logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Media społecznościowe: I’m Keen

   11.07.2020, przeczytano 338 razy
ilustracjastrzałka

Google wydaje się nie przestawać w próbach stworzenia platformy społecznościowej, którą pokochają miliony. Ta najnowsza – o nazwie KEEN – mi osobiście wydaje się najciekawszą z propozycji giganta.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/media-spolecznosciowe%3A-i%E2%80%99m-keen,387754,artykul.html

KEEN przypomina Pinterest, bo też służy do katalogowania treści, które nas interesują, ale mogą to być zarówno obrazy, jak i linki, teksty, treści audio i video. Materiały grupuje się tu w tzw. „keen” (od ang. to be keen on sth – być ciekawym czegoś), bo platforma ma pomagać w zbieraniu treści na temat, który nas aktualnie interesuje lub jest naszą pasją, pomagać w zdobywaniu wiedzy i umiejętności. Użytkownicy mogą swoje zasoby upublicznić lub je ukryć (ustawienie domyślne). Aktualnie KEEN dostępny jest tylko w języku angielskim jako strona www oraz jako aplikacja mobilna na system Android, a logować się do niej należy poprzez konto Google.

Na platformie zaczynają powstawać społeczności wokół tak wąskich tematów jak: „być na bieżąco z machine learning”; „typografia” czy „doświadczyć Oktoberfest w Niemczech”. Czy będziemy więc mieli męskie oblicze Pinteresta? Warto obserwować, choć do dużych zasięgów i jakiejkolwiek oferty reklamowej jeszcze daleko.

Przed KEEN był Google Wave, Google Buzz oraz oczywiście Google+. KEEN to kolejna próba wejścia na rynek mediów społecznościowych. Tym razem, launch odbył się w ciszy i bez szumnych zapowiedzi. Także dlatego, że projekt to efekt prac Area 120 by Google, czyli specjalnej dywizji, której celem jest tworzenie eksperymentalnych produktów. Więcej można poczytać np. tu: https://area120.google.com/

Źródło: Newsletter Specjalny Publicis Groupe

www.cmoinsider.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Robert Burneika w Fantasyexpo
Do portfolio gwiazd stale współpracujących z Fantasyexpo dołącza Robert Burneika, znany także jako Hardkorowy Koksu. Burneika to były kulturysta, zawodnik MMA a przede wszystkim osobowość medialna. Od 10 lat regularnie tworzy materiały na swój kanał YouTube a w TVN Turbo prowadził swój autorski program - Nie ma lipy. Fantasyexpo będzie odpowiedzialne za...
Empik Premium o 50% taniej na rok i miesięczny dostęp do HBO GO

Wraz z początkiem pandemii Empik udostępnił wszystkim dostęp do swojej flagowej usługi całkowicie za darmo. To wsparcie stanowiło zachętę do pozostania w domach,  korzystania z darmowej dostawy zamówień i jakościowego spędzania czasu wolnego. Widząc, że Polacy chętnie korzystają z tego rozwiązania, akcję dwukrotnie przedłużano, a teraz Empik Premium wraz z...
Streetcom kupuje Hash.fm
Agencja Streetcom odkupiła od Konrada Traczyka i koncernu Agora 100% udziałów w spółce Hash.fm.
WP Pilot z aplikacją na Samsung Smart TV
WP Pilot udostępnił właśnie nową aplikację dla użytkowników Samsung Smart TV. Pozwala na oglądanie prawie 100 kanałów telewizyjnych na żywo. Wystarczy do tego połączenie z internetem i pakiet telewizyjny WP Pilot.
Prawie 38-procentowy wzrost kanału rok do roku
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764