i video. Materiały grupuje się tu w tzw. „keen” (od ang. to be keen on sth – być ciekawym czegoś), bo platforma ma pomagać w zbieraniu treści na temat, który nas aktualnie interesuje lub jest naszą pasją, pomagać w zdobywaniu wiedzy i umiejętności. Użytkownicy mogą swoje zasoby upublicznić lub je ukryć (ustawienie domyślne). Aktualnie KEEN dostępny jest tylko w języku angielskim jako strona www oraz jako aplikacja mobilna na system Android, a logować się do niej należy poprzez konto Google.

Na platformie zaczynają powstawać społeczności wokół tak wąskich tematów jak: „być na bieżąco z machine learning”; „typografia” czy „doświadczyć Oktoberfest w Niemczech”. Czy będziemy więc mieli męskie oblicze Pinteresta? Warto obserwować, choć do dużych zasięgów i jakiejkolwiek oferty reklamowej jeszcze daleko.

Przed KEEN był Google Wave, Google Buzz oraz oczywiście Google+. KEEN to kolejna próba wejścia na rynek mediów społecznościowych. Tym razem, launch odbył się w ciszy i bez szumnych zapowiedzi. Także dlatego, że projekt to efekt prac Area 120 by Google, czyli specjalnej dywizji, której celem jest tworzenie eksperymentalnych produktów. Więcej można poczytać np. tu: https://area120.google.com/

Źródło: Newsletter Specjalny Publicis Groupe

www.cmoinsider.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764